Pagina 1 van 2

Intresse 52mm Stack meters?

Geplaatst: 20 jan 2009 9:14
door Elise
Wie heeft er intresse om mee te doen aan een eventuele groupbuy van Stack meters?

Stack website: http://www.stackltd.com/

Hoofdzakelijk gaat het om de ST3000 serie, 52mm stappenmotor meters.
en dan met name:
http://www.stackltd.com/instruments.html
http://www.stackltd.com/instruments_pro_control.html

Het gaat hier alleen maar om een intressepeiling !
Mocht je intresse hebben, geef dan gelijk even door welke meters (typenummers) als je wilt hebben !!!


AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Geplaatst: 20 jan 2009 9:14
door Elise
Prijsinformatie is wat ik zo globaal op het internet kan vinden.
Let op, deze zijn in UK PONDEN

£80.00 ==> +/- 85.00
£120.00 ==> +/- 128.00
£215.00 ==> +/- 230.00

Deze prijzen zijn dus NIET definitief en daar komen ook nog verzendkosten etc. bij !!!!!


AfbeeldingAfbeelding
Oliedruk
ST3301 / 0-7 Bar Zwart (+/- £120.00)
ST3351 / 0-7 Bar Wit (+/- £120.00)
ST3501 / 0-7 Bar Zwart met alarm functie en max uitlezing (Nog geen prijsindicatie)



AfbeeldingAfbeelding
Olie temperatuur
ST3309 / 40-140 Celcius Zwart (+/- £80.00)
ST3359 / 40-140 Celcius Wit (+/- £80.00)
ST3509 / 40-140 Celcius Zwart met alarm functie en max uitlezing (Nog geen prijsindicatie)




AfbeeldingAfbeelding
Water temperatuur
ST3307 / 40-120 Celcius Zwart (+/- £80.00)
ST3357 / 40-120 Celcius Wit (+/- £80.00)
ST3507 / 40-120 Celcius Zwart met alarm functie en max uitlezing (Nog geen prijsindicatie)


Afbeelding
Wideband Lambda Gauge
ST3401 +/- £215.00)



Nog meer typenummers:

ST3501 Oil Pressure 0-7 bar (M10x1)
ST3502 Oil Pressure 0-100PSI (1/8NPT)
ST3503 Fuel Pressure 0-1 Bar (M10x1)
ST3504 Fuel Pressure 0-15 PSI (1/8NPT)
ST3505 Fuel Pressure 0-7 Bar (M10x1)
ST3506 Fuel Pressure 0-100 PSI (1/8NPT)
ST3507 Water Temperature 40-120°C (1/8NPT)
ST3508 Water Temperature 100-260°F (1/8NPT)
ST3509 Oil Temperature 40-140°C (1/8NPT)
ST3510 Oil Temperature 140-280°F (1/8NPT)
ST3511 Boost Pressure -1.0 to +2.0 Bar (Universal T-Fitting)
ST3512 Boost Pressure -30inHg to +30 PSI (Universal T-Fitting)
ST3513 Exhaust Gas Temp. 0-1100°C
ST3514 Exhaust Gas Temp. 0-2000°F
ST3515 Fuel Level (programmable)
ST3516 Battery Voltage 8-18 V

Geplaatst: 20 jan 2009 9:21
door Co'tje
Count me in voor olie temperatuur en olie druk.

Geplaatst: 20 jan 2009 16:19
door markv
Even een opmerking voor de mensen die denken om de druk meter op de 2.2 te plaatsen. Hou er rekening mee dat de olie druk in de 2.2 regelmatig boven de 7 bar is. Als je dus een 7 bar schaal hebt, zal de wijzer er regelmatig uit gaan. Opzich geen probleem, maar als je dat storend vind is het jammer om daar achter te komen als je alles al gekocht en geplaatst hebt.

Mark

Geplaatst: 20 jan 2009 18:59
door Herman
Deleted

Geplaatst: 20 jan 2009 19:28
door Dominique
Ik heb Interesse in olie druk en -temp.

De wideband lambda afhankelijk van de prijs.

Geplaatst: 21 jan 2009 8:55
door Elise
Ik heb wat prijzen opgezocht op het internet en deze in de 2e post erbij vermeld.

Geplaatst: 21 jan 2009 10:45
door Elise
markv schreef:Even een opmerking voor de mensen die denken om de druk meter op de 2.2 te plaatsen. Hou er rekening mee dat de olie druk in de 2.2 regelmatig boven de 7 bar is. Als je dus een 7 bar schaal hebt, zal de wijzer er regelmatig uit gaan. Opzich geen probleem, maar als je dat storend vind is het jammer om daar achter te komen als je alles al gekocht en geplaatst hebt.

Mark
Ik heb een email naar Stack gestuurd en daarin dit probleem aangegeven.
Vragen die ik gesteld heb zijn:
- Of het schade aan de meter kan veroorzaken.
- Of je bij gebruik icm deze motor eventuele garantie verliest
- Of het mogelijk is om eenvoudig de meter te faken, zodat deze een lagere waarde aangeeft. (dmv weerstand in de bedrading op te nemen).

Zodra ik antwoord heb laat ik dit even weten.

Geplaatst: 26 jan 2009 15:47
door Elise
Nou dat gaat lekker.....
Thanks for your enquiry. I have forwarded it to our distributor in the Benelux region - see his contact details below.
Ben bang dat er op deze manier geen antwoord op de vraag gaat komen....

Geplaatst: 26 jan 2009 16:08
door allen
Ik zou niet weten waarom Verlinden geen antwoord kan geven op deze vragen. :idea:

Hang me er niet aan op, maar ik meen me te herinneren dat een 944 s1 een drukmeter heeft tot 5 bar terwijl het blok soms meer druk genereert. Iemand?

Btw, op nurburgring.nl en Df biedt ene Aernoudt Bottemanne z'n Stack wideband aan. Hij doet me denken aan een daytrader die altijd verlies maakt. Wellicht hem eens een bod doen onder z'n vraagprijs?

Geplaatst: 27 jan 2009 10:33
door Elise
allen schreef:Ik zou niet weten waarom Verlinden geen antwoord kan geven op deze vragen. :idea:
Ik kan wel een aantal redenen bedenken waarom Verlinden geen antwoord op deze vragen kan of zou willen geven...

Daarnaast vind ik het niet netjes om ergens informatie te vragen, terwijl je van plan bent om ergens anders de boel te kopen...

Geplaatst: 27 jan 2009 17:02
door Stéphane
allen schreef:Hij doet me denken aan een daytrader die altijd verlies maakt. Wellicht hem eens een bod doen onder z'n vraagprijs?
LOL :)

Geplaatst: 10 feb 2009 13:25
door Elise
Update: nouja....geen update want ik heb nog steeds geen antwoord op de vragen.

Dus wat gaan we doen?

Geplaatst: 10 feb 2009 18:18
door Herman
Deleted

Geplaatst: 10 feb 2009 20:52
door 12Esc
Wow, da's een mooi ding Herman!
Maar, wat heb je eigenlijk aan zo'n ding?
(in de video: kijk, ik weet nu mijn air/fuel verhouding. Zonder zo'n ding zou ik dat niet weten... Wil ik dat weten dan?)