Even mijzelf voorstellen.
he shaffy,
gave bak hoor, staat mooi in die straat met nog een evo en een wrx.
Veel veilige km-ers.
en ik ben erg blij met de carbon dashplates
(nu op zoek naar de carbon deurpaneeltjes en console)
(bij vertrek moest ik zo'n 5 minuten wachten eer ik verder kon, jij bent zeker gewoon over de middenstrook gereden. Dat durfde ik niet aan met de speedster, leek mij iets te hoog).
gave bak hoor, staat mooi in die straat met nog een evo en een wrx.
Veel veilige km-ers.
en ik ben erg blij met de carbon dashplates
(nu op zoek naar de carbon deurpaneeltjes en console)
(bij vertrek moest ik zo'n 5 minuten wachten eer ik verder kon, jij bent zeker gewoon over de middenstrook gereden. Dat durfde ik niet aan met de speedster, leek mij iets te hoog).
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
X,
Effe jou citeren:
""bij regenval overschakelen, en weg was je macht.....""
Heb net je verhaal gelezen.
Heb het ook eens meegemaakt op de highway, dat de speedster om niks achter weg wil. was ook bij regenval.
In zn 4th gear.
Ligt volledig aan het contact met het wegdek, dus kort gezegd water+groot draagvlak=aqua planning.
Verder niks aan de hand, kreeg weer grip, maar wel als de nondeju geschrokken!
Echt een nek-haren kwestie.
Kan dus gerust iedere Tupperware-rijder vertellen dat bij regenval je leven afhangt van je achterbandjes
Take it easy by rain.......
Verder veel geluk allemaal.
Grtzzzzz
Effe jou citeren:
""bij regenval overschakelen, en weg was je macht.....""
Heb net je verhaal gelezen.
Heb het ook eens meegemaakt op de highway, dat de speedster om niks achter weg wil. was ook bij regenval.
In zn 4th gear.
Ligt volledig aan het contact met het wegdek, dus kort gezegd water+groot draagvlak=aqua planning.
Verder niks aan de hand, kreeg weer grip, maar wel als de nondeju geschrokken!
Echt een nek-haren kwestie.
Kan dus gerust iedere Tupperware-rijder vertellen dat bij regenval je leven afhangt van je achterbandjes
Take it easy by rain.......
Verder veel geluk allemaal.
Grtzzzzz
Pas alleen op met 1 omstandigheid: 2 verschillende ondergronden tijdens acceleratie/en-of bocht, dit is de enige (echte)listige eigenschap van de Evo waardoor je als nieuwe eigenaar verrast en afgestraft kunt worden... Zelf niet meegemaakt maar wel verhalen gelezen en het zelf op lage snelheden uitgetest om te kijken hoe de auto zou reageren zodat je er op kunt anticiperen!x187 schreef:Zeker waar,
Maar ik moet wel vertellen, nu met de evolution is het hele andere koek. Laatst bij zware regenval kon ik gerust met 1 vinger op het stuur rijden. Rijden in een Evo is net ALSOF je echt alle terreinen en situaties aankan ongeacht de weersomstandigheden! Heel wat anders dan in de speedy.
Gr. TF
Thanks voor de tip. Misschien toch maar een keer uitproberen met lage snelheid...
Hier dan de volgende update!!!
Effe lekker ge-hobby-bobbed voor de deur...
Hier dan de volgende update!!!
Effe lekker ge-hobby-bobbed voor de deur...
Laatst gewijzigd door x187 op 22 okt 2009 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.