Chris Tullett 2,5" of 3", 4-1 voor de 2,2!!
De 4-2-1 heeft nooit echt bestaan, Jim heeft die nooit afgemaakt door ruimte problemen. Ik heb de 4-1 van de foto hier gehad en gepast. Buiten dat ie niet pastte was het wel weer geweldig gemaakt moet ik zeggen. Was weer puik stukje laswerk.
En ja, het duurt wel lang op deze manier, maarja ik ben dat ondertussen wel gewent met alle dingen die voor de eerste keer uitgevolgeld moeten worden. Heb er nog steeds vertrouwen in dat de uiteindelijke 4-1 met echt lange primaries meer gaat doen dan een korte. Maar we zullen zien
Mark
En ja, het duurt wel lang op deze manier, maarja ik ben dat ondertussen wel gewent met alle dingen die voor de eerste keer uitgevolgeld moeten worden. Heb er nog steeds vertrouwen in dat de uiteindelijke 4-1 met echt lange primaries meer gaat doen dan een korte. Maar we zullen zien
Mark
C30-94@0.55bar
Wel leuk dat je betrokken bent bij de ontwikkeling. Dan ben je ook de eerste die ermee mag rijdenmarkv schreef:De 4-2-1 heeft nooit echt bestaan, Jim heeft die nooit afgemaakt door ruimte problemen. Ik heb de 4-1 van de foto hier gehad en gepast. Buiten dat ie niet pastte was het wel weer geweldig gemaakt moet ik zeggen. Was weer puik stukje laswerk.
En ja, het duurt wel lang op deze manier, maarja ik ben dat ondertussen wel gewent met alle dingen die voor de eerste keer uitgevolgeld moeten worden. Heb er nog steeds vertrouwen in dat de uiteindelijke 4-1 met echt lange primaries meer gaat doen dan een korte. Maar we zullen zien
Mark
Ik wil dit jaar toch echt een complete set hebben, dus heb ik gisteren de Tullett 4-1 besteld. De rest van het systeem bestel ik bij Jim (zodra mijn bankrekening het toestaat Zal wel november worden).
Ik ben de tullet ook gaan afhalen hier nog enkele pics van de coating van het spruitstuk, waarvoor zou die uitsparing dienen op langs die ene kant van het spruitsuk?[/imghttp://img121.imageshack.us/i/img2738b.jpg/
[imghttp://img260.imageshack.us/i/img2728.jpg/
[/imghttp://img204.imageshack.us/i/img2734v.jpg/
[imghttp://img260.imageshack.us/i/img2728.jpg/
[/imghttp://img204.imageshack.us/i/img2734v.jpg/
De link staat hierboven toch?
http://img260.imageshack.us/i/img2728.jpg/
http://img260.imageshack.us/i/img2728.jpg/
http://img121.imageshack.us/i/img2738b.jpg/
http://img260.imageshack.us/i/img2728.jpg/
http://img260.imageshack.us/i/img2728.jpg/
http://img121.imageshack.us/i/img2738b.jpg/
- Piet
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3471
- Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
- Locatie: Center of the universe
Zo...
Mijn Tullet 3" 4-1 uitlaat beest zit er ook onder.
Laat ik met het positieve beginnen.
1. Auto is veel sneller. Loopt veel makkelijker door zijn toeren heen.
2. Ik kan de auto van Dominique niet meer horen.
Nadelen
1. Ik kan de auto van Dominique niet meer horen.
2. De achterkant moest ook bij Jan van der kooi er af en is dus een duur grapje.
God wat een klere herrie en ik begreep dat dit nog erger word....
Dan maar wat meer toeren maken want dan is de uitlaat stiller.
Het rochelen en ploffen is wel leuk.
Mijn Tullet 3" 4-1 uitlaat beest zit er ook onder.
Laat ik met het positieve beginnen.
1. Auto is veel sneller. Loopt veel makkelijker door zijn toeren heen.
2. Ik kan de auto van Dominique niet meer horen.
Nadelen
1. Ik kan de auto van Dominique niet meer horen.
2. De achterkant moest ook bij Jan van der kooi er af en is dus een duur grapje.
God wat een klere herrie en ik begreep dat dit nog erger word....
Dan maar wat meer toeren maken want dan is de uitlaat stiller.
Het rochelen en ploffen is wel leuk.
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2473
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
- Locatie: Twente
Gefeliciteerd Piet!piet schreef:Zo...
Mijn Tullet 3" 4-1 uitlaat beest zit er ook onder.
...
1. Auto is veel sneller. Loopt veel makkelijker door zijn toeren heen.
En positief puntje 1. had ik je toch voorspeld?! Door de minder restrictieve uitlaat krijg je in bij lage en middentoeren meer koppel. En dat voel je. Topvermogen zou kunnen, maar hoeft niet.
Veel rijplezier,
SteV6
S4 Avant