De nieuwe liefde roest nooit!

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Spurbo_Ed
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 31 mei 2009 18:37
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

De nieuwe liefde roest nooit!

Bericht door Spurbo_Ed »

Beste allemaal,

Na mijn veel te korte introductie van afgelopen zondag en het officiëel aanmelden van S.Gonzalez kan ik eigenlijk niet uitblijven om ook hier iets meer te laten weten van mijzelf en mijn Speedster.
De vonk sprong al in 2003 over, met de komst van de Turbo.
Ik moest en zou een Turbo hebben. Na lang sparen en veel zoeken stond mijn huidige Speedster ineens te koop bij de dealer in Oosterhout.
Wat achteraf de Speedster blijkt te zijn die gebruikt is voor het filmpje van RTL Autowereld.

De kleur Switch valt over te twisten, je vind hem mooi :D , of niet :cry: .
Toch zijn er niet veel van en daarom redelijk exclusief.
Afbeelding
Mijn hobby, het rijden van trackdays, krijgt hiermee een compleet nieuwe dimensie in vergelijk met mijn Peugeot 106 Rallye of mijn voormalige Renault 5 GT Turbo.
Daarnaast sta ik bekend als de drijvende kracht van Track Time Circuit Events waarmee ik samen met vrienden sinds 1995 circuitdagen organiseer. http://www.tracktime.nl
Helaas is 2009 het laatste jaar van onze activiteiten, maar dat biedt mij meer mogelijkheden om in de toekomst naar wat andere trackdays uit te kijken. Zo vind ik de lijst van LoT erg interessant en zeer omvangrijk.

Afgelopen zondag in Zaandam en Soest was voor mij een zeer leuke ervaring en ik hoop daar nog veel meer van te kunnen genieten in de toekomst. Ik reis voor mijn werk enorm veel naar het buitenland en ben daarom niet altijd in staat om overal aan mee te doen. En mijn gezin, vrouw en 2 binken, wil ik zo veel mogelijk mee laten genieten van het feit dat de Speedster nu de onze is.

Groet,

Ed
Racen is wachten!
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Welkom Ed!

Leuk om een oude bekende hier te verwelkomen. :D

Doe je een beetje voorzichtig met die turbo, er rijden er niet zoveel meer schadevrij.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Bericht door Rallye »

Welkom!

Die Turbo heb je nog niet zo heel erg lang, of wel?
Ik meen me te herinneren dat ik deze een paar maandjes geleden bij Opel Centrum te koop had zien staan. Het was in ieder geval een zilvergrijze Turbo en heeft er volgens mij maar heel kort gestaan...

Anyway, veel veilige en plezierige kilometers toegewenst! 8)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
Spurbo_Ed
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 31 mei 2009 18:37
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door Spurbo_Ed »

@ Dominique
Ja, met man en macht proberen we hem in goede conditie te houden. :wink:

@ Rallye
Klopt, in februari dit jaar aangeschaft, zilvergrijs is ie zeker niet! Switch neigt meer naar een schakering tussen lichtgroen en ijsblauw.
Maar ik ben kleurenblind zoals ze dat noemen, dus het maakt me niet zoveel uit. :shock: Volgens kenteken wel grijs :? :? :?
Racen is wachten!
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

He een bekende auto.
Hier een foto toen ie nog nieuw was.
Bijlagen
GroenNieuw.JPG
GroenNieuw.JPG (150.34 KiB) 2834 keer bekeken
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Nespress0
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 25 mei 2008 8:54
Locatie: NB

Bericht door Nespress0 »

deze heeft jaren in Dongen bij een dealer gestaan als zijn prive auto.
reed alleen af en toe in de zomer/weekend daarom ook zo weinig km's

veel plezier er mee!
vind het een erg mooie kleur
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Ik miste hem al.
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Bericht door Rallye »

Spurbo_Ed schreef:@ Rallye
Klopt, in februari dit jaar aangeschaft, zilvergrijs is ie zeker niet! Switch neigt meer naar een schakering tussen lichtgroen en ijsblauw.
Maar ik ben kleurenblind zoals ze dat noemen, dus het maakt me niet zoveel uit.
Hier nog iemand met kleurenblindheid!
Misschien dat ik daarom juist voor een rode Speedster heb gekozen? ;)

Ik vind dat Switch overigens wel een bijzonder mooi kleurtje.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
Spurbo_Ed
Lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 31 mei 2009 18:37
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door Spurbo_Ed »

@ Herman:
Wellicht zullen we in de toekomst elkaar vergezellen. Ik heb nogal wat op mijn verlanglijstje staan, met name Engeland (de bakermat) is voor mij nog steeds onbekend terrein. :oops:
Maar in Frankrijk ben ik ook nog niet klaar, vooral in midden Frankrijk ontbreekt nog veel ervaring. De circuits in noord en zuid zijn al redelijk door mij bezocht. Ik weet niet waarom, maar Dijon Prenois 8) 8) 8) staat al een paar jaar boven aan de lijst, het is er echter nog niet van gekomen.

@ Hendrik Jan
Jammer dat er geen kleding meer besteld kan worden :(
Heb je die foto trouwens nog in groter formaat, ik zou er erg blij mee zijn, misschien via een pb'tje. :?: :?: :?:
Racen is wachten!
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Spurbo_Ed schreef:Ik weet niet waarom, maar Dijon Prenois 8) 8) 8) staat al een paar jaar boven aan de lijst, het is er echter nog niet van gekomen.
Die heb ik vorig jaar mogen afvinken. 8)
Het is een van de leukste circuits waar ik op heb gereden!! LoT doet hem bijna elk jaar wel. En als ik de kans krijg ga ik weer.

Afbeelding
deze shot is gemaakt van een collega Speedsterrijder tijdens de FF van LoT, 2008.
Afbeelding
Plaats reactie