Terugroepactie 06-R-008

Alle overige technische zaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bon_Jovi
Actief lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 okt 2007 11:49

Terugroepactie 06-R-008

Bericht door Bon_Jovi »

Vermits ik geen idee had welke terugroepacties precies ondernomen waren op mn wagen heb ik na 3 mails eindelijk een duidelijke reply gekregen
namelijk:


Wij verwijzen naar u e-mail van 22 mei jl. betreffende technische campagnes op de door u aangekochte Opel Speedster.

U vraagt of wij even kunnen controleren of er campagnes niet uitgevoerd werden op deze wagen. De Opel Erkend Herstellers die u hieromtrent gecontacteerd had, hebben u hier niet mee kunnen helpen.

Op basis van het door u opgegeven chassisnummer hebben wij kunnen achterhalen dat 1 campagne, volgens onze informatie, niet uitgevoerd werd. Dit is de campagne met referentienummer 06-R-008. Deze campagne had betrekking op de Vacuümslang van de rembekrachtiger. De Opel Erkend Hersteller kan, indien nodig, nog steeds deze campagne uitvoeren maar kan de kosten hiervoor niet meer bij General Motors Belgium claimen. De campagne werd op 30 september 2008 afgesloten.

Wij veronderstellen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en blijven steeds tot uw beschikking indien u verdere vragen heeft.

Met vriendelijke groeten
General Motors Belgium N.V.


Bij mn 2 vorige mails naar opel stuurde ze me steeds naar een opel dealer om daar info op te vragen. Dit was een mail van Opel Deurne:

Deze wagen is niet meer bij ons langs geweest na 03/05/2004, dus we hebben geen zicht op de recente onderhoudshistoriek van deze wagen.
Volgens onze informatie zouden er op deze wagen nog een 3tal terugroepacties dienen uitgevoerd te worden. Elke officiële (Speedster)dealer kan u hierover meer inlichten.

Door de overname van Deurne Motors door GMAN beschikken wij ook niet meer over de facturatiedetails van deze wagen, dus we kunnen u spijtig genoeg geen historiekdetails bezorgen.

> Mvg,
> Tom Verstraete


Nu is mn vraag, is terugroepactie 06-R-008 noodzakelijk?
De garagedealer van Deurne motors sprak vreemd genoeg over 3 terugroepacties? Volgens mij zijn mn velgen ook nooit vervangen geweest. Ik zie hierbij op het eerste zicht nergens een (gele?) sticker kleven. Waar hangt deze meestal?

Andy
Gebruikersavatar
Bon_Jovi
Actief lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 okt 2007 11:49

Bericht door Bon_Jovi »

Het duurt nogal eer je een mai terugkrijgt bij Opel, vreemd genoeg zijn ze snel met terugmailen van het moment dat je het enqueteformulier negatief invult.
Gebruikersavatar
Rallye
Actief lid
Berichten: 346
Lid geworden op: 06 jul 2008 11:18
Locatie: Oosterhout

Re: Terugroepactie 06-R-008

Bericht door Rallye »

Bon_Jovi schreef:Volgens mij zijn mn velgen ook nooit vervangen geweest. Ik zie hierbij op het eerste zicht nergens een (gele?) sticker kleven. Waar hangt deze meestal?
Op de binnenzijde van de juiste achtervelg moet HT staan. Als deze code er niet staat beschik je nog over de 'oude' velgen.
Laatst gewijzigd door Rallye op 06 jun 2009 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
Gebruikersavatar
Denthrax
Actief lid
Berichten: 202
Lid geworden op: 10 mei 2009 16:43
Locatie: Kluisbergen (BE)

Bericht door Denthrax »

Via welke email adres heb je dit antwoord gekregen. Ik zou namelijk ook wel eens willen nagaan of die van mij alle recalls heeft verkgregen.
Gebruikersavatar
Bon_Jovi
Actief lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 okt 2007 11:49

Bericht door Bon_Jovi »

http://opel.be/nl/Contact/Form/Email.aspx

vergeet je chassisnr. niet te vermelden ;)
Plaats reactie