Pagina 1 van 2

Spa Francorchamps 15 en 16 juni 2009

Geplaatst: 16 jun 2009 17:45
door Herman
Deleted

Geplaatst: 16 jun 2009 18:19
door Herman
Deleted

Geplaatst: 16 jun 2009 18:24
door allen
Gelukkig goed afgelopen. Je zou de eerste niet zijn die hem daar links in de muur zet. Moet zeggen dat ik nog nachtmerries heb van nat rijden op Spa. :lol:

Geplaatst: 16 jun 2009 18:27
door Maik
Lekkere contra-contra-contra-contra-slip Herman :P
Had ook veel minder leuk af kunnen lopen op dat punt, zat voorbeelden te vinden op joetjoeb... klein beetje geluk had je dus wel!

Geplaatst: 16 jun 2009 18:37
door alain
Werkt je antislip dan niet optimaal?
Dat is inderdaad niet de plek waar je de vangrail wilt raken !!

Vorig jaar met Performance Box gemeten 230 Km/h !!! vóór Blanchimont
(Droog wegdek :D )

Heb je wat rondetijden kunnen meten Herman ?
Helaas kon ik er niet bijzijn dit jaar.

Spa blijft voor mij toch één van de mooiste circuits ter wereld !!

Geplaatst: 16 jun 2009 19:44
door Herman
Deleted

Geplaatst: 16 jun 2009 20:17
door ohjeetje..
Hoe het ook zij: knap staaltje sturen Herman!

Groeten,


Nico

Geplaatst: 16 jun 2009 20:42
door Rallye
Toch wel erg mooi hoor, die telemetriegegevens realtime in het beeld geprojecteerd. :idea:

Geplaatst: 16 jun 2009 22:39
door Rene Turbo
Heeele mooie Herman !
Strakke actie ook met dat remmen en die glijrichting :wink:
Blijven toch verdomd tricky autootjes als ze van achteren eenmaal uitbreken ! (Turbo in ieder geval, Atmo misschien iets minder)
Zelf eenmaal 'n 180 gemaakt op Zolder, eigen fout, door lift-off oversteer doordat ik na 'n inhaalactie vlak vóór 'n haakse bocht te laat "klaar" was met remmen/terugschakelen....

Geplaatst: 17 jun 2009 8:13
door klinkske
fraai maar ik kan die snelheid niet lezen. Hoe krijg je je auto zo snel met zijn neus in de juiste richting?

Geplaatst: 17 jun 2009 18:40
door Herman
Deleted

Geplaatst: 22 jun 2009 22:06
door alain
Herman schreef:
alain schreef:Werkt je antislip dan niet optimaal?
Heb je wat rondetijden kunnen meten?
Traction control stond op "DRY" en niet op "WET". Het verschil daarin is erg groot. Had koude Michelin Pilot Sports Cup 255/40 achter, dat helpt ook al niet.

Redelijk relaxed gereden na schuivertje van gisteren.
Hoogst gemeten top slechts 223 Km/u (met bewust veel vleugel). Rondertijd net onder de 2.55. Dat kan beide beter :wink: @Alain, wat heb jij voor tijden op Spa?
http://www.youtube.com/watch?v=b43ES8wevfY

Een Deense Subaru had, terwijl ik achter hem reed (beetje opduwen), een geklapte remleiding rechtsvoor en moeite om tot stilstand te komen. Net daarvoor had ik hem niet ingehaald omdat ie wat onduidelijke signalen afgaf. Anders zat ik er vast en zeker hard remmend vlak voor en 'm in de rug gekregen. http://www.youtube.com/watch?v=qVZLRRErxvg



Het is duidelijk dat je een heel snelle auto hebt Herman !!

Mijn snelste tijd was 2'59 op een nog beetje natte baan op sommige plekken.

2'55 :thumbup:

Geplaatst: 23 jun 2009 4:26
door Herman
Deleted

Geplaatst: 12 jul 2009 18:03
door Herman
Deleted

Geplaatst: 12 jul 2009 22:17
door Dominique
tjessus, zit je met zo veel vermogen op zo'n natte baan niet met samengeknepen billen te sturen? :shock: