Pagina 1 van 1

lang getwijfeld maar nu maar geschreven op veler verzoek

Geplaatst: 26 jun 2009 12:33
door geoffreyspeedster
abv

Geplaatst: 26 jun 2009 14:19
door Hendrik-Jan
Persoonlijk ben ik geen voorstander van dit soort verhalen op internet.
Mijn idee is dat de auto wat gebreken heeft die de dealer niet controleert.
- verlichting zal de dealer echt wel gecontroleerd hebben. Maar zullen niet 's avonds een proefrit maken om te kijken of de verlichting uitvalt.
- verkeerde wisser; je hebt een bijzondere auto en je kan niet verwachten dat een dealer, excuus: universeel garagebedrijf, alles van de Speedster weet.
- motorsteunen; zie hierboven.
- koelvloeistof; er zijn weinig dealers die gaan controleren of het tankje niet langzaam leegloopt (in 2 dagen leeg vind iklangzaam).
- stuur scheef; hier heb je een punt.
- ketting; dat de garage uitgaat van de antwoorden van de vorige eigenaar lijkt mij niet zo vreemd en dat ze daarna een ander antwoord krijgen en je zsm terug roepen lijkt mij juist.

Je hebt er voor gekozen om een bijzondere auto bij een universeel garagebedrijf te kopen. Misschien omdat die daar goedkoper was of omdat zij net de auto hadden staan die jij wilde. Had je hem gekocht bij een Opel dealer die vaker wat met Speedsters doet dan waren een aantal zaken niet gebeurd.
Ik vind het vervelend dat je 9x bij de dealer bent geweest en dat de dealer niet goed genoeg reageerde bij de ketting. Maar ik vind het zeker geen verhaal om op internet te zetten.

Geplaatst: 26 jun 2009 14:43
door geoffreyspeedster
abv

Geplaatst: 26 jun 2009 14:46
door geoffreyspeedster
abv

Geplaatst: 26 jun 2009 14:51
door geoffreyspeedster
abv

Geplaatst: 26 jun 2009 14:59
door allen
Totaal NIET met je eens...

Even een paar dingen. Vervelend, maar een garagebedrijf controleert nu eenmaal niet heel de auto als ze deze inkopen. Echter, op 1 ervaring alles op internet te zetten voor een openbare klaagzang gaat mij te ver. Een negatieve ervaring van iemand slaat namelijk harder in dan 100 positieve ervaringen die daar tegenover kunnen staan. Is het bedrijf op de hoogte van je posts en zijn ze in de gelegenheid te reageren? Zo ja, maakt dat eigenlijk toch niet uit, want ik vrees dat jij ze toch wel uit zal kafferen. Ongeacht wat hun verweer is.

Ik ben een vaste en tevreden klant van vdk. Ik rijd er zelfs speciaal veel te veel kilometers voor om m'n wagen daar weg te kunnen brengen. Maar om nu te zeggen dat ze de enige specialist zijn vind ik onzin. Zodra je weer tot rust bent en je bloed weer op 38 graden staat zul je dat ongetwijfeld met me eens zijn.

---
Een keiharde leugen. Heb jij enig idee hoe een auto ingekocht wordt? Vaak zonder te rijden en bij inruil hooguit even vroem vroem 1-5 kilometer. Horen of voelen ze niets raars dan kopen / ruilen ze hem in. Mocht je ooit gedacht hebben dat ze heel het blok overhoop gingen halen om alles te controleren ben je meest naïve persoon in Nederland, zo niet Europa. Daar dient namelijk de garantie voor. :roll: :bag:

Geplaatst: 26 jun 2009 15:02
door allen
Zal er nog bij vermelden dat ik mensen ken die niet blij met vdk zijn. Maakt dat ze per definitie een kutbedrijf?

* gaapt en gaat maar eens een soepje koken voor zichzelf.

Geplaatst: 26 jun 2009 16:18
door Gerard
Zo dat is er weer uit, eet smakelijk. 8)

Geplaatst: 26 jun 2009 19:11
door Hendrik-Jan
allen schreef:Totaal NIET met je eens...

Even een paar dingen. Vervelend, maar een garagebedrijf controleert nu eenmaal niet heel de auto als ze deze inkopen. Echter, op 1 ervaring alles op internet te zetten voor een openbare klaagzang gaat mij te ver. Een negatieve ervaring van iemand slaat namelijk harder in dan 100 positieve ervaringen die daar tegenover kunnen staan. Is het bedrijf op de hoogte van je posts en zijn ze in de gelegenheid te reageren? Zo ja, maakt dat eigenlijk toch niet uit, want ik vrees dat jij ze toch wel uit zal kafferen. Ongeacht wat hun verweer is.

Ik ben een vaste en tevreden klant van vdk. Ik rijd er zelfs speciaal veel te veel kilometers voor om m'n wagen daar weg te kunnen brengen. Maar om nu te zeggen dat ze de enige specialist zijn vind ik onzin. Zodra je weer tot rust bent en je bloed weer op 38 graden staat zul je dat ongetwijfeld met me eens zijn.

---
Een keiharde leugen. Heb jij enig idee hoe een auto ingekocht wordt? Vaak zonder te rijden en bij inruil hooguit even vroem vroem 1-5 kilometer. Horen of voelen ze niets raars dan kopen / ruilen ze hem in. Mocht je ooit gedacht hebben dat ze heel het blok overhoop gingen halen om alles te controleren ben je meest naïve persoon in Nederland, zo niet Europa. Daar dient namelijk de garantie voor. :roll: :bag:
Nou Allen ik vind dat ze ook moeten kijken of het ruitenwissertankje lek is, de koplampen niet uitvallen tijdens het rijden en de wisser goed werkt.
Je hebt geen nieuwe Rolls Royce bij Hessing gekocht maar een paar jaar oude Speedster gekocht bij een universeel garagebedrijf.
Dat hij zijn verplichtingen voor de garantie moet nakomen ben ik met je eens maar beperk je klacht dan tot het niet meewerken van de garage en vertel het aan degene die het willen horen en zet het niet op internet.

Geplaatst: 26 jun 2009 19:12
door Hendrik-Jan
Oh ja, voor mij discussie gesloten, ik reageer niet meer op dit topic.

Geplaatst: 27 jun 2009 8:41
door geoffreyspeedster
wis maar dit topic, verhaal is eraf, blijkbaar toch niet zo gewenst en gevraagd als dat eerst werd aangegeven.

@ allen

werk "pas"sinds mijn 16e in de auto's dus je hoeft mij niet uit te leggen hoe je een auto taxeert, binnenkrijgt, of verkoopt. het gaat mij om het geheel maar blijkbaar heb ik er een andere mening over..........