LOT zolder 24 juli 09
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
- Locatie: scheveningen
En toch geloof ik het niet.moet het zelf meemaken denk ik.....Hans GP schreef:Het was zelfs een nieuwe Exige S oranje met rolkooi.zoonvanlinne150 schreef:Lees ik dat nou goed?
Een 340 r is sneller als een exige?
Geen S dan?lijkt me toch een sterk verhaal.
@allen:dus dat ding van jou slipt zelfs op de snelweg?lekkere car dan!heb je een goede levensverzekering?
Maar een Exige weegt 900kilo en een 340 670kilo dus telt uit je winst
De 2-11 waren niet bij te houden.
Zal het niet aan de persoon liggen die aan het sturen is???
Met een 2.2 speedster ging ik ook sneller als een speedy turbo op cpz.
Zou ook niet motuh kennuh
two eleven is ook wel de top! als ik die ooit kan kopen doet ik het!
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
Okee
Exige-S 935kilo met 220pk= 4,25 kilo per pk
340R 670kilo met 185pk= 3,62 kilo per pk
Waarom denk jij dat een Exige sneller is?
Op het rechte stuk zaten we naast elkaar en net voor het remmen zag je dat de Exige iets ging uitlopen alleen ik rem veel later, dus zat ik er weer voor en bij de meetpunten ging hij volgas en ik moest inhouden (had al een zwarte vlag) maar later was ik er weer voorbij, het ging redelijk gelijk op maar de 340 was toch net effe sneller
Ik heet geen Lewis Hamilton en natuurlijk maakt het uit wie er in rijd.. ik had zelfs nog een bijrijder naast me zitten (nog meer gewicht) hij zat alleen.
Ik had meer moeite om Allen voorbij te komen met zijn 570kilo en 160pk
Exige-S 935kilo met 220pk= 4,25 kilo per pk
340R 670kilo met 185pk= 3,62 kilo per pk
Waarom denk jij dat een Exige sneller is?
Op het rechte stuk zaten we naast elkaar en net voor het remmen zag je dat de Exige iets ging uitlopen alleen ik rem veel later, dus zat ik er weer voor en bij de meetpunten ging hij volgas en ik moest inhouden (had al een zwarte vlag) maar later was ik er weer voorbij, het ging redelijk gelijk op maar de 340 was toch net effe sneller
Ik heet geen Lewis Hamilton en natuurlijk maakt het uit wie er in rijd.. ik had zelfs nog een bijrijder naast me zitten (nog meer gewicht) hij zat alleen.
Ik had meer moeite om Allen voorbij te komen met zijn 570kilo en 160pk
skelters roeleren!!!
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
- Locatie: scheveningen
Waarom noemde ze tzt de exige s dan de snelst accel lotus?Hans GP schreef:Okee
Exige-S 935kilo met 220pk= 4,25 kilo per pk
340R 670kilo met 185pk= 3,62 kilo per pk
Waarom denk jij dat een Exige sneller is?
Op het rechte stuk zaten we naast elkaar en net voor het remmen zag je dat de Exige iets ging uitlopen alleen ik rem veel later, dus zat ik er weer voor en bij de meetpunten ging hij volgas en ik moest inhouden (had al een zwarte vlag) maar later was ik er weer voorbij, het ging redelijk gelijk op maar de 340 was toch net effe sneller
Ik heet geen Lewis Hamilton en natuurlijk maakt het uit wie er in rijd.. ik had zelfs nog een bijrijder naast me zitten (nog meer gewicht) hij zat alleen.
Ik had meer moeite om Allen voorbij te komen met zijn 570kilo en 160pk
Allen rijdt als een ouwuh krant dus die blokt alle opties waar jij voorbij zou kunnen/willen....
Nou goed gewoon een keer een sprintje doen...(als die van ons weer in orde is)
http://www.gaspedaal.nl/autoinfo/lotus/ ... 8-1/31403/
209km/ph
4.40 0>100kmph?
http://www.gaspedaal.nl/autoinfo/lotus/ ... 006/51608/
4,30 0>100kmph?
238 kmph?
Snap het nog steeds niet??? dan maar een haantje,is een normale vraag???gewoon intresse.
''lotus'' en ''kapot''
''engels'' en ''meuk''
''engels'' en ''meuk''
Sprintje?? Gewoon meerijden op Zandvoort ofzo! Ik ben ook wel benieuwd.. Ik rij een 2,06min op Zandvoort dat kan nog iets sneller (hoop ik)zoonvanlinne150 schreef:Waarom noemde ze tzt de exige s dan de snelst accel lotus?Hans GP schreef:Okee
Exige-S 935kilo met 220pk= 4,25 kilo per pk
340R 670kilo met 185pk= 3,62 kilo per pk
Waarom denk jij dat een Exige sneller is?
Op het rechte stuk zaten we naast elkaar en net voor het remmen zag je dat de Exige iets ging uitlopen alleen ik rem veel later, dus zat ik er weer voor en bij de meetpunten ging hij volgas en ik moest inhouden (had al een zwarte vlag) maar later was ik er weer voorbij, het ging redelijk gelijk op maar de 340 was toch net effe sneller
Ik heet geen Lewis Hamilton en natuurlijk maakt het uit wie er in rijd.. ik had zelfs nog een bijrijder naast me zitten (nog meer gewicht) hij zat alleen.
Ik had meer moeite om Allen voorbij te komen met zijn 570kilo en 160pk
Allen rijdt als een ouwuh krant dus die blokt alle opties waar jij voorbij zou kunnen/willen....
Nou goed gewoon een keer een sprintje doen...(als die van ons weer in orde is)
http://www.gaspedaal.nl/autoinfo/lotus/ ... 8-1/31403/
209km/ph
4.40 0>100kmph?
http://www.gaspedaal.nl/autoinfo/lotus/ ... 006/51608/
4,30 0>100kmph?
238 kmph?
Snap het nog steeds niet??? dan maar een haantje,is een normale vraag???gewoon intresse.
skelters roeleren!!!
- zoonvanlinne150
- Mega lid
- Berichten: 850
- Lid geworden op: 21 jul 2006 7:46
- Locatie: scheveningen
Als je steeds harder gaat worden je banden eindelijk goed warm en geven ze bakken met grip! Gewoon langzaam opbouwen.. de 340R geeft mij nu zoveel vertrouwen en dat gewoon met R1R's (ze wel iets sneller op temperatuur)
Maar misschien dat jullie Exige sneller is in rechte lijn maar op de baan weet ik het niet..
Maar misschien dat jullie Exige sneller is in rechte lijn maar op de baan weet ik het niet..
skelters roeleren!!!
mmm.. de Exige speelt natuurlijk wel een beetje gemeen
Die dingen hebben ABS en met een beetje pech ook nog ESP.
Daarnaast hebben de Cuppies ook nog eens 304mm schijven, dat maakt eveneens een aardig verschil.
Uiteindelijk moet je idd met dezelfde coureur op dezelfde baan in dezelfde omstandigheden verschillen testen, dan kan je pas wat zeggen.
Maareuuh... het gaat maar om één ding tijdens trackdays.. het plezier dat je jezelf steeds weet te verbeteren! Het interesseert me eerlijk gezegd niet heel veel dat er mensen sneller zijn.
Ik ben geen held en ik wil ook graag gewoon met mijn eigen auto op eigen kracht naar huis, dat beperkt wat mijn betreft ook de rondetijden Oh ja.. twee keer inhouden help ook niet
Die dingen hebben ABS en met een beetje pech ook nog ESP.
Daarnaast hebben de Cuppies ook nog eens 304mm schijven, dat maakt eveneens een aardig verschil.
Uiteindelijk moet je idd met dezelfde coureur op dezelfde baan in dezelfde omstandigheden verschillen testen, dan kan je pas wat zeggen.
Maareuuh... het gaat maar om één ding tijdens trackdays.. het plezier dat je jezelf steeds weet te verbeteren! Het interesseert me eerlijk gezegd niet heel veel dat er mensen sneller zijn.
Ik ben geen held en ik wil ook graag gewoon met mijn eigen auto op eigen kracht naar huis, dat beperkt wat mijn betreft ook de rondetijden Oh ja.. twee keer inhouden help ook niet
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2801
- Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
- Locatie: dordrecht
- Contacteer:
Even een paar rondjes achter Hans gereden:
http://www.youtube.com/watch?v=4tr_D8oiUGc
En deze is op verzoek van de blauwe rijder in de blauwe Elan. Mocht iemand hem kennen mag hij de link doorgeven:
http://www.youtube.com/watch?v=oSRuXQYGCPs
http://www.youtube.com/watch?v=4tr_D8oiUGc
En deze is op verzoek van de blauwe rijder in de blauwe Elan. Mocht iemand hem kennen mag hij de link doorgeven:
http://www.youtube.com/watch?v=oSRuXQYGCPs
Caterham => Britse degelijkheid...