Hallo

Stel jezelf en je auto voor.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DJ
Nieuw lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 sep 2009 8:38
Locatie: ZH

Hallo

Bericht door DJ »

Hallo, net even ingelogd en ik zie dat Geoffrey al e.e.a. heeft gepost !

Ik ben niet heel erg bekend bij jullie, maar ik heb ooit de speedster van Marcel gekocht - en na een jaar doorverkocht - . Het was niet die met die vleugeldeuren :wink: Ik ben wel een keer meegeweest met pinksteren op de speedsterdag voor dummy's , dat past wel bij mij :roll: Ik stond onder de naam Jeroen bekend, maar is nu DJ aangezien ik mijn inlog + oude e-mail account al enige tijd niet meer had gebruikt en ook niet kon terughalen.

Geoffrey, THX ! en zo te horen zal dit ook niet jouw laatste speedster zijn 8)


Ik denk dat ik jullie de komende tijd wel nodig zal hebben met tal van vragen, maar er is al heel veel info te vinden op dit forum. Op naar de herkansing dan maar !

groeten, DJ / Jeroen
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Welkom. Ik zal je vast wel een keer voorbij zien vliegen. :wink:
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

Welkom terug Jeroen. Inderdaad zal ik je binnenkort wel voorbij zien vliegen.
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
DJ
Nieuw lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 sep 2009 8:38
Locatie: ZH

Bericht door DJ »

Ja, dat gaat zeker gebeuren !

Even ietsje beter voorstellen, want het gaat allemaal een beetje snel opeens.. Ik ben dus Jeroen, getrouwd en heb 3 kids. Ik heb vanaf 2006 een jaar de mooie speedster nr; 3685 mogen bezitten, maar zoals wel vaker, dit paste niet echt in het gezin. De vrouw die kon er natuurlijk niet mee overweg, opzich is dat niet erg want dan heb je 'm lekker voor jezelf :lol: Maar toen de GT uitkwam leek de oplossing aanwezig, hier kon ze wel mee overweg... FOUT.. Ja het rijden ging prima, maar nee, toch maar liever in een gewone auto rijden. En daar kwam bij dat ik al snel mijn speedster ging missen. Het is echt een andere beleving.

Maar goed, kids worden groter, de Zafira te klein en dus een groter model en dan maar direct de GT weer van de hand.

Daarnaast een klein autotje - Agila - leek de oplossing, maar dit was het echt niet ! Ik wilde terug naar open dak en heb de afgelopen maanden een beetje nagedacht wat nu het slimste was :?

Daar ben ik nu achter, en hoewel dit geen garantie is voor de toekomst, voor mij is het duidelijk. Die wagen is van mij :twisted: :wink: M'n vrouw vindt het allemaal grappig, maar die zal ik er toch nooit warm voor krijgen. Dus... lekker genieten - ook samen met m'n vrouw hoor - en nu al weer hopen op mooi weer :!:

Jeroen.

Ps; O ja, dat werkt in mijn voordeel.. de vrouw is een OPEL Freak, dat dan weer wel :P
Gebruikersavatar
the-duke
Mega lid
Berichten: 952
Lid geworden op: 30 aug 2007 12:52
Locatie: Provincie Zeeland

Bericht door the-duke »

welkom terug en leuk dat je weer voor een Speedster kiest.

Ik zal het misterie maar ontrafelen.. Ik heb de 3685 en rijd daar nu 2 jaar met zeer veel plezier in :wink: Ik zou niet anders meer willen.

gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Gebruikersavatar
DJ
Nieuw lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 sep 2009 8:38
Locatie: ZH

Bericht door DJ »

Hi 'Duke',

ik had het al gelezen op het forum, ook de aanpassing die je al gemaakt hebt + alle foto's..

Oranje is prachtig !! , Maar Blauw natuurlijk ook :lol:

Ik las dat je problemen had met vocht, dat heb ik vreemdgenoeg niet gehad, maar dat komt denk ik omdat ik er alleen mee reed als de zon scheen. Verder stond hij lekker knus in de garage..

Wel vondt ik 'm in het begin wat muf ruiken , dus dat kan het wel verklaren..

J.

PS, als je de hardtop kwijt wil :roll: :wink:
Plaats reactie