19 september malmedy
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2801
- Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
- Locatie: dordrecht
- Contacteer:
19 september malmedy
Vrijdag in de avond naar Oss gereden en daar is m'n motorolie kosteloos gewisseld. Iets na 2 in de ochtend m'n bed opgezocht en stipt 6 uur stond ik alweer bij de afgesproken plek. Met Maik en Patrick opgereden.
Voor de rode stoplichten bij Maastricht speelt Maxi Blingspeedy even met z'n gas waarna ik z'n hitteschildje boven de uitlaatpijpjes zo op de grond zie vallen. Schreeuwen tot je een ons weegt, maar hij snapt me niet en de stoplichten gaan op groen. Nou goed, vaarwel hitteschild.
Aangekomen op het circuit een paar proefrondjes wezen draaien en de auto afgetankt. Weer terug op het circuit de auto in notime leren kennen. Wat een prachtig gooi en smijt wagentje. Het maakt niet uit hoe ik de wagen wil hebben. Het luistert gewoon. Gas los gooit de kont om. Gas erop gooit de kont om. Heerlijk wezen ravotten met de Exiges, de Mx-5 die verbluffend mooi op de weg lag en Maik! Ja. die presteert slecht onder druk. Net als Benny overigens die zonodig moest testen of een Exige net zo goed off road kon als een Audi Q5.
Halverwege de middag komt ook de overmoed bij mij. Met een passagier naast me ga ik loeihard om m'n as en zie een stapeltje banden op ons af komen. Die raken we dan ook vol op de zijkant en het is een wonder dat we geen band op schoot hadden.
Tegen het einde van de dag begint de motor problemen te krijgen met de stationairloop. Verder nog wat accuzuur en remvloeistof vrij gekomen. Ben op advies van de slimmerds maar gestopt met rijden.
Chris en Wilbert bedankt voor het aanbod, maar door een tikkeltje vermoeidheid dat echt moeten afslaan. Gaat nog wel een keer goedkomen en dan moet Chris ook maar eens sturen in de sigaar.
Michel bedankt voor het leuke rondritje. Het dolletje met Maik over en weer met een bepaalde vinger en wederom de conclusie dat iemand slecht presteert onder druk.
Ben na afloop met Patrick doorgereden naar een hotel in de buurt van de Ring. Van een zonnige dag stuurde Patrick ons zo de regen in. Zonder dak en deuren was dat überfail. Spray van m'n banden, langskomende auto's ,een bus en de regen zelf was ik al in 3 minuten doorweekt. Ergens gestopt en daar samen maar even een dak opgegooid. Shirt gewisseld voor een droge fleece en de weg vervolgd met een slappe lach.
Het hotel leek wel een bejaardensoos. Allemaal aan het dansen onder het 'genot' van live muziek. M'n oren doen nog zeer van het muzikale onvermogen van de artiest.
Vandaag dan een dag langs de ring gehangen en 1 rondje zelf gereden. Was wel weer leuk. Daarna ontdekt dat de bandenstapel op Malmedy toch even het achterspatbord wat heeft ontzet. Simpel te fixen. Verder is de nieuwe startmotor ook alweer de geest aan het geven. Waardeloos! Een leuke route huiswaarts incluis eten en het weekeinde is weer voorbij. Genoeg energie om weer lekker aan het werk te gaan. Foto's volgen nog wel. Die heeft Patrick gemaakt.
Voor de rode stoplichten bij Maastricht speelt Maxi Blingspeedy even met z'n gas waarna ik z'n hitteschildje boven de uitlaatpijpjes zo op de grond zie vallen. Schreeuwen tot je een ons weegt, maar hij snapt me niet en de stoplichten gaan op groen. Nou goed, vaarwel hitteschild.
Aangekomen op het circuit een paar proefrondjes wezen draaien en de auto afgetankt. Weer terug op het circuit de auto in notime leren kennen. Wat een prachtig gooi en smijt wagentje. Het maakt niet uit hoe ik de wagen wil hebben. Het luistert gewoon. Gas los gooit de kont om. Gas erop gooit de kont om. Heerlijk wezen ravotten met de Exiges, de Mx-5 die verbluffend mooi op de weg lag en Maik! Ja. die presteert slecht onder druk. Net als Benny overigens die zonodig moest testen of een Exige net zo goed off road kon als een Audi Q5.
Halverwege de middag komt ook de overmoed bij mij. Met een passagier naast me ga ik loeihard om m'n as en zie een stapeltje banden op ons af komen. Die raken we dan ook vol op de zijkant en het is een wonder dat we geen band op schoot hadden.
Tegen het einde van de dag begint de motor problemen te krijgen met de stationairloop. Verder nog wat accuzuur en remvloeistof vrij gekomen. Ben op advies van de slimmerds maar gestopt met rijden.
Chris en Wilbert bedankt voor het aanbod, maar door een tikkeltje vermoeidheid dat echt moeten afslaan. Gaat nog wel een keer goedkomen en dan moet Chris ook maar eens sturen in de sigaar.
Michel bedankt voor het leuke rondritje. Het dolletje met Maik over en weer met een bepaalde vinger en wederom de conclusie dat iemand slecht presteert onder druk.
Ben na afloop met Patrick doorgereden naar een hotel in de buurt van de Ring. Van een zonnige dag stuurde Patrick ons zo de regen in. Zonder dak en deuren was dat überfail. Spray van m'n banden, langskomende auto's ,een bus en de regen zelf was ik al in 3 minuten doorweekt. Ergens gestopt en daar samen maar even een dak opgegooid. Shirt gewisseld voor een droge fleece en de weg vervolgd met een slappe lach.
Het hotel leek wel een bejaardensoos. Allemaal aan het dansen onder het 'genot' van live muziek. M'n oren doen nog zeer van het muzikale onvermogen van de artiest.
Vandaag dan een dag langs de ring gehangen en 1 rondje zelf gereden. Was wel weer leuk. Daarna ontdekt dat de bandenstapel op Malmedy toch even het achterspatbord wat heeft ontzet. Simpel te fixen. Verder is de nieuwe startmotor ook alweer de geest aan het geven. Waardeloos! Een leuke route huiswaarts incluis eten en het weekeinde is weer voorbij. Genoeg energie om weer lekker aan het werk te gaan. Foto's volgen nog wel. Die heeft Patrick gemaakt.
Caterham => Britse degelijkheid...
Was inderdaad erg leuk op Malmedy! Caterham is big fun, aan het eind van de dag leek het wel een kattebak, zoveel grit lag er in. Maar O O wat lekker direkt zo'n sigaar, echt geweldig, dankje voor het ritje mee. Gerrit heeft nog wat fraaie foto's die volgen wel zodra ik ze heb.
Die middelfinger die Maik als antwoord gaf na dat hij deze van Allen had gehad, luide idd de overmoed in Ik heb me meer dan vermaakt met de Exige, wat ongemeen hard kun je dat ding rond knallen foto's van een liftend voorwiel volgen zodra ik ze ontvangen heb.
Prachtig weer, en goed gezelschap maken zo'n dag tot een feestje.
Voor velen en plek waar je met minimaal tot geen risico de grenzen van je auto kan leren kennen en jezelf een betere rijder kan maken.
De Citroen AXen die verloren meer brandstof door die fantastische tankdop dan door te verbranden in de motor.
De Clio's liepen geweldig.
Michel
Die middelfinger die Maik als antwoord gaf na dat hij deze van Allen had gehad, luide idd de overmoed in Ik heb me meer dan vermaakt met de Exige, wat ongemeen hard kun je dat ding rond knallen foto's van een liftend voorwiel volgen zodra ik ze ontvangen heb.
Prachtig weer, en goed gezelschap maken zo'n dag tot een feestje.
Voor velen en plek waar je met minimaal tot geen risico de grenzen van je auto kan leren kennen en jezelf een betere rijder kan maken.
De Citroen AXen die verloren meer brandstof door die fantastische tankdop dan door te verbranden in de motor.
De Clio's liepen geweldig.
Michel
Zo... fotootjes online. Even een kleine selectie. Ik hoop dat het werkt, want ik heb net een uur geleden een domeinnaam geregistreerd.
Laatst gewijzigd door gewse op 22 sep 2009 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
170bhp doesn't come from burning fresh air alone.
En een standoff tussen M&M ?
Laatst gewijzigd door gewse op 22 sep 2009 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
170bhp doesn't come from burning fresh air alone.
En mocht iemand een avondje niets te doen hebben.... de andere 1200 nog wat foto's staan op trackside.nl gallery.
Mocht iemand een paar grote foto's van zichzelf willen hebben.. geef maar een gil. Maar ik ga ze niet allemaal doen
Patrick
Mocht iemand een paar grote foto's van zichzelf willen hebben.. geef maar een gil. Maar ik ga ze niet allemaal doen
Patrick
170bhp doesn't come from burning fresh air alone.
Ook al heb ik zelf niet gereden, heb ik me toch wel redelijk vermaakt op malmedy. Gelukkig redelijk wat rondjes met Allen kunnen meerijden, wat de dag weer een flink stuk vlugger voorbij liet gaan
Alleen was het niet zo fijn dat we de avond ervoor nog tot 23.30 in Oss waren om die sigaar te fixxen. 01:15 thuis.. en 06;00 bij de moerdijk afgesproken met Allen en Maik.
Ik blijf het leuk om te zien dat die kleine franse hokjes bijna altijdop 3 wielen door de bocht gaan
De wegen binnendoor van malmedy naar bad munstereifel (hotel) waren geweldig. Op een gegeven moment zag heel m'n tomtom ineens rood... en vroeg me al af wat er aan de hand was.
Dat bleek dus fijn een leuke afdaling te zijn met een hele zut aan hairpins
Ik zag ook al een tijd een regenboog in de lucht, dus dat betekend regen. We nemen een afslag op de b51 en *HOOOOOOOOOOOOOOS*. Ik had gewoon medelijden met de man zonder deuren en dak. Maar tegelijkertijd moest ik ook wel heel erg hard lachen.
Na de geweldige keyboard muziek op 70% tempo en toondoof gezang tijdens het eten in het hotel, zijn we maar fijn een fles An'Cnoc 12yo op de kamer gaan leegdrinken. Helaas iets te weinig ander vocht gedronken, dus werd 's ochtends een beetje met koppijn wakker
Alleen was het niet zo fijn dat we de avond ervoor nog tot 23.30 in Oss waren om die sigaar te fixxen. 01:15 thuis.. en 06;00 bij de moerdijk afgesproken met Allen en Maik.
Ik blijf het leuk om te zien dat die kleine franse hokjes bijna altijdop 3 wielen door de bocht gaan
De wegen binnendoor van malmedy naar bad munstereifel (hotel) waren geweldig. Op een gegeven moment zag heel m'n tomtom ineens rood... en vroeg me al af wat er aan de hand was.
Dat bleek dus fijn een leuke afdaling te zijn met een hele zut aan hairpins
Ik zag ook al een tijd een regenboog in de lucht, dus dat betekend regen. We nemen een afslag op de b51 en *HOOOOOOOOOOOOOOS*. Ik had gewoon medelijden met de man zonder deuren en dak. Maar tegelijkertijd moest ik ook wel heel erg hard lachen.
Na de geweldige keyboard muziek op 70% tempo en toondoof gezang tijdens het eten in het hotel, zijn we maar fijn een fles An'Cnoc 12yo op de kamer gaan leegdrinken. Helaas iets te weinig ander vocht gedronken, dus werd 's ochtends een beetje met koppijn wakker
170bhp doesn't come from burning fresh air alone.