19 september malmedy

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

19 september malmedy

Bericht door allen »

Vrijdag in de avond naar Oss gereden en daar is m'n motorolie kosteloos :shock: gewisseld. Iets na 2 in de ochtend m'n bed opgezocht en stipt 6 uur stond ik alweer bij de afgesproken plek. Met Maik en Patrick opgereden.
Voor de rode stoplichten bij Maastricht speelt Maxi Blingspeedy even met z'n gas waarna ik z'n hitteschildje boven de uitlaatpijpjes zo op de grond zie vallen. Schreeuwen tot je een ons weegt, maar hij snapt me niet en de stoplichten gaan op groen. Nou goed, vaarwel hitteschild.

Aangekomen op het circuit een paar proefrondjes wezen draaien en de auto afgetankt. Weer terug op het circuit de auto in notime leren kennen. Wat een prachtig gooi en smijt wagentje. Het maakt niet uit hoe ik de wagen wil hebben. Het luistert gewoon. Gas los gooit de kont om. Gas erop gooit de kont om. Heerlijk wezen ravotten met de Exiges, de Mx-5 die verbluffend mooi op de weg lag en Maik! Ja. die presteert slecht onder druk. Net als Benny overigens die zonodig moest testen of een Exige net zo goed off road kon als een Audi Q5. :jump:
Halverwege de middag komt ook de overmoed bij mij. Met een passagier naast me ga ik loeihard om m'n as en zie een stapeltje banden op ons af komen. Die raken we dan ook vol op de zijkant en het is een wonder dat we geen band op schoot hadden. :lol:
Tegen het einde van de dag begint de motor problemen te krijgen met de stationairloop. Verder nog wat accuzuur en remvloeistof vrij gekomen. Ben op advies van de slimmerds maar gestopt met rijden.

Chris en Wilbert bedankt voor het aanbod, maar door een tikkeltje vermoeidheid dat echt moeten afslaan. Gaat nog wel een keer goedkomen en dan moet Chris ook maar eens sturen in de sigaar. :wink:
Michel bedankt voor het leuke rondritje. Het dolletje met Maik over en weer met een bepaalde vinger en wederom de conclusie dat iemand slecht presteert onder druk. :evil:

Ben na afloop met Patrick doorgereden naar een hotel in de buurt van de Ring. Van een zonnige dag stuurde Patrick ons zo de regen in. Zonder dak en deuren was dat überfail. Spray van m'n banden, langskomende auto's ,een bus en de regen zelf was ik al in 3 minuten doorweekt. Ergens gestopt en daar samen maar even een dak opgegooid. Shirt gewisseld voor een droge fleece en de weg vervolgd met een slappe lach.
Het hotel leek wel een bejaardensoos. Allemaal aan het dansen onder het 'genot' van live muziek. M'n oren doen nog zeer van het muzikale onvermogen van de artiest.

Vandaag dan een dag langs de ring gehangen en 1 rondje zelf gereden. Was wel weer leuk. Daarna ontdekt dat de bandenstapel op Malmedy toch even het achterspatbord wat heeft ontzet. Simpel te fixen. Verder is de nieuwe startmotor ook alweer de geest aan het geven. Waardeloos! Een leuke route huiswaarts incluis eten en het weekeinde is weer voorbij. Genoeg energie om weer lekker aan het werk te gaan. Foto's volgen nog wel. Die heeft Patrick gemaakt.
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Mooi verslag zo op de vroege ochtend :D
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Bericht door Ruben »

Kijk daarom ook het Speedsterforum :wink: 8)
michel
Actief lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 aug 2005 17:53

Bericht door michel »

Was inderdaad erg leuk op Malmedy! Caterham is big fun, aan het eind van de dag leek het wel een kattebak, zoveel grit lag er in. Maar O O wat lekker direkt zo'n sigaar, echt geweldig, dankje voor het ritje mee. Gerrit heeft nog wat fraaie foto's die volgen wel zodra ik ze heb.

Die middelfinger die Maik als antwoord gaf na dat hij deze van Allen had gehad, luide idd de overmoed in :-) Ik heb me meer dan vermaakt met de Exige, wat ongemeen hard kun je dat ding rond knallen :lol: foto's van een liftend voorwiel volgen zodra ik ze ontvangen heb.

Prachtig weer, en goed gezelschap maken zo'n dag tot een feestje.

Voor velen en plek waar je met minimaal tot geen risico de grenzen van je auto kan leren kennen en jezelf een betere rijder kan maken.

De Citroen AXen die verloren meer brandstof door die fantastische tankdop dan door te verbranden in de motor.

De Clio's liepen geweldig.

Michel
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

:lol: Je was weer goed voorbereid.
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Je kent me inmiddels Piet. M'n timing is werelds. :wink:

Jammer dat je niet even in Malmedy was blijven hangen met die die andere randdebielen. :shock:
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
gewse
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 06 jun 2008 16:29
Locatie: 078
Contacteer:

Bericht door gewse »

Zo... fotootjes online. Even een kleine selectie. Ik hoop dat het werkt, want ik heb net een uur geleden een domeinnaam geregistreerd.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door gewse op 22 sep 2009 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
170bhp doesn't come from burning fresh air alone.
Gebruikersavatar
gewse
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 06 jun 2008 16:29
Locatie: 078
Contacteer:

Bericht door gewse »

En een standoff tussen M&M ? :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door gewse op 22 sep 2009 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
170bhp doesn't come from burning fresh air alone.
Gebruikersavatar
gewse
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 06 jun 2008 16:29
Locatie: 078
Contacteer:

Bericht door gewse »

En mocht iemand een avondje niets te doen hebben.... de andere 1200 nog wat foto's staan op trackside.nl gallery.
Mocht iemand een paar grote foto's van zichzelf willen hebben.. geef maar een gil. Maar ik ga ze niet allemaal doen :P

Patrick
170bhp doesn't come from burning fresh air alone.
Gebruikersavatar
gewse
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 06 jun 2008 16:29
Locatie: 078
Contacteer:

Bericht door gewse »

Ook al heb ik zelf niet gereden, heb ik me toch wel redelijk vermaakt op malmedy. Gelukkig redelijk wat rondjes met Allen kunnen meerijden, wat de dag weer een flink stuk vlugger voorbij liet gaan :D

Alleen was het niet zo fijn dat we de avond ervoor nog tot 23.30 in Oss waren om die sigaar te fixxen. 01:15 thuis.. en 06;00 bij de moerdijk afgesproken met Allen en Maik.

Ik blijf het leuk om te zien dat die kleine franse hokjes bijna altijdop 3 wielen door de bocht gaan 8)

De wegen binnendoor van malmedy naar bad munstereifel (hotel) waren geweldig. Op een gegeven moment zag heel m'n tomtom ineens rood... en vroeg me al af wat er aan de hand was.
Dat bleek dus fijn een leuke afdaling te zijn met een hele zut aan hairpins :P
Ik zag ook al een tijd een regenboog in de lucht, dus dat betekend regen. We nemen een afslag op de b51 en *HOOOOOOOOOOOOOOS*. Ik had gewoon medelijden met de man zonder deuren en dak. Maar tegelijkertijd moest ik ook wel heel erg hard lachen.

Na de geweldige keyboard muziek op 70% tempo en toondoof gezang tijdens het eten in het hotel, zijn we maar fijn een fles An'Cnoc 12yo op de kamer gaan leegdrinken. Helaas iets te weinig ander vocht gedronken, dus werd 's ochtends een beetje met koppijn wakker :?
170bhp doesn't come from burning fresh air alone.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

Mooie foto`s :!:

Deze vind ik wel erg stoer :D De rode achter de witte aan had nog mooier geweest. Je kan lekker de snelheid in deze foto zien!

Afbeelding

De twee rode tegenover elkaar zijn ook erg geslaagd!
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Iemand uitlachen terwijl die verzuipt door regen en langsrijdend verkeer. Het zullen je vrienden maar wezen... :(

Dennis, dat was voor dat Maik werd ingehaald door die Peug...
:twisted:
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Blablablaaaat, Allen ik ging voor STIJL, niet voor snelheid.... :oops:
Patrick, mooi verhaal, moest ook wel even gniffelen toen ik het verhaal van de man zonder dak en deuren en de wolkbreuk hoorde :lol:
En doet mij deze serie maar in 9000x6000 pixels :P alstublieft :oops:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Gave serie Maik. Je ziet nog net die Peugeot die je heeft binnengehengeld... :lol: :wink:
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
linne150
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1649
Lid geworden op: 23 jan 2005 14:09
Locatie: duh haag

Bericht door linne150 »

Die groene BMW ``Het Kaashoertje``stond met pech langs de snelweg :!: Toch iets teveel bandenstapels geraakt.Toch lullig :? Bij het langs rijden maar een beetje gas gegeven,...................Tja, je moet toch wat doen :roll:
The Ducches is dead! Long live Vyvyan!
`` Scum on Wheels``

Groet Wilbert.
Plaats reactie