opel gt roadster, nieuw. 29 K.
opel gt roadster, nieuw. 29 K.
Recessie?
Bij Opel koste ie dit, afgeroomd van de 43000 eurootjes.
Wedden dat je m voor 27000 meekrijgt?
Leuk als je in 2008 een GT had gekocht.....
Grtzzzzzzzzzzzzzzz
check www.opelactie.nl
Bij Opel koste ie dit, afgeroomd van de 43000 eurootjes.
Wedden dat je m voor 27000 meekrijgt?
Leuk als je in 2008 een GT had gekocht.....
Grtzzzzzzzzzzzzzzz
check www.opelactie.nl
- Manta79
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ja leuke actie..
Ik heb een offerte binnen voor de GT turbo bij Nefkens en dan is ie ineens 32.391 euro en de inruil van je huidige auto absurd laag. Ik hou niet zo van dit soort praktijken. O ja alleen geel of rood kan je kiezen.
edit, ja lullig, ik zag een week voor de actie op een 43.000 euro exemplaar "deze is net verkocht"... dan baal je zeker....
Ik heb een offerte binnen voor de GT turbo bij Nefkens en dan is ie ineens 32.391 euro en de inruil van je huidige auto absurd laag. Ik hou niet zo van dit soort praktijken. O ja alleen geel of rood kan je kiezen.
edit, ja lullig, ik zag een week voor de actie op een 43.000 euro exemplaar "deze is net verkocht"... dan baal je zeker....
Laatst gewijzigd door Manta79 op 22 sep 2009 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
"A je to !" #0047
nefkens
maar dan heb je nog niet gehandeld met die eikels.
Ze springen een gat in de lucht als ze iets verkopen.
Vanmiddag is er nog een fabrieksnieuwe GT geveikd, de veiling sloot op iets meer dan 15 K, ex BPM. dus had je er 1 voor zon 25 K
Maar die GT's rammelen niet zo hard als de kriebelige Speedsters, dus er is niet veel aan, wel?
Grtzzzzzz
Ze springen een gat in de lucht als ze iets verkopen.
Vanmiddag is er nog een fabrieksnieuwe GT geveikd, de veiling sloot op iets meer dan 15 K, ex BPM. dus had je er 1 voor zon 25 K
Maar die GT's rammelen niet zo hard als de kriebelige Speedsters, dus er is niet veel aan, wel?
Grtzzzzzz
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Een GT willen voor een pisprijs en ondertussen de hoofdprijs verwachten voor de inruil speedster. Dat is ietsje naïef imho. Geld komt uit de lengte of de breedte.
Met de juiste prijs ben je zo'n Speedster particulier ook wel zo kwijt en dan pak je gewoon de GT mee voor de actieprijs of ietsje minder. Het leven kan soms zo simpel zijn.

Met de juiste prijs ben je zo'n Speedster particulier ook wel zo kwijt en dan pak je gewoon de GT mee voor de actieprijs of ietsje minder. Het leven kan soms zo simpel zijn.

Caterham => Britse degelijkheid...
- Manta79
Het was al snel over, mijn vrouw wou perse een zwarte of een zilveren.
Ik kies de auto en zij de kleur
Maar het klopt, ik onderhandel nooit, koop gewoon en misschien moet ik dat onderhandelen maar eens meer gaan doen
En eigenlijk vind ik mijn Speedy stiekum leuker dan de GT.... De Speedy blijkt weer een knutselauto te zijn en dat is leuk.....
Ik kies de auto en zij de kleur

Maar het klopt, ik onderhandel nooit, koop gewoon en misschien moet ik dat onderhandelen maar eens meer gaan doen

En eigenlijk vind ik mijn Speedy stiekum leuker dan de GT.... De Speedy blijkt weer een knutselauto te zijn en dat is leuk.....
"A je to !" #0047
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Manta79
Ik snap het ook wel hoor, ik heb er ook vanaf gezien. Voor deze GT is het nog maar hopen dat het een klassieker word.
Ik vind voor mij alleen de keuze Elise of Exige niet zo vanzelfsprekend omdat ik het (tot nu toe) lelijke auto's vind. Beetje overdreven en mongoloïde.
De Evora vind ik kwa uiterlijk weer supermooi. Die vind ik echt de bom. Mooi strak, geen overdreven lijnenspel.
Ik vind voor mij alleen de keuze Elise of Exige niet zo vanzelfsprekend omdat ik het (tot nu toe) lelijke auto's vind. Beetje overdreven en mongoloïde.
De Evora vind ik kwa uiterlijk weer supermooi. Die vind ik echt de bom. Mooi strak, geen overdreven lijnenspel.
"A je to !" #0047
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon