TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Stel jezelf en je auto voor.
TissiRS
Actief lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 sep 2009 20:07
Locatie: Oud Gastel

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door TissiRS »

Weer een kleine update omdat mijn rug na de EPMA zwaar gekneusd was door een keiharde bult in de rugleuning:evil:.

Zojuist op Ebay een set leder beklede Corbeau Le Pro stoelen aangeschaft, meerprijs ten opzichte van de stoffen stoelen viel mee en ik vind het veel mooier. Enige probleem is vooralsnog dat ze niet hebben aangegeven dat ze naar Nederland verschepen. Nu dus even duimen anders moet ik nog even mijn best gaan doen om ze alsnog hierheen te krijgen. Nu alleen nog een goede harness bar uitzoeken.
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door speedokus »

kijk eens voor de harnessbar bij de autosport company. :wink:
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door aKra »

speedokus schreef:kijk eens voor de harnessbar bij de autosport company. :wink:
Geef eens een link dan? Wist niet dat zij die ook hadden.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7345
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door Smiley »

Voor de harnassboys hun portomonee trekken, lees je effe in op die dingen.

- Bij sommigen kan je stoel niet meer zo ver naar achteren.
- Bij sommigen moet je in je speakerbehuizing snijden.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
TissiRS
Actief lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 sep 2009 20:07
Locatie: Oud Gastel

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door TissiRS »

Daar zit ik ook mee omdat deze stoelen dieper vallen dan de originele. Weet jij zo welke harness bar er bij jou in zit? Het stoelframe is als het goed is nagenoeg gelijk namelijk.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7345
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door Smiley »

Nee, de mijne is gebruikt gekocht.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door S. Gonzales »

De mijne heb ik een paar jaar geleden nieuw bij Jan van der Kooy gekocht, hoefde niets weg te snijden o.i.d. maar de stoel kan niet meer in de achterste stand.
Voor mij, 1,76 mtr, geen probleem. Let wel goed op hoe de riemen bevestigd moeten worden. Ik heb geen voorzieningen daarvoor op de harnessbar maar gaten in de stoelen. gebruik de zoekfunctie maar even om je in te lezen want dat is wel belangrijk!
Succes!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door speedokus »

aKra schreef:
speedokus schreef:kijk eens voor de harnessbar bij de autosport company. :wink:
Geef eens een link dan? Wist niet dat zij die ook hadden.
ik kan geen link geven, maar er werd mij verteld dat ze bijna alles wel kunnen bestellen.
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
TissiRS
Actief lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 sep 2009 20:07
Locatie: Oud Gastel

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door TissiRS »

De auto is weer een stap verder, vandaag de beide stoelen vervangen, ze zien eruit als de Corbeau Le-Pro maar dan leer bekleed en na wat vechten met het frame passen ze goed. Daarbij net Schroth gordels besteld en vorige week een harness bar van Jon Betts. Volgende week zijn deze hopelijk binnen, dan nog eenmaal het frame los en alles afmaken.

Afbeelding

Verder zijn de nieuwe mistlamphouders binnen, schelen 125 gram per stuk ten opzichte van OEM voor de gewichtfreaks hier :lol: Helaas kan ik er niet bij doordat mijn voorklep nog vastzit, daar moet ik nog even naar kijken binnenkort :? . En ik heb afgelopen week mijn nieuwe carbon hardtop opgehaald bij Vauxhall, staat erg chique. Komende week alleen nog even goed monteren.
TissiRS
Actief lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 sep 2009 20:07
Locatie: Oud Gastel

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door TissiRS »

Weer een dagje sleutelen achter de rug, de auto heeft nieuwe remschijven en remblokken gekregen. Helaas alleen de vooras omdat ik in plaats van 2 sets remschijven 2 remschijven kreeg. De gordels zijn ook binnen en hopelijk maandag ook eindelijk de bar om ze aan te bevestigen. Voor het idee wel alvast een foto gemaakt.
ImageUploadedByTapatalk1371315228.505305.jpg
ImageUploadedByTapatalk1371315228.505305.jpg (90.7 KiB) 1295 keer bekeken
ImageUploadedByTapatalk1371315263.803698.jpg
ImageUploadedByTapatalk1371315263.803698.jpg (26.83 KiB) 1289 keer bekeken
Gisteren ook nog naar Van der Kooi geweest in Amsterdam. Voorklep gaat nu weer open alleen is de pin krom en is het klemplaatje afgebroken, die dus nieuw bestellen.
Gebruikersavatar
Pw
Mega lid
Berichten: 693
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:39
Locatie: Almere

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door Pw »

De meeste remschijven koop je per stuk, dus wanneer je (In een webshop b.v.) 2x aanklikt heb je dus maar 2 schijven en niet 2 sets...!
Nr.0672
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door aKra »

Die stoelen zien er inderdaad echt goed uit, zit te twijfelen om ook zulke stoelen te kopen en dan te laten trimmen door Dave the Trimmer :P
TissiRS
Actief lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 sep 2009 20:07
Locatie: Oud Gastel

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door TissiRS »

aKra schreef:Die stoelen zien er inderdaad echt goed uit, zit te twijfelen om ook zulke stoelen te kopen en dan te laten trimmen door Dave the Trimmer :P
Bedankt! Heb ik ook nog over gedacht maar er zat haast achter voor mij en dit scheelde aanzienlijk in prijs.

Van de remschijven wist ik niet, maar in het kader van afdoende leert men is het wel prima. De auto komt op tijd af en daar gaat het mij om.
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2360
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door gertje »

TissiRS schreef:De auto is weer een stap verder, vandaag de beide stoelen vervangen, ze zien eruit als de Corbeau Le-Pro maar dan leer bekleed en na wat vechten met het frame passen ze goed. Daarbij net Schroth gordels besteld en vorige week een harness bar van Jon Betts. Volgende week zijn deze hopelijk binnen, dan nog eenmaal het frame los en alles afmaken.

Afbeelding

Verder zijn de nieuwe mistlamphouders binnen, schelen 125 gram per stuk ten opzichte van OEM voor de gewichtfreaks hier :lol: Helaas kan ik er niet bij doordat mijn voorklep nog vastzit, daar moet ik nog even naar kijken binnenkort :? . En ik heb afgelopen week mijn nieuwe carbon hardtop opgehaald bij Vauxhall, staat erg chique. Komende week alleen nog even goed monteren.

Welke stoelen zijn dit?
30/08/14 meet and greet.
TissiRS
Actief lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 sep 2009 20:07
Locatie: Oud Gastel

Re: TissiRS stelt zich voor, nog wel zonder Speedster

Bericht door TissiRS »

Stoelen komen van UKLotuscentre, staan weleens op Ebay. Organisatie is niet bepaald geliefd bij VX220.co.uk maar toch gekocht. Ze zijn niet heel goed georganiseerd heb ik ook gemerkt maar uiteindelijk zijn ze via een omweg in Nederland gekomen.

Gordels zijn sinds gisteravond gemonteerd, de Jon Betts (JB Fabrication op Facebook) harness bar is een echte aanrader, hij zit er heel strak in maar gaat moeiteloos om de speakers heen.
Plaats reactie