Carbon Fibre Door Panels and Handle Guards

Voordelige aankopen voor leden.
Gebruikersavatar
martinb
Mega lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 30 mar 2009 9:53

Bericht door martinb »

Andre, ik zie dat je de foto zelf iets lichter gemaakt hebt om even iets meer detail te zien.

Ik ben nu bezig met het middenconsole. Helaas heb ik zo'n alluminium middenstuk, waarvan 2 imbusboutjes muurvast zaten. Deze moest ik er eerst uitslopen voordat ik verder kon.
Inmiddels het voorste carbon gedeelte erin.
Bij het verwijderen van het middenconsole vond ik gelijk nog een kastje? 4 kabeltjes eraan en niet te zien wat het was. Dacht eerst een aftermarket alarm. Maar het bleek een nokia handsfree kit module (zie rood omcirkeld) te zijn.
Verder was deze niet meer aangesloten. Dit ook verwijderd. Scheelt ook weer een paar gram.
Afbeelding
Zo te zien past alles prima. Nu alleen nog het alarmledje terugzetten en misschien een extra 12v aansluiting erbij zetten. Dan kan alles weer terug.
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Gebruikersavatar
André R
Mega lid
Berichten: 715
Lid geworden op: 23 mei 2006 8:52
Locatie: Alblasserdam

Bericht door André R »

Goed op weg Martin.
Ik heb mijn led vervangen door een heldere blauwe. Vond het mooier eigenlijk.
Gebruikersavatar
12Esc
Mega lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:06

Bericht door 12Esc »

heeft een van de deelnemers aan deze groupbuy de oorspronkelijke panelen (dashboard en deur) over en te koop voor een zacht prijsje?

Ik heb namelijk mijn panelen ooit laten bekleden met carbon-look folie (onderdompel techniek, daarna afgewerkt met blanke lak). Ziet er prima uit, maar bij later loshalen van de deurbekleding is links het kleine driehoekje achter de 'deurklink' gescheurd. Ik stoor me daaraan. Dit kleine stukje opnieuw zo laten behandelen wordt duur en waarschijnlijk blijf je verschil zien. Ik overweeg dus om de panelen te voorzien van stickerfolie in carbon-look (echt carbon vindt ik toch wat te duur en te donker (zwart), al twijfel ik).

Dus: iemand die de panelen wil verkopen voor mijn experiment?

Groet,
Maurice.

p.s. 18 t/m 25 feb op vakantie, mijn reactie kan dus even op zich laten wachten.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Deze kan je gewoon in engelen land bestellen

http://www.thorneymotorsport.co.uk/tuni ... arts.shtml
Gebruikersavatar
André R
Mega lid
Berichten: 715
Lid geworden op: 23 mei 2006 8:52
Locatie: Alblasserdam

Bericht door André R »

lees anders nog eens :wink:
Blitz

Bericht door Blitz »

als deze groupbuy nog eens overgedaan wordt, heb ik wel intresse ;)
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Er komt wel een 'wordt vervolgd' alleen weet ik nog niet wanneer. We (waarvan zij de uitvoerenden zijn :wink: ) zijn bezig met meer interieurdelen, en met een voor- en achterklep. Voor het maken van de mallen om er een zo goed mogelijk product uit te halen komt nog aardig wat kijken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ride-aholic
Actief lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 15 jul 2005 13:19
Locatie: Oosterhout (NB)

Bericht door Ride-aholic »

Hi Dominique,
is het mogelijk om de kap rond de tellers, en eventueel de twee delen rond het stuur van carbon te laten maken?
De kap voor de tellers heb ik al eens bij Lotus gezien, meen ik.
Ben je al verder het deel waar de bekerhouder inzit, of heb je daar van af gezien?

Greetz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Klopt, Peter.

De kap over de stack wordt aan gewerkt, en zal net zoals bij de Lotus geen vervanging van het kunststof zijn maar een kap die over de originele gaat. Erg jammer vind ik, want het leverd geen gewichtbesparing op.
De kappen om de stuurkolom zijn inmiddels al iets meer als slechts een idee en de bekerhouder ligt stil op het feit dat ze geen info hebben van hoe dat ding er los uit ziet. (dus wie hier een foto van heeft :wink: )
Het is alweer een tijdje geleden dat ik contact heb gehad, ik zal zo eens de status opvragen en dat met jullie delen.
Afbeelding
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Bericht door Exmantaa »

Ik dacht dat onze duitse collega's wel een Stack en stuurkolom behuizing in full carbon hadden laten maken. Zag er allemaal erg gelikt uit. En Laatst zag ik daar ook de eerst carbon acherklep voobij komen...
Gebruikersavatar
Ride-aholic
Actief lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 15 jul 2005 13:19
Locatie: Oosterhout (NB)

Bericht door Ride-aholic »

Hi,
@Exmantaa: heb je een link/foto's?

Greetz, Peter
The only vitamine you need, is speed! #0707
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

update:
Helaas liggen de items voor de Speedsters op hun gat wegens allerlei andere projecten. :cry:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Ik kan weer poetsen. 8) :D
Bij mij zitten de goodies er nu ook op, met dan aan Dominique. :thumbup:
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

als er nog te krijgen zijn of de groups buy word nog ens overgedaan laat maar iets weten
Plaats reactie