Karten: 15 november 2009
Om het af te sluiten Rayz
1. Dennizz +
2. Kimmie
3. Zoonvanlinne150
4. Stefan
5. S. Gonzales
6. Herman
7. Spider
8. Devil
9. Jerry (Spiky)
10. Allen
11. jan
12. Gerard
13. Smiley
14. Benny
15. Hans
16. Elise
17. Anita
18. Maurice (12Esc)
19. Hans-Martin (Hanm)
20. Rayz
Mag je eigen kart ook meedoen ?
Ik zal zeggen kom maar op
1. Dennizz +
2. Kimmie
3. Zoonvanlinne150
4. Stefan
5. S. Gonzales
6. Herman
7. Spider
8. Devil
9. Jerry (Spiky)
10. Allen
11. jan
12. Gerard
13. Smiley
14. Benny
15. Hans
16. Elise
17. Anita
18. Maurice (12Esc)
19. Hans-Martin (Hanm)
20. Rayz
Mag je eigen kart ook meedoen ?
Ik zal zeggen kom maar op
Nog een deelnemer, alleen als het uitkomt,
mochten we de groep niet willen splitsen.
(of mogelijk als reserve bij afmelding van anderen)
1. Dennizz +
2. Kimmie
3. Zoonvanlinne150
4. Stefan
5. S. Gonzales
6. Herman
7. Spider
8. Devil
9. Jerry (Spiky)
10. Allen
11. jan
12. Gerard
13. Smiley
14. Benny
15. Hans
16. Elise
17. Anita
18. Maurice (12Esc)
19. Hans-Martin (Hanm)
20. Rayz
21. Erik (Nova66)
mochten we de groep niet willen splitsen.
(of mogelijk als reserve bij afmelding van anderen)
1. Dennizz +
2. Kimmie
3. Zoonvanlinne150
4. Stefan
5. S. Gonzales
6. Herman
7. Spider
8. Devil
9. Jerry (Spiky)
10. Allen
11. jan
12. Gerard
13. Smiley
14. Benny
15. Hans
16. Elise
17. Anita
18. Maurice (12Esc)
19. Hans-Martin (Hanm)
20. Rayz
21. Erik (Nova66)
¨speed is life, but control is everything...¨
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
- Locatie: Nieuwe Wetering
Zoals in de offerte staat was het een plezierig gesprek
Bij meer dan 20 personen worden de training en kwalificatie wel opgesplitst alleen de finale wordt door maximaal 20 rijders bereden. Iedereen die niet in de top 20 staat kart dus niet in de finale.
Er kan een extra finale bij worden geboekt, maar dat kost dat 15 euro per persoon extra in die extra finale.
De groep opsplitsen in bijvoorbeeld 2 x 12 personen die een eigen grandprix rijden vond ze wel handig gevonden. Echter zaten er overal wat haken en ogen aan organisatorisch.
Kort gezegd: we gaan met 20 rijders! Het is een groep activiteit en dat gaan we als groep doen en niet als 2 aparte groepen
Dan nog iets:
Er kan daar niet contant worden betaald voor drankjes/hapjes ect. Je moet een pas aanmaken en daar geld opzetten en dan kan je bestellen van die pas. Als er tegoed over is krijg je dat natuurlijk weer terug. Is er te weinig tegoed moet je bijbetalen.
Ik zat eerst te denken om 1 pas te maken en iedere rijder 2 keer een drankje te laten bestellen en een keer rond te gaan met bittergarnituur. Dan het totaal bedrag van te voren aan mij over te maken. Dan weet ik ook wie er zeker komt.
Maar als iemand dan een extra drankje wil of zijn/haar supporter moet er alsnog een pas worden aangemaakt. Kortom, erg handig is het niet zo`n systeem voor mij. Om iedereen onbeperkt te laten bestellen en achteraf de rekening te delen is ook geen succes met zo`n grote groep "vreemde". Iedereen heeft een dure auto maar om een drankje af te rekenen valt al niet mee, wat ik zo heb gemerkt bij de maandelijkse meeting...
Een ieder moet dus ook even een pasje halen van te voren en er een tegoed opzetten en later het restbedrag weer even ophalen bij de kassa. Dan kan er niets fout gaan, behalve een laatste plaats met karten, maar dat doe je dan ook helemaal zelf.
Ik ga nu even de openingspost aanpassen. Er kan nog van alles gewijzigd geregeld worden. Dus heb je een idee/opmerking plaats hem maar.
Wil je mee zet je op de reserve lijst, er kan nog iemand afvallen! Afvallen is zowiezo goed voor je kartresultaat als je de kart dood laat vallen in de bochten
Bij meer dan 20 personen worden de training en kwalificatie wel opgesplitst alleen de finale wordt door maximaal 20 rijders bereden. Iedereen die niet in de top 20 staat kart dus niet in de finale.
Er kan een extra finale bij worden geboekt, maar dat kost dat 15 euro per persoon extra in die extra finale.
De groep opsplitsen in bijvoorbeeld 2 x 12 personen die een eigen grandprix rijden vond ze wel handig gevonden. Echter zaten er overal wat haken en ogen aan organisatorisch.
Kort gezegd: we gaan met 20 rijders! Het is een groep activiteit en dat gaan we als groep doen en niet als 2 aparte groepen
Dan nog iets:
Er kan daar niet contant worden betaald voor drankjes/hapjes ect. Je moet een pas aanmaken en daar geld opzetten en dan kan je bestellen van die pas. Als er tegoed over is krijg je dat natuurlijk weer terug. Is er te weinig tegoed moet je bijbetalen.
Ik zat eerst te denken om 1 pas te maken en iedere rijder 2 keer een drankje te laten bestellen en een keer rond te gaan met bittergarnituur. Dan het totaal bedrag van te voren aan mij over te maken. Dan weet ik ook wie er zeker komt.
Maar als iemand dan een extra drankje wil of zijn/haar supporter moet er alsnog een pas worden aangemaakt. Kortom, erg handig is het niet zo`n systeem voor mij. Om iedereen onbeperkt te laten bestellen en achteraf de rekening te delen is ook geen succes met zo`n grote groep "vreemde". Iedereen heeft een dure auto maar om een drankje af te rekenen valt al niet mee, wat ik zo heb gemerkt bij de maandelijkse meeting...
Een ieder moet dus ook even een pasje halen van te voren en er een tegoed opzetten en later het restbedrag weer even ophalen bij de kassa. Dan kan er niets fout gaan, behalve een laatste plaats met karten, maar dat doe je dan ook helemaal zelf.
Ik ga nu even de openingspost aanpassen. Er kan nog van alles gewijzigd geregeld worden. Dus heb je een idee/opmerking plaats hem maar.
Wil je mee zet je op de reserve lijst, er kan nog iemand afvallen! Afvallen is zowiezo goed voor je kartresultaat als je de kart dood laat vallen in de bochten
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
- Locatie: Nieuwe Wetering
Oh, dat pasje mag je dus houden? Ik dacht dat je die weer inleverde. In ieder geval je tegoed kun je wel terug krijgen! Geld ben je dus niet kwijt voor de balngstellende
Jij komt daar vaker? We hebben dus iemand waar we op moeten letten
http://www.defabrique.nl/youtube.php?id ... fs=1&rel=0 Als die karts echt zo hard gaan, ben ik nu al fan van die baan
Jij komt daar vaker? We hebben dus iemand waar we op moeten letten
http://www.defabrique.nl/youtube.php?id ... fs=1&rel=0 Als die karts echt zo hard gaan, ben ik nu al fan van die baan
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Ga er met collega's af en toe wel eens karten en kan je zeggen dat het een erg leuk baantje is. Ook met de Speedsterclub zijn we er al eens geweest. Kijk maar in het fotoalbum.
Of je geld terug kan krijgen wat je op je pas hebt staan weet ik niet, nooit geprobeerd eigenlijk.
Niet teveel er op storten of gewoon nog eens terugkomen.
Of je geld terug kan krijgen wat je op je pas hebt staan weet ik niet, nooit geprobeerd eigenlijk.
Niet teveel er op storten of gewoon nog eens terugkomen.
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
- Locatie: Nieuwe Wetering
Geld terug krijgen is zeker!Gerard schreef:Ga er met collega's af en toe wel eens karten en kan je zeggen dat het een erg leuk baantje is. Ook met de Speedsterclub zijn we er al eens geweest. Kijk maar in het fotoalbum.
Of je geld terug kan krijgen wat je op je pas hebt staan weet ik niet, nooit geprobeerd eigenlijk.
Niet teveel er op storten of gewoon nog eens terugkomen.
Nooit geweten dat de club er al eens is geweest Zie zo snel geen bekende op de foto`s... Weet jij wie er toen 1, 2 en 3 zijn geworden?
Even gezocht (is van jan 2006):
Wie heeft de uitslagen van het karten?
Even uit mijn hoofd
1 Mark
2 Jean-perre
3 Patrick
4 Maik
5 Piet
6 Gerard K
7 Harmen
8 Rene
9 Martin
10 Menno
Veel van de oude garde gaan er deze keer niet mee. Achter een forum naam verschuilt natuurlijk wel vaak een echte naam...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
- Locatie: Nieuwe Wetering
En ook niet korter worden. Ik heb met moeite kunnen regelen dat jij niet in een Kinderkart rijdtallen schreef:Afvallen is niet goed in mijn geval. Ben dat dan ook geenszins van plan.
Openingspost is vanmiddag een aantal keer aangepast, alles staat er nu correct in. Ik heb de aanmeld procedure iets aangepast wat het die middag ter plekke wat makkelijker maakt en wat meer inzicht geeft in degene die gaan karten.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Heb er gisteren gereden 2x keer om te kijken wat voor baan het is.
Het is 1 van de slechtere indoorbanen die ik gezien heb in nederland
Ik zeg mijn plaats op vindt het zonde van mij geld kart dan liever alleen
op een mooie baan dan op dit nep circuitje.
1 inhaal mogelijkheden zijn er gewoon weg bijna niet omdat de baan te smal is.
2 De karts zijn zeer slecht onderhouden stuur installatie"s zitten bij elke kart los heb het ook gevoeld bij allemaal daarmee bedoel ik 4 tot 8 cm kan je stuur naar links of rechts gooien.
3 Banden zijn zeer slecht
4 stuur veel te zwaar de kart
5 remmen blokkeren slecht remsysteem
6 Als je remt zit er een begrenzer op kan je geen gas geven min punt
7 Snelheid is begrenst dus die 60 km haal je echt niet 40 a 45 km ongeveer.
8 Als het regent zijn er diverse lekkages op de baan met slicks vlieg je dan gelijk uit de bocht de bandenstapel op levensgevaarlijk.
9 karts hebben bijna geen power
10 slecht betaal systeem met een pasje als je net geraced heb en je ben zo kapot dan je snel wat te drinken wil moet je eerst een pasje aan maken lol steek dat drinken maar in de reet
Mij zie je daar niet meer zonde van mijn tijd dit heeft niks met karten meer te maken wat je in de kart fabriek tegenkomt..
Neem een voorbeeld aan de kartbaan in roosendaal of arkel of breda
Beter asfalt
Betere karts geen begrenzers op topsnelheid
Geen water op de baan
Bredere banen
meer inhaal mogelijkheden
meer power in de karts
vaste stuur inrichting geen speling hierop.
Het is 1 van de slechtere indoorbanen die ik gezien heb in nederland
Ik zeg mijn plaats op vindt het zonde van mij geld kart dan liever alleen
op een mooie baan dan op dit nep circuitje.
1 inhaal mogelijkheden zijn er gewoon weg bijna niet omdat de baan te smal is.
2 De karts zijn zeer slecht onderhouden stuur installatie"s zitten bij elke kart los heb het ook gevoeld bij allemaal daarmee bedoel ik 4 tot 8 cm kan je stuur naar links of rechts gooien.
3 Banden zijn zeer slecht
4 stuur veel te zwaar de kart
5 remmen blokkeren slecht remsysteem
6 Als je remt zit er een begrenzer op kan je geen gas geven min punt
7 Snelheid is begrenst dus die 60 km haal je echt niet 40 a 45 km ongeveer.
8 Als het regent zijn er diverse lekkages op de baan met slicks vlieg je dan gelijk uit de bocht de bandenstapel op levensgevaarlijk.
9 karts hebben bijna geen power
10 slecht betaal systeem met een pasje als je net geraced heb en je ben zo kapot dan je snel wat te drinken wil moet je eerst een pasje aan maken lol steek dat drinken maar in de reet
Mij zie je daar niet meer zonde van mijn tijd dit heeft niks met karten meer te maken wat je in de kart fabriek tegenkomt..
Neem een voorbeeld aan de kartbaan in roosendaal of arkel of breda
Beter asfalt
Betere karts geen begrenzers op topsnelheid
Geen water op de baan
Bredere banen
meer inhaal mogelijkheden
meer power in de karts
vaste stuur inrichting geen speling hierop.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Maar over het algemeen wel positief dus?rayz25 schreef:Heb er gisteren gereden 2x keer om te kijken wat voor baan het is.
Het is 1 van de slechtere indoorbanen die ik gezien heb in nederland
Ik zeg mijn plaats op vindt het zonde van mij geld kart dan liever alleen
op een mooie baan dan op dit nep circuitje.
1 inhaal mogelijkheden zijn er gewoon weg bijna niet omdat de baan te smal is.
2 De karts zijn zeer slecht onderhouden stuur installatie"s zitten bij elke kart los heb het ook gevoeld bij allemaal daarmee bedoel ik 4 tot 8 cm kan je stuur naar links of rechts gooien.
3 Banden zijn zeer slecht
4 stuur veel te zwaar de kart
5 remmen blokkeren slecht remsysteem
6 Als je remt zit er een begrenzer op kan je geen gas geven min punt
7 Snelheid is begrenst dus die 60 km haal je echt niet 40 a 45 km ongeveer.
8 Als het regent zijn er diverse lekkages op de baan met slicks vlieg je dan gelijk uit de bocht de bandenstapel op levensgevaarlijk.
9 karts hebben bijna geen power
10 slecht betaal systeem met een pasje als je net geraced heb en je ben zo kapot dan je snel wat te drinken wil moet je eerst een pasje aan maken lol steek dat drinken maar in de reet
Mij zie je daar niet meer zonde van mijn tijd dit heeft niks met karten meer te maken wat je in de kart fabriek tegenkomt..
Neem een voorbeeld aan de kartbaan in roosendaal of arkel of breda
Beter asfalt
Betere karts geen begrenzers op topsnelheid
Geen water op de baan
Bredere banen
meer inhaal mogelijkheden
meer power in de karts
vaste stuur inrichting geen speling hierop.