Wie kan mij iets over de 4753 ( grijze turbo) vertellen
-
- Nieuw lid
Wie kan mij iets over de 4753 ( grijze turbo) vertellen
Mij is een grijze Speedster Turbo aangeboden. Ziet er heel netjes uit.
Nummer 4753. Wie kan mij iets vertellen over de historie van de auto:?:
Als ik dit draadje teruglees, kom ik het genoemde nr. niet tegen. Kans is groot dat er over deze specifieke Speedster hier weinig bekend is.
Wellicht heb je meer info (kenteken, etc) over de auto? Dat zou wat makkelijker terugzoeken zijn.
Wellicht heb je meer info (kenteken, etc) over de auto? Dat zou wat makkelijker terugzoeken zijn.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Welkom,
1 van deze?
40-NG-VV Silver
87-NL-NS Silver
18-NX-KR Silver
42-GGJ-1 Silver
09-HXG-4 Gunmetal
24-JVT-6 Gunmetal
1 van deze?
40-NG-VV Silver
87-NL-NS Silver
18-NX-KR Silver
42-GGJ-1 Silver
09-HXG-4 Gunmetal
24-JVT-6 Gunmetal
Laatst gewijzigd door Smiley op 27 okt 2009 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
-
- Nieuw lid
Re: Wie kan mij iets over de 4753 ( grijze turbo) vertellen
Bedankt voor jullie Speedster-snelle reacties.de oude bo schreef:Mij is een grijze Speedster Turbo aangeboden. Ziet er heel netjes uit.
Het kenteken is 87-nl-ns.
Ik hoor graag de opmerkingen.
Alvast bedankt.
Je bent niet meer zo jong en je wil wat
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Bo,
Ik denk dat de eigenaar niet zo'n forumtypje was.
Als je interesse hebt, en het onderhoud ziet er goed uit, en de recalls zijn allemaal uitgevoerd, kijk dan of je overeen kunt komen of vd kooi of van sten een check wil doen, om te zien of er geen gekke dingen met het chassis gebeurd zijn.
Als alles ok is, dan kun je rustig eigenaar worden van 1 van de 17 turbo's die op origineel kenteken in nederland rondrijden
Ik denk dat de eigenaar niet zo'n forumtypje was.
Als je interesse hebt, en het onderhoud ziet er goed uit, en de recalls zijn allemaal uitgevoerd, kijk dan of je overeen kunt komen of vd kooi of van sten een check wil doen, om te zien of er geen gekke dingen met het chassis gebeurd zijn.
Als alles ok is, dan kun je rustig eigenaar worden van 1 van de 17 turbo's die op origineel kenteken in nederland rondrijden

Het leven is geen sprookje.