Pagina 2 van 2

Geplaatst: 25 nov 2009 19:13
door Maik
Pas goed op wat je laat vervangen bij de dealer. Je noemt zelf al die belachelijke prijzen van die remblokken, die nog eens erg slecht zijn ook.
Hopelijk ga je ook niet veel betalen voor die nieuwe remschijven? Die zijn voor rond de 40euro per stuk te koop namelijk, maar dan niet bij de dealer (denk ik).

En bedoel je nu race-olie voor in de versnellingsbak of nieuwe remvloeistof (maar die laatste had je al laten vervangen dacht ik?).
Voor zover ik weet rijdt iedereen hier (misschien met uitzondering van Herman en Rik met hun mega-pk hokken) met de standaard bakolie, er een boel rijden hier behoorlijk stevig en veel circuitkm's. Lijkt mij dus niet heel erg nodig om "speciale" olie in de bak te laten doen?

De truuk die Allen schreef is inderdaad hoe je dat "overlopen" van de bakolie kan tegengaan. Eventueel een grote 180 graden bocht boven in de slang zodat er geen vuil in kan vallen.

Geplaatst: 25 nov 2009 23:12
door allen
Als de slang lang genoeg is, kun je hem ook gewoon onder de rand van de kofferand duwen. Bij mij bleef dat altijd perfect zitten. Had ik geeneens een wasmachinebeugel voor nodig Maik... :twisted:





zoooooooo vals ben ik...

Geplaatst: 26 nov 2009 8:30
door Piet
Yep, allemaal bekende "problemen" op te lossen zoals Maik en Allen adviseren.

Geplaatst: 26 nov 2009 10:00
door Smiley
allen schreef:Als de slang lang genoeg is, kun je hem ook gewoon onder de rand van de kofferand duwen. Bij mij bleef dat altijd perfect zitten.
Ah, is dat die loze zwart slang links in de kofferbak, waar ik al niet begreep wat die deed..

Geplaatst: 26 nov 2009 11:58
door allen
jups :lol: