Blitz from Belgium

Stel jezelf en je auto voor.
Blitz

Bericht door Blitz »

turbo motor komt er in vanaf het legaal is in België om een turbo te plaatsen op een 2.2 ;) nooit dus :(
had al gevreesd dat een turbo voetsteun uit 1 geheel is... mss kan ik van mijn 2 enkele voetsteunen wel 1 dubbele maken ;)
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Die turbo voetsteunen komen wel eens voorbij op ebay of het UK/DE forum.
Gewoon de tijd voor nemen.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Blitz

Bericht door Blitz »

ik zal eerst eens bekijken of ik die van mij kan verenigen, dat zijn weeral kosten gespaard :) en ik zal nog centen genoeg nodig hebben voor de andere turbo-onderdelen vrees ik..
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Blitz schreef:turbo motor komt er in vanaf het legaal is in België om een turbo te plaatsen op een 2.2 ;) nooit dus :(
had al gevreesd dat een turbo voetsteun uit 1 geheel is... mss kan ik van mijn 2 enkele voetsteunen wel 1 dubbele maken ;)
koop dan direct de Turbo hé :p ik dacht dat je dat van plan was?
Blitz

Bericht door Blitz »

jep had mijn auto ff in de verkoop gezet, maar heb mezelf bedacht. ik weet dat mijne 100% perfect in orde is en goed onderhouden en als ik deze weg zou doen voor een Turbo waarbij dit niet het geval blijkt te zijn, zou ik mezelf dat nooit vergeven... komt nog eens bij dat ik nog maar 23 winters jong ben en in België woon, de verzekering zal lachen als ik mezelf een turbo aanschaf :lol:
Blitz

Bericht door Blitz »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

het vervangen der boxen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

verlaagd (minder laag dan mijn auto's gewoonlijk zijn, maar hett is nog altijd mijn dagelijkse auto met bumpers van 2800€ per stuk, dus dit is zeker laag genoeg ;))

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
kzentekik_et
Actief lid
Berichten: 335
Lid geworden op: 08 feb 2009 19:51
Locatie: O-VL. België

Bericht door kzentekik_et »

Die speakers van jou ? is dat een compo setje ??
ik zie langs beide kante 2 versterkeertjes hangen of wat is dat ??

Je kan in België gerust nog ietsje lager gaan hoor :D
Zo ligt de mijne er nu bij op een KW V2 en ik raak nog steeds niks.. kan nog de borduur op en af zonder problemen :)

Afbeelding
Blitz

Bericht door Blitz »

is een rockford fosgate composetje. die "versterkers" die je ziet hangen, zijn filters. die filteren de gewone muziek zeg maar (voor de gewone boxen) en de hoge tonen (voor de tweeters) apart. geluid is veeeeel beter nu, nu heb ik boven 160 per uur nog muziek, voordien was het vanaf 50 per uur gedaan :lol:
heb lang aan het twijfelen geweest voor een schroefsetje, maar het is en blijft een risico en kost een pak meer en vermits ik met nog meerdere projectjes bezig ben, hou ik mijn dagelijkse auto maar "goedkoop" :lol:
Gebruikersavatar
kzentekik_et
Actief lid
Berichten: 335
Lid geworden op: 08 feb 2009 19:51
Locatie: O-VL. België

Bericht door kzentekik_et »

waar zitten bij jou de tweeter'tjes dan ??
onder of in het dashboard ?

Zie da eventueel ook nog wel zitten, want geluid is nu wel heel belabberd :D Zeker met de Decibels die de mijne produceert :D haha
Blitz

Bericht door Blitz »

dat kleine grijze ding dat je in het midden van men boxen ziet, dat zijn men tweeters ;) zaten er normaal 2 per box, maar terwijl ik het systeem aan het bestuderen was, heb ik wat kabelwerk kapot gemaakt en heb ik dus maar gelijk de niet meer werkende tweeters der uit gehaald :oops:
Gebruikersavatar
kzentekik_et
Actief lid
Berichten: 335
Lid geworden op: 08 feb 2009 19:51
Locatie: O-VL. België

Bericht door kzentekik_et »

Blitz schreef:dat kleine grijze ding dat je in het midden van men boxen ziet, dat zijn men tweeters ;) zaten er normaal 2 per box, maar terwijl ik het systeem aan het bestuderen was, heb ik wat kabelwerk kapot gemaakt en heb ik dus maar gelijk de niet meer werkende tweeters der uit gehaald :oops:
Achzoo...
Dacht dat tweetertjes altijd vooraan geplaatst werden en de gewone speakers opzij en achter...
Tot zover mijn kunde op dat vlak :lol:
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

kzentekik_et schreef: Je kan in België gerust nog ietsje lager gaan hoor :D
Zo ligt de mijne er nu bij op een KW V2 en ik raak nog steeds niks.. kan nog de borduur op en af zonder problemen :)
Ik nodig je uit met je Speedster bij mij éne te komen drinken, wedde da ge bij ons de straat niet in kunt :lol:
Je Speedster ligt wel mooi laag, maar ik rij ook met de Eibach Pro-kit, zoals Blitz, en raak de verkeersdrempel (begin van de straat) net niet met de turboflapjes. (één vinger marge)
Einfach nur ein nackter Sportler
Blitz

Bericht door Blitz »

da ga onderand nog druk worden bij u thuis, als 911Speedster komt, kom ik ook kijken, als kzentekik_et dan ook nog een pilske komt drinken... uw buren gaan ni wete wa ze zien :D
met mijn vorige auto's maakte dat zoveel ni uit om over drempels te schuren, OPC bumpers zijn plastic en kunne veel verdragen, maar met poly bumpers van deze prijsklasse durf ik da risico toch ni pakken :?
Gebruikersavatar
kzentekik_et
Actief lid
Berichten: 335
Lid geworden op: 08 feb 2009 19:51
Locatie: O-VL. België

Bericht door kzentekik_et »

Blitz schreef:da ga onderand nog druk worden bij u thuis, als 911Speedster komt, kom ik ook kijken, als kzentekik_et dan ook nog een pilske komt drinken...
Zullen daar eens werk van moeten maken hé kerels :D
sooike schreef:... maar ik rij ook met de Eibach Pro-kit, zoals Blitz, en raak de verkeersdrempel (begin van de straat) net niet met de turboflapjes. (één vinger marge)
ik had ook de eibach pro kit, maar heb deze er vanonder gehaald voor de kw.. Was er opzich best tevreden over, maar wou em net nog dat iets dieper zien..
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

sooike schreef:Ik nodig je uit met je Speedster bij mij éne te komen drinken, wedde da ge bij ons de straat niet in kunt :lol:
Ik zit op 10 cm. Wel graag koffie ipv bier voor mij. Wanneer?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Plaats reactie