Blitz from Belgium

Stel jezelf en je auto voor.
Blitz

Bericht door Blitz »

smiley mag mij gelijk komen oppikken, kan ik aan het bier gaan en hij aan de koffie :lol:
mark986
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 nov 2010 18:35
Locatie: Antwerpen/Borgerhout

Bericht door mark986 »

als bij mij de speedster op de oprit staat gaat er toch ook een verlaging van komen. Ni te laag maar een eibach kitje zie ik wel zitten. Met mijn boxster had ik ook een kw ophanging maar die had had een vuistje speling en stond beenhard. Dat niet weer, kon geen enkele parking in en had in elk centrum probs met de verkeersdrempels.
every day is a second chance....
Blitz

Bericht door Blitz »

onder mijn vorige auto's heb ik altijd KW schroefsetjes gehad en ik was daar best tevreden over, maar de Speedster durf ik zo laag niet leggen, poly is te kwetsbaar en in het geval van een Speedster te duur om dat te riskeren, dus heb ik maar een Eibach setje gekocht :) ook heel tevreden over, maar dat is nu eenmaal niet zo laag als ik gewend ben..
mark986
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 nov 2010 18:35
Locatie: Antwerpen/Borgerhout

Bericht door mark986 »

is het zo duur om te herstellen? Mij lijkt de plaats waar de nr plaat komt vooraan toch vrij kwetsbaar om de grond te raken en wel eens te kunnen barsten? Iemand dit al voorgehad?
every day is a second chance....
Blitz

Bericht door Blitz »

als het nog te herstellen is, kan je het zo duur of goedkoop maken als je zelf wilt. als je alles zelf doet, kost het enkel heel wat uren, als je alles moet laten doen, ben je heel wat euro's kwijt. maar als de schade zo erg is dat er niets meer van te herstellen valt en er onderdelen moeten vervangen worden, boek je dat jaar best geen reisje, want de centen zal je nodig hebben ;)
Blitz

Bericht door Blitz »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
mark986
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 nov 2010 18:35
Locatie: Antwerpen/Borgerhout

Bericht door mark986 »

zeer knappe speedster!!!!
every day is a second chance....
Gebruikersavatar
stefan
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1449
Lid geworden op: 30 jun 2008 9:18
Locatie: grobbendonk

Bericht door stefan »

schoon fotokes (en zonder fotosjooooop)

laat volgend jaar maar iets weten dan proberen we ook langs te komen










grtz
Blitz

Bericht door Blitz »

http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/view ... 2&start=30


zondag 6 maart ga ik op de industriezone te Meer (zie foto's) shooten met enkele autospotters en andere sportauto's. iedereen met een exclusieve auto of sportauto is welkom om mee te doen ;)
de industriezone te Meer is de grensovergang B-NL langs de E19 Antwerpen-Breda, dus ik hoop ook op de komst van de noorderburen ;)
Blitz

Bericht door Blitz »

gisteren heb ik nog een "speedster" bijgekocht. helaas geen echte speedster, maar wel een Astra G met een 2.2 benzinemotor, dezelfde als die van de Speedster dus :)
kwestie van een snelle wagen toch gewoon te blijven terwijl de speedster winterslaapt :lol:
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Blitz schreef:zondag 6 maart ga ik op de industriezone te Meer (zie foto's) shooten met enkele autospotters en andere sportauto's. iedereen met een exclusieve auto of sportauto is welkom om mee te doen ;)
de industriezone te Meer is de grensovergang B-NL langs de E19 Antwerpen-Breda, dus ik hoop ook op de komst van de noorderburen ;)
Maak hier ook effe een nieuw topic over aan in evenementen, en herinner mensen eraan 1/2 weken van tevoren :wink:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Blitz

Bericht door Blitz »

strak plan ;)
Blitz

Bericht door Blitz »

wat doet een mens zoal op een vrije dag als de zon schijnt? speedstertje afbreken natuurlijk :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

heb je je matten gaan halen Gert? PS: er scheelt iets met de instellingen (witwaarden) van je digi.camera denk ik. Ze zijn nogal blauw.

Ziet er goed uit alvast. Lang werk?
Blitz

Bericht door Blitz »

is maar een goedkope camera van een miljoen jaar oud, vandaar dat de foto's niet altijd even goed zijn, maar als je een beetje terugkijkt in dit topic, zie je wel dat er ook mooie foto's mee te maken zijn :)
ik heb er een 2-tal uurtjes mee bezig geweest en gelijk alles nog eens goed gereinigd.
het werk valt echt zeer goed mee! ik heb niets geplakt, alles past zo perfect en zit hier en daar vastgeklemd, dus lijmen of velcro of wat dan ook is niet echt noodzakelijk ;)
Plaats reactie