Blitz from Belgium

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
vauxhall
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1104
Lid geworden op: 17 jun 2007 18:57
Locatie: Beverlo

Bericht door vauxhall »

2de auto raad ik zelf ook aan
Blitz

Bericht door Blitz »

k was eerst nog aan het twijfelen voor een 2de auto en als ik dat zou doen, zou het wrs een combo worden (lichte vracht = zo goed als geen tax), maar mijn baas heeft een corsa b 1.4 met een aantal opties staan en 115.000km voor 2000€, dus dat lijkt me een interessant aanbod :)
Gebruikersavatar
Zoefke
Actief lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 11 aug 2005 12:38
Locatie: België - Aalst
Contacteer:

Aftellen

Bericht door Zoefke »

Hey Blitz,

Nog 21 dagen :)
Ik zou er ook de corsa bij nemen voor in de winter.
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Blitz from Belgium

Bericht door S. Gonzales »



Tataaaaa!.....
Met dank aan MartinB voor de uitgebreide schriftelijke handleiding foto's plaatsen for Dummy's...hier mijn eerste foto op het forum. Heb je er nog iets aan Blitz?
Normaal zijn ze in een matte uitvoering, deze had ik voor de foto even met vloeibare was ingespoten. De dikte is ongeveer 1 mm, het is dus geen sticker.
Bijlagen
Speedster26082009 007 [640x480].jpg
Speedster26082009 007 [640x480].jpg (88.85 KiB) 1954 keer bekeken
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Blitz

Bericht door Blitz »

ja, ik had je mailtje goed ontvangen, maar op een of andere manier vergeten je nog te bedanken :oops:
bedankt dus :lol:
ik denk dat ik ook zoiets ga nemen. ik ben met de gedachte aan het spelen om gans het interieur in carbon te zetten en dit is ook een beetje interieur, dus kan zeker geen kwaad he :)

bedankt voor de tip ;)

k heb net op men werk de corsa even nagekeken. nog ff nieuwe schijven en blokken vooraan (krijg ik van men baas nieuw voor 100€ :)) en dan nog ff naar de keuring en dan heb ik mezelf een winterauto aangeschaft :)
k moet hem wel delen met mijn broer, maar dat is niet zo een ramp :)
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

:D jaja, morgen is't zover, levering van je gele Speedster, zal zeker een slapeloze nacht worden :lol:

En we zijn al met dik 10 Speedsters voor de Lotus day op 13 mei :thumbsup:
Einfach nur ein nackter Sportler
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Het weer voor morgen:
Zaterdag zijn er eerst nog enkele lokale opklaringen maar geleidelijk wordt het meestal zwaarbewolkt tot betrokken. Vanuit het westen trekt een regenzone traag door het land. Ten zuiden van Samber en Maas valt er tegen de avond lichte sneeuw. De maxima schommelen tussen 1 graad in de Ardennen en 6 graden aan de kust. Er waait een zwakke tot matige zuiden- tot zuidzuidoostenwind.


goed genoeg dus om alvast een proefritje te maken met je 'nieuwe' wagen morgen. veel plezier
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

Blitz schreef:ja, ik had je mailtje goed ontvangen, maar op een of andere manier vergeten je nog te bedanken :oops:
bedankt dus :lol:
ik denk dat ik ook zoiets ga nemen. ik ben met de gedachte aan het spelen om gans het interieur in carbon te zetten en dit is ook een beetje interieur, dus kan zeker geen kwaad he :)

bedankt voor de tip ;)

k heb net op men werk de corsa even nagekeken. nog ff nieuwe schijven en blokken vooraan (krijg ik van men baas nieuw voor 100€ :)) en dan nog ff naar de keuring en dan heb ik mezelf een winterauto aangeschaft :)
k moet hem wel delen met mijn broer, maar dat is niet zo een ramp :)
Dan kan je ook de kosten voor een CF interieur door tweeen delen! :thumbup:
Afbeelding
Blitz

Bericht door Blitz »

tja of er morgen al een proefritje zal plaatsvinden weet ik niet goed, hij is nog niet verzekerd... ik kan ten vroegste maandag pas langs de verzekering, dus woensdag of donderdag zal hij wel ingeschreven en verzekerd zijn zeker?
als ik het echt niet kan laten, zou het wel eens kunnen dat ik ff de platen van mijn astra er aan hang en een klein ritje doe hier in de straat :oops:
Blitz

Bericht door Blitz »

Dominique schreef:
Blitz schreef:ja, ik had je mailtje goed ontvangen, maar op een of andere manier vergeten je nog te bedanken :oops:
bedankt dus :lol:
ik denk dat ik ook zoiets ga nemen. ik ben met de gedachte aan het spelen om gans het interieur in carbon te zetten en dit is ook een beetje interieur, dus kan zeker geen kwaad he :)

bedankt voor de tip ;)

k heb net op men werk de corsa even nagekeken. nog ff nieuwe schijven en blokken vooraan (krijg ik van men baas nieuw voor 100€ :)) en dan nog ff naar de keuring en dan heb ik mezelf een winterauto aangeschaft :)
k moet hem wel delen met mijn broer, maar dat is niet zo een ramp :)
Dan kan je ook de kosten voor een CF interieur door tweeen delen! :thumbup:

het enige dat we delen is de corsa, de speedster is helemaal van mij alleen :twisted: maar de onkosten dus ook :roll:
Gebruikersavatar
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1061
Lid geworden op: 14 mei 2009 21:26
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Manta79 »

Ik ken dat gevoel, zwetend en draaiend in je bed van de zenuwen omdat het nog uren duurt... ben benieuwd naar deze gele !
Blitz

Bericht door Blitz »

jongens toch, ik was helemaal niet zenuwachtig voor morgen, maar jullie zijn aardig op weg om mij wel zenuwachtig te maken :lol:
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Blitz, alvast gefeliciteerd met het heugelijke feit!

Maar ik zou er niet mee gaan rijden voordat de verzekering in is gegaan. Helaas al voorbeelden hier op het forum hoe fout het kan uitpakken in de tijd tussen ophalen en ingang verzekering ....


SteV6
S4 Avant
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

dan is nu mss de moment om voldoende pics van je bolide te posten want straks heb je er tijd niet meer voor wanneer je de baan op bent. :P
Gebruikersavatar
paul
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1092
Lid geworden op: 03 dec 2004 8:10
Locatie: Groningen

Bericht door paul »

Ik weet niet hoe het in Belgie werkt, maar in NL
kan je je auto vooraf al verzekeren door het
kenteken en de meldcode (4 cijferig) op te geven.

Auto is op dat moment formeel verzekerd al heb je
de schriftelijke polis nog niet binnen.

Wel best per email of zo laten bevestigen dat je 'm
hebt aangemeld, ingeval er iets mocht gebeuren :roll:

Groeten,
Paul.
Cars are fun and without fun, life is nothing.
Plaats reactie