grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Vandaag voor het werk 3 opmerkingen gekregen
1) Bij tankstation: mevrouw loopt met kindje rond de auto: "hee kijk die heet ook Sander zoals jij".
2) Ik rijdt door een tunnel net de hoek". Voorbijgangers: whooooooow zie dat".
3) Toen ik uit mediamarkt kwam stond iemand mijn auto te bezichtigen. Hij wou alle specs weten en over de wegligging. "die moet je nooit verkopen dat weet je toch". Hij was verbaasd dat het een Opel was en bleef heel aandachtig maar de neus kijken toen ik weg reed :p.
Gebruikersavatar
Kasper
Actief lid
Berichten: 298
Lid geworden op: 08 jun 2011 18:46
Locatie: Midden NL

Bericht door Kasper »

1. Leuk, maar waar moet je nou het kratje bier laten? Antwoord: Achterin kunnen 2 kleine kratjes van 12 flesjes, zijn er ook 24 :).
2. Hoe kom je hier weer uit?! Help!!!
3. Ben je niet bang dat vrachtwagens je niet zien?
# 0695
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Kasper schreef: 2. Hoe kom je hier weer uit, help (te vaak gehoord)!!!
Ik denk dat we hier allen over kunnen mee spreken :p
De steunhand is the trick :). Een vriend raakte amper in en uit. Ik deed in slowmotion voor hoe hij met zijn lange benen erin/uit zou kunnen. Toen zag hij in hoe makkelijk het eigenlijk is. Die steunhand zorgt voor al het gemak.
Gebruikersavatar
RaoulLauffer
Actief lid
Berichten: 433
Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
Locatie: Sittard

Bericht door RaoulLauffer »

Twee jaar geleden reed ik samen met mijn rij-instructeur van het examenbureau naar huis; was net geslaagd. Zegt mijn rij-instructeur: zo nu kun je eindelijk in je Tigra gaan rijden! :shock: .....juist ja :lol:

Ik parkeer op de markt hier in Echt komt er een opa aangelopen: 'Zo, dat ging ook maar net'. Ik snap hem niet en loop gewoon verder. Even later kom ik terug en zie wat de man bedoelde. Ik zweef met mijn bumper net 5 cm boven de stoeprand. Dat ging inderdaad net goed!

Ik rij in de Speedster met mijn vader naast me. We parkeren bij een restaurantje om even op het terras wat te gaan drinken. Komt er een man naar me toe en zegt: 'Wel aardig dat je van je vader ook eens mag rijden.' Zegt mijn vader: 'Ja dat klopt, af en toe mag ik in de auto van mijn zoon rijden.'
Speedster 2.2 #1123
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Mijne staat dagelijks op 1 a 2 cm boven de stoeprand geparkeerd op het werk :). Dat is hier altijd zwaar uitkijken of de stoep niet een tikkeltje hoger is. Al 2 keer zo nummerplaat verloren door iets te ver door te stoten (achter stoeprand is grond verhoogd)
Gebruikersavatar
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1061
Lid geworden op: 14 mei 2009 21:26
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Manta79 »

"Kijk een rijke stinkerd in een Mercedes ! " :shock:
"A je to !" #0047
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Ik was mijn auto daarstraks op het werk aan het parkeren. Zie ik plots 2 voorbijgangers waarvan 1 naar mijn auto staat te wijzen.

Ik stap nietsvermoedend uit waarna dezelfde man mij in het Engels (met een Frans accent) vraagt: Excuse me can I ask you something? Is this a Lotus Elise?
Ik: No, an Opel Speedster. It has the same chassis as the Elise, made in the same factory".

Ik doe het koffer open en haal mijn tas eruit intussen hoor ik ze tegen elkaar zeggen: "it's amazing". :wink:
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

mijn nichtje van 2 jaar kwam voorbij mijn speedster en vroeg aan de oma:"van wie is die miniauto"
Gebruikersavatar
Edjes
Mega lid
Berichten: 605
Lid geworden op: 19 aug 2006 12:20
Locatie: Arnhem

Bericht door Edjes »

Haha, wat een ontzettend leuk topic!!
Zeer herkenbaar allemaal!
:)
Speedster T #5002
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Vandaag weer 2 leuke opmerkingen gehad.
Ik loop het warenhuis (colruyt) binnen. 2 kleine meisjes: "wooww kijk die auto, mama kijk die blauwe auto"

Vervolgens ging ik een meisje ophalen die bij een camping werkt. Ik stap uit en hoor 2 jongetjes: "als ik later groot ben wil ik ook zo ene". Vervolgens vroegen ze "hoeveel kost die meneer?" Ikke: "genoeg" :p. Achteraf spijt dat ik niet heb gezegd "43.000 euro nieuw" om het veel te doen lijken :D.
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Daarnet door uitbater van kebapzaak met fonkelende ogen aangesproken. "heee ik heb u gisteren weer zien rijden in..." terwijl ik die kerel totaal niet ken :p. haha great en hij had ook nog gelijk.
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Oblivion schreef:Daarnet door uitbater van kebapzaak met fonkelende ogen aangesproken. "heee ik heb u gisteren weer zien rijden in..." terwijl ik die kerel totaal niet ken :p. haha great en hij had ook nog gelijk.
zie maar dat hij er geen kebap van maakt :p
Blitz

Bericht door Blitz »

ik heb daarstrax nog een vrachtwagenchauffeur horen zeggen dat hij jaloers was.. ow ja, dat was Sir_Bongiovi die hier achter de hoek aan het lossen was, terwijl ik aan het genieten was van een toertje in de zon 8)
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Blitz schreef:ik heb daarstrax nog een vrachtwagenchauffeur horen zeggen dat hij jaloers was.. ow ja, dat was Sir_Bongiovi die hier achter de hoek aan het lossen was, terwijl ik aan het genieten was van een toertje in de zon 8)
lol kheb vandaag mn schade ingehaald :lol:
Die turbo velgen op je speedy zien er wel vet uit, hij was zeker juist afgewassen? zo proper.

------

daarstraks een fietser tegengekomen die tegen zn maats zei. Zie ne Lotus; de andere daarop: WOW
:lol: merci voor het compliment dacht ik bij mezelf.
Blitz

Bericht door Blitz »

ja idd, tussen het wassen en jou tegenkomen zaten 4 km's :lol:
Plaats reactie