grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Vandaag een aantal leuke opmerkingen gekregen. Eerst in het tankstation van de uitbaatster vernomen dat het een mooie auto is.

Vervolgens de auto in weert centrum geparkeerd waarbij een oudere voorbijganger zei: "zo die ziet er goed uit, mijn complimenten jongens.

uieindelijk bij de mcdrive riepen er 4 jongetjes "daar is hij van daarnet". ik dacht eerst dat ze iemand achter mij bedoelden maar plots verschenen ze rond mijn auto :).

Heerlijk toch die complimenten. De speedster trekt ondanks zijn leeftijd nog steeds aandacht.
Speedster 75
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Bericht door jaydee »

Vrijdag, onderweg naar de veerboot in Hull (ja, ik ben net terug van een week Speedster uitlaten in GB, komt nog wel een topic van), een kerel in een Vauxhall Zafira: "Hey what kind of car is that?!" IK: "It's a Vauxhall, like yours :) ". Hij: "Cool! I bet it's better than this piece of shit! Wanna race?" :roll: Ik kon hem geen antwoord meer geven door de verkeersdrukte. Hij moest remmen. Dus heb ik nog maar even mijn hand opgestoken om te juichen om mijn gewonnen 'race' :wink:
Jägertee
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Bericht door Ruben »

't Zijn de strepen Jelle, die maken 'm sneller!
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Vandaag een wat jaloersere opmerking.
Stond ik geparkeerd op mijn werk blijft er een voorbijganger stil staan terwijl ik mijn dak dicht doe. Hij: "dat is ook niet praktisch". Ik: "je moet er wat voor over hebben". Hij: "ik heb al eens in zo ene gezeten maar ik was er veel te groot voor". Ik: "ja gelukkig ben ik maar klein". Hoewel ik ten zeerste betwijfel dat hij als eens in een Speedster heeft gezeten. De meeste bedoelen zeker een Lotus.
Speedster 75
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Oblivion schreef:Vandaag een wat jaloersere opmerking.
Stond ik geparkeerd op mijn werk blijft er een voorbijganger stil staan terwijl ik mijn dak dicht doe. Hij: "dat is ook niet praktisch". Ik: "je moet er wat voor over hebben". Hij: "ik heb al eens in zo ene gezeten maar ik was er veel te groot voor". Ik: "ja gelukkig ben ik maar klein". Hoewel ik ten zeerste betwijfel dat hij als eens in een Speedster heeft gezeten. De meeste bedoelen zeker een Lotus.
bwa das daarom toch niet jaloers.
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Klopt eerder lichtjes negatief. Zijn blik is niet te verwoorden.
Speedster 75
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Ik denk dat als je een topic opent over de minder leuke reacties, je die ook wel vol krijgt.
Ik heb al een paar keer een ruitewisser lading naar binnen gehad.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
RaoulLauffer
Actief lid
Berichten: 433
Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
Locatie: Sittard

Bericht door RaoulLauffer »

Op de IVA had een docent het over de Lotus Elise: je betaalt veel geld voor een auto waar je niet in komt, net als die Opel.....ehhhh...de GT!

Ih dacht echt van wat krijgen we nou, werken hier nou autokenners of niet? :P
Speedster 2.2 #1123
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

RaoulLauffer schreef:Ih dacht echt van wat krijgen we nou, werken hier nou autokenners of niet? :P
Blijkbaar wel :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=DNkEbaFbCRk
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Haha lol :lol:
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Gebruikersavatar
RaoulLauffer
Actief lid
Berichten: 433
Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
Locatie: Sittard

Bericht door RaoulLauffer »

Ga ik naar de huisarts om te vragen of ik op een andere datum de griepspuit kan laten zetten, zijn ze gesloten. Ik wil weg rijden komt de secretaresse naar buiten en zegt ze ik help u nu alleen even omdat u zo'n leuke auto heeft, zeg het maar..... :lol:
Speedster 2.2 #1123
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

RaoulLauffer schreef:zeg het maar..... :lol:
Ik denk dat ze van jou ook wel een griepspuitje wilde hebben :yes:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
RaoulLauffer
Actief lid
Berichten: 433
Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
Locatie: Sittard

Bericht door RaoulLauffer »

Smiley schreef:Ik denk dat ze van jou ook wel een griepspuitje wilde hebben :yes:
Zeg het maar mevrouw, waar wilt u hem hebben? :lol:
Speedster 2.2 #1123
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Eén of andere grapjas heeft vandaag een hand geschreven briefje onder mijn ruitenwisser achtergelaten.
"bel me voor een geile avond 06******** - XXX -" Met daaronder een kleine schets van een vrouwelijk bovenlichaam.

Knalgek. Toch wel topicwaardig om te vermelden :).
Speedster 75
speedy 3064
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 apr 2011 12:59
Locatie: westerlo

Bericht door speedy 3064 »

ik was met het dak er af aan het rijden stopte om een klas kinderen over te laten.1 van die klein gasten."wow ne smart".kwist ni wa ik hoorde.was wel grappig
Plaats reactie