grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Dat over die smart hoor ik ook te veel naar mijn zin :p. Ik denk dat ik dat ook al 3 keer heb vernomen.
Speedster 75
Blitz

Bericht door Blitz »

ik heb "ferrari" al vaak gehoord, maar "smart" tot op heden nog niet... zal met de kleur te maken hebben mss :lol:
maar meestal is het toch "matchbox" dat ik hoor, tot aan de volgende lichten, dan hoor ik gewoonlijk niets meer :lol:
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

sommige mensen zien echt het verschil niet :p

Afbeelding
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Op 1 of andere manier heeft het wel gelijkenissen. Vooral met jouw avatar :). Ook zo dat spoilertje omhoog bij een turbo en hetzelfde cabrio "gat".
Speedster 75
Gebruikersavatar
Kasper
Actief lid
Berichten: 298
Lid geworden op: 08 jun 2011 18:46
Locatie: Midden NL

Bericht door Kasper »

HAHAA..... Ik had het van de week nog. Ik was met een makelaar naar een huis aan het kijken (met garage uiteraard :lol:), dacht die vent ook dat het een Smart was.

Wilde eigenlijk vragen of hij dat huis nog aan me wilde verkopen :twisted:
# 0695
speedy 3064
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 apr 2011 12:59
Locatie: westerlo

Bericht door speedy 3064 »

ik heb ooit zo een smart roadster gehad.(steenig mij nu niet :oops: ).tja soms doet een mens eens raar he :shock: .
de baan ligging was wel enorm goed en je hebt het gevoel lager in de wagen te zitten dan bij de speedster.voor de rest het vermelden niet waard.
ma toch verschiet ik er van dat sommige mensen het verschil niet zien.niet elke matchbox is hetzelfde he :lol: .
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Daarstraks iemand "die komt net uit Need for Speed! Die heeft nitro derin zitten! = brandblusser :).
Speedster 75
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Vandaag veel positieve reacties gehad tijdens met cabrio tour. Eén jongen op fiets toen ik ondergrondse garage verliet: "meneer wat een vette auto hebt u!"

Des te vetter vond ik de Gallardo LP560-4 Spyder die ook cabrio style reed.
De vriendelijke man was niet schuw voor een foto van me te nemen en gaf aan dat hij hem net had gekocht. Hij had ook een vest en pet op van lamborghini.

Afbeelding

Afbeelding
Speedster 75
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Vette bak; volgens mij stond ie idd te koop bij Lambo brussels en was de vorige eigenaar uit het Mechelse. (die nummerplaat LAM666 had) en momenteel nog een Nissan GT-R heeft staan.
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Daarstraks bij de benzinepomp kwam er iemand naar me toe "is dat een Lotus Elise?" Ik: neen een Opel Speedster".
Hij: ooh daar rijdt ik altijd mee bij Need for speed! ... logica? :p
Speedster 75
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Daarnet een groep Turken of Marokanen in Genk wouden oversteken maar me eerst zien zagen.
Toen ze al overstekend omkeken en me zagen deed 1ne direct hand op de mond en een foto maken :).
Speedster 75
speedy 3064
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 apr 2011 12:59
Locatie: westerlo

Bericht door speedy 3064 »

telkens als ik bij mijn garagist kom voor mijn camper bv. vraagt zijn moeder +- 70jaar of ik mijn sportcar bij heb en ze er mee naar de keuring mag.ze rijd soms naar de keuring voor men garagist.ze kan ni wachten tot het voorjaar dan mag ze met mijn speedster naar de keuring.lol
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Bij parking mediamarkt hoor ik een groepje jongeren praten over hoe laag hij is. Ik stap naar mijn auto. De jongen rechts van me wacht met instappen. Zijn vriendin die al in de auto zit (en speedster niet ziet "liggen": "is dat een auto daar?" Hij: "ja schat het is geen fiets".
Speedster 75
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

De laatste 2 dagen weer leuke opmerkingen gehad die ik kwijt wil :p.

Gisteren moest ik noodgedwongen wegens plaatsgebrek de speedster tussen de bezoekers van intercars classic parkeren. Een kerel stapte uit een BMW S-klasse en vroeg me of het een Opel is. Hij: "ja als auto liefhebber weet ik dat" :). Ik voor hem te teasen: "en welk type heb jij?" Hij voor de grap "een replica" :).

Vandaag stond ik buiten "pauze" te nemen vragen plots 2 collega's toevallig aan mij van wie die blauwe auto zou zijn. Ik: "euuh van mij". Allebei kijken ze verstomd en geloven me niet. Toen daagden ze mij uit om vanop afstand het alarm uit te schakelen. Ik: "ok al weet ik niet of het van zo ver lukt". Plots zien ze de lampjes knipperen en blijven met mond open kijken :D. "Neeeeee dat meen je niet!"

En zonet parkeer ik mijn auto op een pleintje, doet de bestuurder naast me zijn raam omlaag en vraag of ik mijn auto verlaagd heb. Ik "neen hoor, alleen lager velgen vooraan". Hij: "Dat is een hele schone auto die je daar hebt".

Heerlijk toch dat we allen een vrij uitzonderlijke auto hebben ;).
PS. Vandaag stonden er 2 Evora's op de parking die ik toch wat blitser vond :p.
Speedster 75
Gebruikersavatar
terry
Actief lid
Berichten: 185
Lid geworden op: 17 feb 2011 12:45
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door terry »

Oblivion schreef: Een kerel stapte uit een BMW S-klasse en vroeg me of het een Opel is. Hij: "ja als auto liefhebber weet ik dat" :). Ik voor hem te teasen: "en welk type heb jij?" Hij voor de grap "een replica" :).
Een BMW S-klasse? Heb ik nog nooit gezien, heb je daar een foto van? :D
Plaats reactie