grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Vandaag stond ik geparkeerd liepen 2 oudjes voorbij maar bleven even stilstaan. (ze hadden niet door dat ik er in zat) Zeiden ze in Maastrichts dialect "amaai de auto`s van tegenwoordig, wie zo ene koopt moet geld hebben" kuch kuch.
Speedster 75
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Oude dametjes zijn dol op speedsters.

Afbeelding
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Bericht door aKra »

Haha! :D
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Daarnet stonden 4 meisjes en 2 jongens rond mijn auto te cirkelen. Plots begonnen ze over mijn auto optillen.
Een goede collega van mij had dit opgemerkt (ik was er niet bij) en zag dat ze met hun handen al onder front clam zaten. Toen heeft hij hard geschreeuwd en naar de toegangspoort gelopen om ze weg te jagen. Hij is een magere kerel maar met motorpak aan dus dan leek hij wat struiser :). Daarna liepen ze weg. Ben blij met zulke collega`s, is nog zoiets gelijkaardigs gebeurd waarbij ze mij hebben verwittigd.
Speedster 75
TissiRS
Actief lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 28 sep 2009 20:07
Locatie: Oud Gastel

Bericht door TissiRS »

Bizar zeg! Maar goed dat je zulke collega's hebt.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Heb je geen alternatief om te parkeren, want die perkeerplaats voor jullie gebouw is wel erg open en bloot.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Smiley schreef:Heb je geen alternatief om te parkeren, want die perkeerplaats voor jullie gebouw is wel erg open en bloot.
Dit was vandaag op binnenplaats van het gebouw (parkeer ik nu een jaar). Studenten van Maastricht moesten een soort van proef gaan afleggen in het Mecc.
Daar staan minstens 4 camera`s op gericht. Nooit een inbraak gezien. Ik vertrouw het dus redelijk. Er is altijd wel iets waar je zorgen om moet maken, nergens is het 100% veilig om te parkeren op deze wereld. (behalve in vauxhall zijn bunker garage :)) Ik maak me er niet meer druk om, als iets gebeurd dan is het zo (al heb ik heb liever niet :), ik zou op dat moment geheel flippen). Jij bent bekend met die parking Smiley? :)
Speedster 75
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Bericht door tibby »

Jeezes, wat jij allemaal meemaakt met je wagen :shock: .
Ik zou hem daar niet meer durven zetten... daarom heb ik deze gekocht voor tripjes naar 'drukke' plaatsen

nieuw voor 6500 euro's (koopt voor da geld ma es ne auto 8) )
mijn 'trouwe vriend' trekt volle remorque ijzer, zand. Sneeuw is een lachertje voor hem. jumpen over vluchtheuvels. rijden gelijk ne gek= 7,5 liter. DACIA rules



Afbeelding

LOVE IT 8)
captain slow
Sander_
Lid
Berichten: 91
Lid geworden op: 20 aug 2012 14:57

Bericht door Sander_ »

daarstraks op autostrade dacht ik da ik geflitst werd,
wat niet zo raar is met de speedster :p
maar twas de bestuurder op rijstrook naast mij die foto's aant neme was van de speedster
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Gisteren weer iemand: "hoe snel gaat die Lotus van jou?"
Vervolgens zag ik weer mensen foto`s nemen.

Vandaag een vader met zijn zoontje die naast me parkeert "chique he"

En toen ik daarnet in winkel kwam begon kassier me uit te vragen over merk, motorinhoud etc :). Hij verwees ook naar Lotus.
Speedster 75
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Afgelopen week durfde een collega mij na al die jaren op het werk te vragen: "welk merk is dat en welke bodykit staat daar op?"
Ik: "euh Opel Speedster en die is gewoon zo" waarna hij het op google ging opzoeken ;)
Speedster 75
Rob
Actief lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 09 mei 2008 6:36

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door Rob »

ik krijg meestal volgende reactie, "Ik had u vorige week zien rijden maar je reageerde niet!" Ik: "waar was jij dan?" hij "In mijn auto ik reed u tegemoet." Ik: "tja, er rijden ook zoveel normale auto's eh".

Vorig jaar de minst leuke reactie gehad, Ik had net op zolder een Lotus evora GT4 gespoten in de F1 kleuren mogen verplaatsen en naast de speedster geparkeerd, ik kreeg een hoop vragen over de evora, waarop ik eerlijk antwoordde dat dat mijn auto niet is, toen ik nog snel iets uit de speedster haalde kreeg ik de opmerking dat die Evora toch wel veel sjieker was...
terecht trouwens :D
tibby
Opperlid 1ste graad
Berichten: 4548
Lid geworden op: 10 sep 2009 17:39
Locatie: In turboland

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door tibby »

Een vriend die ik al jaren niet meer gezien heb stopte toevallig bij m'n thuis. Veel bijgepraat en de gewoonlijke meuk. Toen gaan zien naar de wagen van m'n vriendin (hij is zelf een Mitsubishi liefhebber). Zag hij mijn wagen en zei: wat is dat :shock:
Ik: een skateboard. (met 300 pk :mrgreen: )
grtz
captain slow
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door speedokus »

tibby schreef:Een vriend die ik al jaren niet meer gezien heb stopte toevallig bij m'n thuis. Veel bijgepraat en de gewoonlijke meuk. Toen gaan zien naar de wagen van m'n vriendin (hij is zelf een Mitsubishi liefhebber). Zag hij mijn wagen en zei: wat is dat :shock:
Ik: een skateboard. (met 300 pk :mrgreen: )
grtz

hahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Re: grappige, rare of leuke opmerkingen over de speedster

Bericht door Sir_Bongiovi »

tibby schreef:Een vriend die ik al jaren niet meer gezien heb stopte toevallig bij m'n thuis. Veel bijgepraat en de gewoonlijke meuk. Toen gaan zien naar de wagen van m'n vriendin (hij is zelf een Mitsubishi liefhebber). Zag hij mijn wagen en zei: wat is dat :shock:
Ik: een skateboard. (met 300 pk :mrgreen: )
grtz

:) droog
Plaats reactie