13/05/2010 Ypres Lotus Day (& wagens met Lotus DNA) [B]

Aanstaande evenementen.
Gebruikersavatar
Super7
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 08 jan 2006 20:08

Bericht door Super7 »

Was een erg leuke dag, maar ook erg vermoeiend.. dik 200 km heen, dik 200 terug..
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

Heerlijke dag gisteren.
Wij waren wel blij dat we een B&B hadden geboekt, zodat we 's avonds niet terug naar huis moesten rijden. Vanmorgend in onze B&B nog kennis gemaakt met een clublid van hier op het forum, was leuk :D .

Enkele foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Volgend jaar zijn we er weer bij :lol:
Einfach nur ein nackter Sportler
Gebruikersavatar
XiPHiAS
Lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 jan 2010 16:16
Locatie: Waregem (B)

Bericht door XiPHiAS »

XiPHiAS schreef: In deze thread kan je massa's foto's vinden : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=17&t=2306
corectie : foto's EN filmpjes
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Gebruikersavatar
XiPHiAS
Lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 jan 2010 16:16
Locatie: Waregem (B)

Bericht door XiPHiAS »

Beste Speedster-vrienden,

Graag krijgen wij reacties (met hopen?) van jullie kant inzake "jullie ervaring op Ypres Lotus Day jongstleden" Wij zijn nieuwsgierig naar jullie ervaring ivm het meerijden met de Lotussen. Werden jullie opgenomen in de groep of bleek dit een probleem te zijn ... Hoe ervoeren jullie de dag? Welke reacties kregen jullie van de Lotus rijders etc etc...

Binnen 14d hebben wij een bestuursvergadering en willen we toch "het er bij nemen van de Speedsters en kitcars" evalueren met oog op volgend jaar.

Mensen die het liever persoonlijk (en/of anoniem) doen kunnen mailen naar fvc AT telenet.be

Wij zijn alvast in de wolken over alle reacties van alle deelnemers. Als we iedereen mogen geloven dan zijn ze er volgend jaar weer bij. Zelf hebben wij erg weinig negatieve reacties kregen op het deelnemen van de Speedsters en kitcars.


Met 'sportieve' groet,
Frederik Van Cauwenberghe
webmaster www.lotus-forum.be
mede organisator Ypres Lotus Day
Gebruikersavatar
vlieger
Actief lid
Berichten: 162
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:18
Locatie: Noord-Brabant

Bericht door vlieger »

Ik was dus die andere van het forum die sooike ontmoet had! Het was erg leuk en Ieper zelf is ook een leuke stad (wij hebben er een korte vakantie van gemaakt).

Vanmorgen even mijn filmpje gemonteerd en geupload naar YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=AkYTefJsjIo
Gebruikersavatar
XiPHiAS
Lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 jan 2010 16:16
Locatie: Waregem (B)

Bericht door XiPHiAS »

vlieger schreef:Ik was dus die andere van het forum die sooike ontmoet had! Het was erg leuk en Ieper zelf is ook een leuke stad (wij hebben er een korte vakantie van gemaakt).

Vanmorgen even mijn filmpje gemonteerd en geupload naar YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=AkYTefJsjIo
Kan het dat ik geen geluid heb op het filmpje?
Youtube is aan het vollopen met YLD-stuff ... laat maar komen grietje :)

EDIT : ivm geluid: nevermind, mijn fout
EDIT2 : knap werk (filmpje)
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Berichten: 45
Lid geworden op: 21 sep 2006 19:42
Locatie: Brugge (België)

Bericht door Bart »

XiPHiAS schreef:Beste Speedster-vrienden,

Graag krijgen wij reacties (met hopen?) van jullie kant inzake "jullie ervaring op Ypres Lotus Day jongstleden" Wij zijn nieuwsgierig naar jullie ervaring ivm het meerijden met de Lotussen. Werden jullie opgenomen in de groep of bleek dit een probleem te zijn ... Hoe ervoeren jullie de dag? Welke reacties kregen jullie van de Lotus rijders etc etc...
Frederik,
Ik denk dat ik namens de meesten kan zeggen dat het een fantastische dag was met een perfecte organisatie!
Nergens heb ik ook maar één negatieve opmerking gehoord of werden we scheef bekeken. Vond niet dat het er "verschillende groepen" waren, maar enkel één grote groep auto-fanaten.
Zoals we u al donderdagavond reeds vertelden, mag dit zeker een 'vervolg' krijgen!
Groeten,
Bart
Speedster 0890
Gebruikersavatar
Super7
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 08 jan 2006 20:08

Bericht door Super7 »

Mooie dag gehad;

Zie mijn foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=NQGGTBWH

Nogmaals dank voor de organisatie!
Gebruikersavatar
XiPHiAS
Lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 jan 2010 16:16
Locatie: Waregem (B)

Bericht door XiPHiAS »

Bart schreef:Frederik,
Ik denk dat ik namens de meesten kan zeggen dat het een fantastische dag was met een perfecte organisatie!
Nergens heb ik ook maar één negatieve opmerking gehoord of werden we scheef bekeken. Vond niet dat het er "verschillende groepen" waren, maar enkel één grote groep auto-fanaten.
Zoals we u al donderdagavond reeds vertelden, mag dit zeker een 'vervolg' krijgen!
Groeten,
Bart
We zijn niet perse op zoek naar extra complimenten, 8) het is wel zo dat het toelaten van de Speedsters en de seven replica's dit jaar een trial was.

Nu gaan we bij de 3 groepen ons oor te luisteren leggen hoe zij dit alles hebben mogen ervaren, aandehand van de reacties gaan we bij onze bestuursvergadering binnen de 14d evalueren of we doorgaan met dit concept of niet.
Gebruikersavatar
Zoefke
Actief lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 11 aug 2005 12:38
Locatie: België - Aalst
Contacteer:

Ypres Lotus Day

Bericht door Zoefke »

XiPHiAS/Frederik,

Ik sluit mij aan bij Bart: 't was een zeer goed georganiseerde dag, en volgende keer zijn we er graag weer bij. Een praatje maken met een Lotusrijder, eens vergelijken, 't was leuk en leerzaam :)
De dag was te snel voorbij, 'k ben vergeten een paar speedsterrijders eens te gaan begroeten :oops:
Gebruikersavatar
alain
Mega lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 04 jan 2006 12:07
Locatie: Antwerpen (Schilde)

Bericht door alain »

Ik heb een leuke dag gehad !
Ik ben wel een hoger tempo gewoon maar t was een leuk touristisch ritje.


dit zegt genoeg:

Lotus rijder zei:
ik zat op zeker ogenblik in een treintje met enkele speedsters ...
Om dat treintje bij te houden moest ik het gaspedaal bijna door m'n vloerplaat drukken

:D :D
Gebruikersavatar
XiPHiAS
Lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 jan 2010 16:16
Locatie: Waregem (B)

Bericht door XiPHiAS »

alain schreef:Ik heb een leuke dag gehad !
Ik ben wel een hoger tempo gewoon maar t was een leuk touristisch ritje.
Voor hoge snelheden verwijzen we U door naar circuitdagen, het blijft een bijeenkomst van gelijkgezinden en een rondrit waarbij de wegcode gevolgd dient te worden.
alain schreef:dit zegt genoeg:

Lotus rijder zei:
ik zat op zeker ogenblik in een treintje met enkele speedsters ...
Om dat treintje bij te houden moest ik het gaspedaal bijna door m'n vloerplaat drukken.
Had die Lotus rijder er niet bijgezegd dat zijn Lotus 40 jaar oud was ? 8) :lol: :) :)
Didier @ lotusforum.be schreef:Velen stonden toch wel versteld over de prestaties die de 40 jaar oude wagen leverde.
Gebruikersavatar
martinb
Mega lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 30 mar 2009 9:53

Bericht door martinb »

Een super leuke dag gehad. Eerst 260km om er te komen, met regen. Maar in Ieper klaarde het een beetje op en was het de rest van de dag droog.
De auto geparkeerd op de grote markt, inschrijven, koffie + broodje. Even rondlopen, Super7 gesproken.
Daarna begonnen aan de rit, een navigator is toch wel erg handig.
De route was echt perfect uitgestippeld. Slecht 2 kleine drempels verder niets dan goede (smalle) wegen.
Ook de lunch voor al die mensen, snel en goed.
Complimenten aan de organisatie.

zelf ook wat foto's films etc verzameld:
http://www.boltje.com/ypreslotusday2010/index.htm

Ik had begrepen dat de speedsters dit jaar voor het eerst mee mochten rijden. Ik hoop dat het volgend jaar weer mag. Ik ben van de partij.
Martin

Afbeelding
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Gebruikersavatar
alain
Mega lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 04 jan 2006 12:07
Locatie: Antwerpen (Schilde)

Bericht door alain »

hele mooie foto's te zien op :

http://users.telenet.be/stijnsioen/
Plaats reactie