Pagina 1 van 1

Gerepareerd!

Geplaatst: 22 apr 2005 18:32
door markv
Vandaag met de speedy naar het Motorhuis geweest. Alle onderdelen waren nu binnen en het was tijd voor assemblage. Alles zit er nu onder en eigenlijk zonder onverwachte problemen. Rijhoogte is weer prima en alles ziet er weer goed uit.

Leo (monteur) heeft alles gemonteerd (hier en daar met wat hulp van mij) en ik heb ondertussen wat plaatjes geschoten:

http://album.verboom.net/gallery/repairs

Wel erg relaxed dat ze daar niet moeilijk over doen.

Auto rijdt nu weer prima :lol:

Nu weer verder om wat projectjes af te maken die de laatste tijd on hold hebben gestaan.

Mark

Re: Gerepareerd!

Geplaatst: 22 apr 2005 18:39
door Marcel
markv schreef:Vandaag met de speedy naar het Motorhuis geweest. Alle onderdelen waren nu binnen en het was tijd voor assemblage. Alles zit er nu onder en eigenlijk zonder onverwachte problemen. Rijhoogte is weer prima en alles ziet er weer goed uit.

Leo (monteur) heeft alles gemonteerd (hier en daar met wat hulp van mij) en ik heb ondertussen wat plaatjes geschoten:

http://album.verboom.net/gallery/repairs

Wel erg relaxed dat ze daar niet moeilijk over doen.

Auto rijdt nu weer prima :lol:

Nu weer verder om wat projectjes af te maken die de laatste tijd on hold hebben gestaan.

Mark
Blij voor je dat hij weer de oude is ;)

Het is er echt weer voor............(nog even :x )

Geplaatst: 23 apr 2005 13:59
door Piet
Dat is goed nieuws :D
Als ik het goed begrijp uit je foto's dan is de ophanging nu dus beter dan de orginele ophanging. Het is altijd prettig om het idee te hebben dat je er op vooruit bent gegaan.

Geplaatst: 23 apr 2005 22:30
door markv
piet schreef:Dat is goed nieuws :D
Als ik het goed begrijp uit je foto's dan is de ophanging nu dus beter dan de orginele ophanging. Het is altijd prettig om het idee te hebben dat je er op vooruit bent gegaan.
Nou, beter... Is natuurlijk beetje discussiepunt. De onderste wishbone achter is gewijzigd. Hij heeft meer versteviging. In eerst instantie klinkt dat goed, dan zou ie minder snel moeten buigen. Maar, aan de andere kant kan je nu het probleem hebben dat er dus meer kracht op de ophangpunten aan het chassis komt te staan. Dan is de vraag: wat is goedkoper? Nieuwe wishbone of schade aan het chassis herstellen...

Maar ik moet zeggen dat het weer prima rijdt, vandaag weer even 330km op de klok gezet.
Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat als ik straks m'n nieuwe banden eronder heb zitten. De originelen beginnen nu wel ERG weinig profiel te krijgen :(. Maarja, was ook niet de bedoeling dat ze nog op de auto zouden komen....

Mark