Auto wassen

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Gebruikersavatar
Piet
Giga lid Carbon
Berichten: 3471
Lid geworden op: 28 nov 2004 13:15
Locatie: Center of the universe

Bericht door Piet »

Wij 2.2 rijders kunnen niet elke half jaar een nieuwe kopen. :wink:
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

piet schreef:Wij 2.2 rijders kunnen niet elke half jaar een nieuwe kopen. :wink:
Turbo rijders zijn snellere jongens ,dus ruilen ze óók sneller in 8)
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Marcel schreef: Ik begin me dus net als Jan inderdaad af te vragen wie hier de poetsers zijn :P
hehehe, even weer een bijdehandte opmerking van mij :lol: :

Mark doet al snel 30000km per jaar met zijn racewagen, dus hij poetst elke 10000km..... ik denk dat jans toch wel elke 1000km zijn turbo'tje poetst, en ik denk dat jij daar ook wel naartoe gaat nu je de ultieme poetsmachine gekocht hebt Marcel :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Maik schreef: hehehe, even weer een bijdehandte opmerking van mij :lol: :

Mark doet al snel 30000km per jaar met zijn racewagen, dus hij poetst elke 10000km..... ik denk dat jans toch wel elke 1000km zijn turbo'tje poetst, en ik denk dat jij daar ook wel naartoe gaat nu je de ultieme poetsmachine gekocht hebt Marcel :wink:
Sjips :bag:

Ik heb in de 2.2 nu in 110 dagen circa 5000 km gereden.
Dus ik zal totaal per jaar aan circa 10000 tot 15000 km rijden, in de winter toch iets minder ;)

Poetsen doe ik hem..........nooit ;) Flon4000 is 3 jaar garantie, dus alleen wassen :lol:

Het is trouwens wel voor het eerst dat ik zorg dat de auto altijd glimt, normaal was ik hem als hij nieuw is twee keer en daarna :oops:

Maar gelukkig is volgens mij (bijna) iedere speedster rijders zuinig op zijn speeltje.......;)
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Marcel schreef:
Maik schreef: hehehe, even weer een bijdehandte opmerking van mij :lol: :

Mark doet al snel 30000km per jaar met zijn racewagen, dus hij poetst elke 10000km..... ik denk dat jans toch wel elke 1000km zijn turbo'tje poetst, en ik denk dat jij daar ook wel naartoe gaat nu je de ultieme poetsmachine gekocht hebt Marcel :wink:
Sjips :bag:

Ik heb in de 2.2 nu in 110 dagen circa 5000 km gereden.
Dus ik zal totaal per jaar aan circa 10000 tot 15000 km rijden, in de winter toch iets minder ;)

Poetsen doe ik hem..........nooit ;) Flon4000 is 3 jaar garantie, dus alleen wassen :lol:

Het is trouwens wel voor het eerst dat ik zorg dat de auto altijd glimt, normaal was ik hem als hij nieuw is twee keer en daarna :oops:

Maar gelukkig is volgens mij (bijna) iedere speedster rijders zuinig op zijn speeltje.......;)
Als mijn speedster vies is ,wacht ik tot het gaat regenen.Op hoge snelheid is ie zo weer schoon 8)
Gebruikersavatar
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2804
Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Bericht door Marcel »

jans schreef:Als mijn speedster vies is ,wacht ik tot het gaat regenen.Op hoge snelheid is ie zo weer schoon 8)
Dat is een voordeel van die teflon op je auto, hij is dan zo glad dat je niet zo hard ervoor hoeft te rijden ;) scheelt toch snel € 10.000,- :P
Gebruikersavatar
markv
Beheerder
Berichten: 1541
Lid geworden op: 28 nov 2004 19:31
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

Bericht door markv »

jans schreef:
Marcel schreef:Zo te horen niet even een klein klusje, maar wel met een vreselijk goed resulaat......en pas (uche) over 4 maanden weer :shock:

Ik begin me dus net als Jan inderdaad af te vragen wie hier de poetsers zijn :P

Hahahaha en nog wel een hele dag mee bezig. En teer vlekken :? :shock: je moet dan volgens mij ,niet achter die teer wagens blijven rijden :idea:
Achja, dat krijg je he, als je echt met je auto rijdt.. Wordt ie vies.

Maare, laten we het even delen op het aantal km's. Ik heb hem nu 1x in de zaino gezet na 30.000km (zelf gereden, met 0km gekocht).

Goed, nu de andere poetsers?? :lol:

Mark
C30-94@0.55bar
jans
Giga lid Carbon
Berichten: 3542
Lid geworden op: 02 dec 2004 21:05
Locatie: Sint jansdorp

Bericht door jans »

Heb er nu 16000 km mee gereden vanaf 21 oktober.
Was de speedster gem 1 keer in de 3 weken. en ongeveer 30 min werk.
M.n. de voorkant veel vliegen, maar gebruik hiervoor een soort van microtex spons voor. met als resultaat : de vliegen ,vliegen er af :lol:
Plaats reactie