Auto voor de Speedster?
Mijn vorige auto's waren:
- Opel astra cabrio
- Subaru Impreza GT Turbo
- Subaru Impreza GT Turbo "Star25"
En sinds 2002 de Speedster
Daarnaast altijd nog een tweede auto gereden:
- Mitsubishi Carisma
- Rover 623Si
- Fiat Punto
En nu nog een Fiat Stilo, maar deze is ingeruild op een nieuwe Citroën C4 Coupé VTR+ en wordt eind juni verwacht...
- Opel astra cabrio
- Subaru Impreza GT Turbo
- Subaru Impreza GT Turbo "Star25"
En sinds 2002 de Speedster
Daarnaast altijd nog een tweede auto gereden:
- Mitsubishi Carisma
- Rover 623Si
- Fiat Punto
En nu nog een Fiat Stilo, maar deze is ingeruild op een nieuwe Citroën C4 Coupé VTR+ en wordt eind juni verwacht...
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Ik kan tegen een heleboel gasten hier niet op, maar het zijn tenminste auto's die nog niet in de andere lijstjes zijn voorgekomen (behalve de speedster dan...).
Suzuki Alto
Suzuki Swift 1.3 GTI
Seat Ibiza 1.8 20VT Cupra 200pk
Seat Leon 1.8 20VT Topsport 220pk
Samen met de leon een Ford Sierra 2.0 om het RWD goed te oefenen (RWD+kwitfitbanden+natte rotondes = )
Opel Speedster 2.2
Veel merken met een S dus
M.
Suzuki Alto
Suzuki Swift 1.3 GTI
Seat Ibiza 1.8 20VT Cupra 200pk
Seat Leon 1.8 20VT Topsport 220pk
Samen met de leon een Ford Sierra 2.0 om het RWD goed te oefenen (RWD+kwitfitbanden+natte rotondes = )
Opel Speedster 2.2
Veel merken met een S dus
M.
- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1134
- Lid geworden op: 03 dec 2004 9:13
- Locatie: Noord-Brabant Oost
tijdens mijn studie:
Saab 900 Turbo APC
Ford Fiesta XR2
Citroen GSA break (voor de circuitdag, luchtgekoelde 1300 boxer, schijremmen rondom en het beroemde anti duik veersysteem)
Daarna:
Renault Clio 16V (grijs kenteken)
Subaru Impreza GT (begin 99 gekocht en vorig jaar pas verkocht)
Opel speedster 2.2
Vind het nog steeds jammer dat ik de Clio toen verkocht heb. De Impreza zo lang gereden omdat ik al die tijd voor een redelijk bedrag niks leukers kon vinden. En buiten een gesmolten slangetje (en de standaard kl*te remmen nooit problemen gehad) Wel veel banden slijtage........ ik weet ook niet hoe dat kan.....
Voor mijn werk rij ik volvo's
Niet veel auto's voor een auto liefhebber dacht ik zo.
Saab 900 Turbo APC
Ford Fiesta XR2
Citroen GSA break (voor de circuitdag, luchtgekoelde 1300 boxer, schijremmen rondom en het beroemde anti duik veersysteem)
Daarna:
Renault Clio 16V (grijs kenteken)
Subaru Impreza GT (begin 99 gekocht en vorig jaar pas verkocht)
Opel speedster 2.2
Vind het nog steeds jammer dat ik de Clio toen verkocht heb. De Impreza zo lang gereden omdat ik al die tijd voor een redelijk bedrag niks leukers kon vinden. En buiten een gesmolten slangetje (en de standaard kl*te remmen nooit problemen gehad) Wel veel banden slijtage........ ik weet ook niet hoe dat kan.....
Voor mijn werk rij ik volvo's
Niet veel auto's voor een auto liefhebber dacht ik zo.
- blue speedster
- Lid
- Berichten: 82
- Lid geworden op: 04 dec 2004 14:16
- Locatie: gelderland
-
- Nieuw lid
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 27 jan 2005 22:25
- Locatie: Dendermonde - BELGIE
Hallo ,
Wat ik hiervoor allemaal heb gehad is veel te veel om op te noemen .
Momenteel rij ik met een speedster 2.2 daarnaast nog een opel rekord D coupe van 1972 , een Chevrolet Corvette V8 5700 CC met 350 pk .en als dagelijkse wagen een Mercedes C 220 CDI ESP
Wat ik hiervoor allemaal heb gehad is veel te veel om op te noemen .
Momenteel rij ik met een speedster 2.2 daarnaast nog een opel rekord D coupe van 1972 , een Chevrolet Corvette V8 5700 CC met 350 pk .en als dagelijkse wagen een Mercedes C 220 CDI ESP
Voorzitter van de BELGIUM OPEL SPEEDSTER CLUB
- stevenflappy
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2926
- Lid geworden op: 18 apr 2005 22:12
- Locatie: Flevoland
- Contacteer:
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
50000km
Ik had het geloof ik al eerder van je gelezen, maar ik dacht dat het toen een tiepvoutje was
Dat is wel erg veel...
Dit eerste jaar van mij in de speedster zal ik behoorlijk wat km's erop zetten. Ik zit nu na 5 en een halve maand "al" op 7000km. In november hebben we ons nieuwe huisje MET garage, en dan gaat hij wat vaker daar werkloos instaan denk ik.
markv rijdt ook behoorlijk wat met mijn gele kogel, maar hij zit dacht ik op de helft van wat jij ermee tokkelt...
mzzl
Maikel
Ik had het geloof ik al eerder van je gelezen, maar ik dacht dat het toen een tiepvoutje was
Dat is wel erg veel...
Dit eerste jaar van mij in de speedster zal ik behoorlijk wat km's erop zetten. Ik zit nu na 5 en een halve maand "al" op 7000km. In november hebben we ons nieuwe huisje MET garage, en dan gaat hij wat vaker daar werkloos instaan denk ik.
markv rijdt ook behoorlijk wat met mijn gele kogel, maar hij zit dacht ik op de helft van wat jij ermee tokkelt...
mzzl
Maikel
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1367
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:10
Die man kom uit Rotterdam en rij elke dag met zijn auto naar zijn werk. Die van mij nu 21000 km gereden. Is wel afzien hoor naar Italie rijden. Pas heb ik 550 km gereden in de hitte en met hardtop en dat wordt warm. Het onderstel was gewoon een kachel.van dijk schreef:Ik kwam in Lochem iemand tegen die had al 80.000 km gereden met de Speedster (en gelijk een nieuw lid van de club) Die gaat ieder jaar naar Italie met de auto.
Martin van Dijk.
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2804
- Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
Tja we hebben het lijstje uitgebreid.
We hebben de Alfa toch maar weg gedaan.
Mijn vrouw vondt hem toch iets te groot om in te rijden, en had dus liever iets kleiners, en het is toch een vrij dure auto om erbij te hebben.
Tevens rijd hij sinds ik de speedster heb eigenlijk niet zo lekker meer, de motor wel ,daar kan geen motor aan tippen, maar de zithouding, de wegligging (lijkt nu wel een zwabberbak) en het veel te lichte sturen hebben ons doen besluiten toch eens rond te gaan kijken.
En het zag er niet erg hoopvol uit, biedingen die nergens op sloegen kwamen er van allerlei dealers, ééntje had zelfs Milano gebeld voor een prijs en gaf zel fnog minder dan Milano gaf.
Totdat Fivan in Rotterdam reageerde dat ze intresse hadden en ik maar even langs moest komen.
Zo gezegd zo gedaan.
De nieuwe Colt CZ3 vondt ik heel mooi en hun zijn sinds januari 2005 ook mitsubishi dealer.
Erin gereden en dat rijd verassend goed, lekker stevige wegligging en stuurgedrag voor zo'n autootje.
En de inruilprijs was goed, dus in Juni is de alfa eruit en rijden we naast de speedster in een Colt CZ3 1.3 invite, met leuke 16" wieltjes eronder
We hebben de Alfa toch maar weg gedaan.
Mijn vrouw vondt hem toch iets te groot om in te rijden, en had dus liever iets kleiners, en het is toch een vrij dure auto om erbij te hebben.
Tevens rijd hij sinds ik de speedster heb eigenlijk niet zo lekker meer, de motor wel ,daar kan geen motor aan tippen, maar de zithouding, de wegligging (lijkt nu wel een zwabberbak) en het veel te lichte sturen hebben ons doen besluiten toch eens rond te gaan kijken.
En het zag er niet erg hoopvol uit, biedingen die nergens op sloegen kwamen er van allerlei dealers, ééntje had zelfs Milano gebeld voor een prijs en gaf zel fnog minder dan Milano gaf.
Totdat Fivan in Rotterdam reageerde dat ze intresse hadden en ik maar even langs moest komen.
Zo gezegd zo gedaan.
De nieuwe Colt CZ3 vondt ik heel mooi en hun zijn sinds januari 2005 ook mitsubishi dealer.
Erin gereden en dat rijd verassend goed, lekker stevige wegligging en stuurgedrag voor zo'n autootje.
En de inruilprijs was goed, dus in Juni is de alfa eruit en rijden we naast de speedster in een Colt CZ3 1.3 invite, met leuke 16" wieltjes eronder
- Bijlagen
-
- 1.jpeg
- (13.34 KiB) 4529 keer gedownload
-
- gnv04_mitsubishi_cz3_2_big.jpeg
- (38.81 KiB) 4527 keer gedownload
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2804
- Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
Tja je denkt er wel even over na natuurlijk, maar eigenlijk boeit het mij niet zo, ik heb mijn speedster en mijn vrouw vindt de 1,3 meer dan zat........en hij is ruim € 7000,- duurder.........en daar krijg je niet eens zoveel meer voor, dus vandaar gewoon de 1.3Maarten schreef:En niet te vergeten made in Holland
De GTA ingeruild, had ik eerlijkgezegd wel een CZT (1.5 turbo) verwacht?