Eindelijk een 2Bular besteld.....
Eindelijk een 2Bular besteld.....
...... maar helaas levert Jim ze niet meer
Hij maakt het spruitstuk voor Mark nog af en nog turbo set en 2.2 supercharger set. En dan stop hij definitief met speedster-uitlaten. Beetje jammer.
Dus nu maar een complete Chris Tullett uitlaatlijn besteld met High spec Acousta-fill. Hopen dat de dB's een beetje binnen de perken blijven. Nog vijf weken en dat komt het speelgoed binnen.
Hij maakt het spruitstuk voor Mark nog af en nog turbo set en 2.2 supercharger set. En dan stop hij definitief met speedster-uitlaten. Beetje jammer.
Dus nu maar een complete Chris Tullett uitlaatlijn besteld met High spec Acousta-fill. Hopen dat de dB's een beetje binnen de perken blijven. Nog vijf weken en dat komt het speelgoed binnen.
Dan wordt het ieder jaar opnieuw vullen.... En weet niet of Dominique de 100 of 200 cells cat heeft besteld. 200 cells dempt iets beter dan de 100.piet schreef:Dominique heeft nog wel wat oordoppen liggen voor je.
Vraag is of die High spec Acousta-fill beter blijft zitten dan het standaard spul.
Maar ja, dan maar oorpijn in ruil voor meer vermogen.
Yep, inlaat en airbox zitten er al een jaartje op. Dat was al een flink verschil.Maik schreef:Je hebt al de 2.4 inlaat?
Alleen eerst kijken of ik mijn tikkende klepstoter weer aan de praat krijg. Zo niet dan zet ik er misschien gelijk een andere nokkenas in als alles toch open ligt.
En dan langs Peter....
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1663
- Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
- Locatie: Noord Holland
Acoustafill nasa ontwikkeld high spec superduper glasfiber de oplossing voor een onderhoudsvrije demper? De tijd zal het leren.
[sarcasm off]
De fiber stukjes die ik gedurende 5k kms van de achterclam heb gewassen waren spierwit en zagen er geenzins verbrand uit. Het waren korte stukjes van max 1cm lang. Tullett wikkeld de dempers met lange glas fibers. Zelf denk ik dat de pulserende gassenstroom de vezels breekt en af voert en dat daardoor de demper leeg raakt en dus luider wordt.
Mark heeft overigens het zelfde met zijn 2Bular demper.
Binnenkort ga ik de demper open halen om opnieuw te vullen (anders hou ik Piet niet te vriend ) en zal ik posten wat ik aantref.
ps. Co'tje, ik geloof niet dat je hier spijt van gaat krijgen. En weet dat je bij Tullett op kan geven wat voor tuutjes (Eng.vertaling: end tips) je wilt hebben.
[sarcasm off]
De fiber stukjes die ik gedurende 5k kms van de achterclam heb gewassen waren spierwit en zagen er geenzins verbrand uit. Het waren korte stukjes van max 1cm lang. Tullett wikkeld de dempers met lange glas fibers. Zelf denk ik dat de pulserende gassenstroom de vezels breekt en af voert en dat daardoor de demper leeg raakt en dus luider wordt.
Mark heeft overigens het zelfde met zijn 2Bular demper.
Binnenkort ga ik de demper open halen om opnieuw te vullen (anders hou ik Piet niet te vriend ) en zal ik posten wat ik aantref.
ps. Co'tje, ik geloof niet dat je hier spijt van gaat krijgen. En weet dat je bij Tullett op kan geven wat voor tuutjes (Eng.vertaling: end tips) je wilt hebben.
Het vreemde vind ik dat Arno het dus niet heeft met zijn 2Bular demper, en die heeft er heel wat meer km's op zitten dan die van mij. Overigen was die van mij ook niet na 5000km leeg, dat heeft wel veel langer geduurd.Dominique schreef: Mark heeft overigens het zelfde met zijn 2Bular demper.
Het zou nog wel te maken kunnen hebben met de tijd dat ik zonder remap heb gereden. Lijkt er toch erg op dat hij dan aan de arme kant loopt. Dat zal niet hebben geholpen met de temperatuur in de demper. Je ziet bij mijn demper ook duidelijk dat ie dof is geworden, bij Arno z'n auto glimt ie nog helemaal (en die zit niet eens beschermd).
Mark
C30-94@0.55bar