Sooike's Speedster.

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

De demper moet dus wel open en er dus onder vandaan...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

De demper moet er onderuit.

Om de pijpjes aan te passen moet hij niet open. Ik schreef wel "van binnen doorslijpen met de dremel", maar bedoel hier mee binnenin de pijpjes.

Het open slijpen van de demper was nodig voor de Pipo mod.
Einfach nur ein nackter Sportler
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

sooike schreef:De demper moet er onderuit.

Om de pijpjes aan te passen moet hij niet open. Ik schreef wel "van binnen doorslijpen met de dremel", maar bedoel hier mee binnenin de pijpjes.

Het open slijpen van de demper was nodig voor de Pipo mod.
Mmm :)

Denk dat ik die db killers er ook maar uit sloop. Dan is het net of ik een andere demper heb, waarschijnlijk toch iets meer geluid en misschien wel 1 pk winst en "zonder" te sleutelen/geld uit te geven.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7340
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Dennizz schreef:Dan is het net of ik een andere demper heb, waarschijnlijk toch iets meer geluid en misschien wel 1 pk winst en "zonder" te sleutelen/geld uit te geven.
Heb je je nieuwe cat zonder precat er nog niet opzitten?
Dat is al een stuk prettiger geluid hoor.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

Blitz schreef:
speedster2008 schreef:Mooie auto Christophe !

Ik zit ook te denken over het zwartspuiten van de velgen maar zie soms plaatjes dat ik denk ... toch maar niet! Nu zie ik het verschil ... Zwarte raamrand waardoor het geheel mooi is ... Wat voor uitlaat zit er onder btw? Rode remklauwen doen het ook mooi!

Dit is die van mij, foto van week of 2 geleden.

Gr,
Jason
ik heb zwart gespoten velgen en zou graag weer zilveren hebben... ruilen? ;)
HAHA! Je laat er geen gras over groeien he :wink: ! Gelijk heb je hoor. Zoals je weet kan ik momenteel nix met de Speed omdat ik eerst moet weten of het wel goed komt met de problemen die de auto heeft.

Daarnaast "ALS" het goed komt met auto weet ik nog niet wat ik ga doen, ik wil iig bredere velgen voor zoals achter. Ik geloof dat mijn partner niet achter zwarte velgen staat :? Christophe heeft een zwarte raamrand en (gezien het int. ook zwarte softtop ... bij ons alles rood) waardoor het zo mooi staat. ... Als ik meer weet dan ben je de eerste die het hoort ok :wink: .
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

sooike schreef:
speedster2008 schreef:Mooie auto Christophe !

Wat voor uitlaat zit er onder btw?

Gr,
Jason
Jouw Speedster ziet er nog als nieuw uit :wink:

De uitlaat is origineel, wel de modificatie van Pipo uitgevoerd, en de eindstukjes aangepast.
Maandag m'n précat uitgeboord, en terug gemonteerd met nieuwe borgmoeren en pakkingen.

Gelijk m'n TAT difusor gemonteerd, die ik via Spider overgenomen heb.
Foto's volgen nog.



Afbeelding
Afbeelding

nog een foto van de uitlaat met Pipo-mod.

Afbeelding
Hartelijk dank Christophe, maar op foto's ziet een auto er gauw beter uit he. Ze is helaas niet smetteloos hoor, zo is de steenslag en het uberlelijk (door vorige eigenaar ook wegens de steenslag) overgespoten voorste deel van de neus hier niet te zien. Ookal valt het geloof ik weinig mensen op tot je het zegt.

Super hoor de uitlaat, ziet er heel goed uit! Ik heb helaas de middellen er niet voor om dit zelf te doen. Ziet er een stuk stoerder uit!
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

Euuhhhh ... @Blitz:

Op foto's van maart 2010 met Sooike zie ik zilveren velgen en op de mei 2010 ... zwarte :D ? ... Ben je het zo snel zat? haha

Ik vind die zwarte velgen juist stoer bij de gele Speed!
Blitz

Bericht door Blitz »

mijn zilveren velgen waren voorzien van de nodige stoeprandschade, dus had ik ze opgeschuurd en naar de spuiter gebracht. daar hebben ze meer dan een maand gelegen en ze zat enkel maar grondlak op. ik had mijn velgen nodig voor YLD, maar grondlak is niet bepaald een mooie kleur, dus heb ik ze zelf maar mat zwart gespoten om 2 redenen: met mat zwart kan je minder misdoen dan metallic zilver en ik vond het wel het proberen waard, mss zou ik het wel mooi vinden...
ik ben dus tot de conclusie gekomen dat ik zilver mooier vind :) staat bij het gele, staat bij men lampen, staat bij men raamkader en staat bij men hardtop ;)
Gebruikersavatar
speedster2008
Actief lid
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 aug 2008 11:02

Bericht door speedster2008 »

Ok, helemaal duidelijk :wink: ! Eigenlijk zelfde reden waarom ik de zwarte velgen op een zilveren Speed bij de 1 wel en de andere niet mooi vind. Bij de auto van Sooike maakt vooral de raamrand die ook zwart is en de 'zwarte softtop :roll: ' het helemaal af. Bij mij is alles zilver net als bij jou, op 't int. en softtop na natuurlijk :D .

Maar zoals gezegd, als ik weet wat en vooral OF ik met deze Speedster , volledig afhankelijk van de garage die de problemen op 'ZOU' moeten lossen ... verder kan ben je de eerste die het hoort als ik iets met de velgen doe.

gr
Jason
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2355
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

sooike wa zijn ongeveer de afmetingen van je voorste nr plaat dan kan ik er ook 1 laten maken
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

Ah, heb ze in het voorjaar, na een waarschuwing iets vergroot. Ze meet nu 9x31 cm. net iets kleiner dan origineel.
De cijfers en letters heb ik wel de originele hoogte, en de achtergrond is reflecterend :wink:
Einfach nur ein nackter Sportler
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

sooike schreef:Ah, heb ze in het voorjaar, na een waarschuwing iets vergroot. Ze meet nu 9x31 cm. net iets kleiner dan origineel.
De cijfers en letters heb ik wel de originele hoogte, en de achtergrond is reflecterend :wink:
waar heb je dat laten doen?
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

Stukje plexi, voor de rest knip & plak werk :lol:
Einfach nur ein nackter Sportler
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

Onlangs een setje Team Dynamics gekocht voor een prikje!

7x16 inch met Toyo T1-R 205/50 vooraan, 7.5x17 inch met 225/45 achteraan, et's onbekend maar perfect, raken geen mm bij volledige wieluitslag en zonder spacers :D

Voorlopig zonder ABS problemen :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Einfach nur ein nackter Sportler
Gebruikersavatar
Pw
Mega lid
Berichten: 693
Lid geworden op: 12 feb 2011 13:39
Locatie: Almere

Bericht door Pw »

Wat zijn het toch mooie wilen he die TD's!! ;)

Vooral als ze zwart zijn en op een zilveren zitten trouwens!
Nr.0672
Plaats reactie