Import uit UK
Import uit UK
Hoi,
Ik heb zojuist een TVR Tuscan geocht in UK. Deze wil ik dinsdag gaan ophalen (vliegtuig heen, auto + boot terug). Mij is niet helemaal duidelijk hoe ik dat met kenteken moet regelen. Ik zie her en der een 5 daags kenteken, maar dat wordt ook 'duits' kenteken genoemd. Is dat ook voor UK geldig?
Of kan het anders?
Er zijn hier vast members die ook een auto ui UK hebben gehaald en dat dus precies weten.
Thx,
Maurice
Ik heb zojuist een TVR Tuscan geocht in UK. Deze wil ik dinsdag gaan ophalen (vliegtuig heen, auto + boot terug). Mij is niet helemaal duidelijk hoe ik dat met kenteken moet regelen. Ik zie her en der een 5 daags kenteken, maar dat wordt ook 'duits' kenteken genoemd. Is dat ook voor UK geldig?
Of kan het anders?
Er zijn hier vast members die ook een auto ui UK hebben gehaald en dat dus precies weten.
Thx,
Maurice
Re: Import uit UK
Leuk speelgoed.
Of gewoon op engels kenteken verzekeren (en of chassis nr.) gaat ook t/m RDW schouwing/APK. Je kan het belasting delict vermijden door chassis / VIN nr. door te geven aan de belasting diesnst en zo 14 dagen op UK platen rondrijden legaal. Zie belastingdienst.nl ff invullen printen en de print bij je hebben mocht je aangehouden worden.
Of een 14 daags kenteken regelen dat ging dacht ik ook, ff rondzoeken op internet. UK plaat verzekeren doet niet iedere maatschappij.
Groeten, Theo
Of gewoon op engels kenteken verzekeren (en of chassis nr.) gaat ook t/m RDW schouwing/APK. Je kan het belasting delict vermijden door chassis / VIN nr. door te geven aan de belasting diesnst en zo 14 dagen op UK platen rondrijden legaal. Zie belastingdienst.nl ff invullen printen en de print bij je hebben mocht je aangehouden worden.
Of een 14 daags kenteken regelen dat ging dacht ik ook, ff rondzoeken op internet. UK plaat verzekeren doet niet iedere maatschappij.
Groeten, Theo
Lekker snel :-)!
Ik ben benieuwd naar de foto's.
Gefeliciteerd met je aankoop... Succes.
Gefeliciteerd met je aankoop... Succes.
Hier alvast 1 foto.
Er is mogelijk toch een kink in de kabel. Na ontvangst van detailfoto's blijken er nogal wat lakbeschadigingen te zijn. Eigenlijk zou de auto een keer overgespoten moeten worden. Ik ben nu aan het uitzoeken wat dat ongeveer zou kosten. Meer nieuws volgt...
Er is mogelijk toch een kink in de kabel. Na ontvangst van detailfoto's blijken er nogal wat lakbeschadigingen te zijn. Eigenlijk zou de auto een keer overgespoten moeten worden. Ik ben nu aan het uitzoeken wat dat ongeveer zou kosten. Meer nieuws volgt...
- Bijlagen
-
- tuscan
- tuscan.jpg (152.67 KiB) 2938 keer bekeken
De deal is toch gesloten. Ik heb nog wat van de prijs af gekregen. Straks als ik hem hier heb nog maar eens kijken of ik hem (deels) laat overspuiten.
Wat spec's:
- bouwjaar 2000
- 4 liter straight six
- Xenon
- Nitrons
- Carbon can company uitlaten
- cat verwijderd, chiptuning
- grotere remschijven
Bijgaand nog een paar foto's
Wat spec's:
- bouwjaar 2000
- 4 liter straight six
- Xenon
- Nitrons
- Carbon can company uitlaten
- cat verwijderd, chiptuning
- grotere remschijven
Bijgaand nog een paar foto's
- Bijlagen
-
- zijkant.jpg (93.3 KiB) 2908 keer bekeken
-
- interieur.jpg (42.01 KiB) 2901 keer bekeken
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
- Locatie: Woubrugge
- Contacteer:
Mooie bak! Hopelijk wel een motor met alle TVR recalls en modificaties uitgevoerd?12Esc schreef: - 4 liter straight six
Beetje de achilleshiel van deze auto's, vooral in de originele setup wilden ze motorisch nog wel eens desastreus stuk gaan... Zaten in het originele TVR motor-ontwerp wat dingen niet lekker die later zijn verholpen.
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..