apk en dat kleine lampje
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
apk en dat kleine lampje
Mijn T41W lampje (kleinste) is stuk in een van de koplampen.
Moet ik dat nog fixen voor de apk, of gaat het alleen om normaal en groot ongedimd licht?
Moeten ze het chassisnummer nog zien; en zo ja waar zit dat?
Moet ik dat nog fixen voor de apk, of gaat het alleen om normaal en groot ongedimd licht?
Moeten ze het chassisnummer nog zien; en zo ja waar zit dat?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Verder nog tips voor de apk boer? (is zijn eerste keer speedy vermoedelijk, maar een van de weinigen die op zaterdag open is)
Die doek op het bovenste uitlaatpijpje bij de meting, ivm valse lucht.
Verder nog?
Die doek op het bovenste uitlaatpijpje bij de meting, ivm valse lucht.
Verder nog?
Het leven is geen sprookje.
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Heb wel even forumen verdient na 2 uur leren
Tja, tips... Zorg dat alle verlichting/toeters het doet etc, vloeistoffen genoeg aanwezig zodat je daaraan geen kosten hebt.
Ik weet niet hoe serieus die man is, maar een speedster wordt over het algemeen erg makkelijk gekeurd.
Als die op een rembank en natuurlijk de brug op gaat let er dan wel op of de auto het haalt qua rijhoogte, zonde om zo schade op te lopen
Oja, mochten ze hem opkrikken om de wielen (wiellagers) te controleren let erop waar ze de auto opkrikken waar het ook kan he
(Waarschijnlijk ben je er zelf bij, anders laat je het niet op zaterdag doen...)
De 4 gas meting is bij mij nog nooit uitgevoerd. Die doek heb je niet nodig verwacht ik
Komt die er niet door dan meten ze hem met een warme motor en is het geen probleem. We hebben geen 15 jaar oude alfa of iets anders milieu onvriendelijk. Nouja, de label van de speedster kleurt wel aardig rood maar dat is ook een vergelijking van appels en peren...

Tja, tips... Zorg dat alle verlichting/toeters het doet etc, vloeistoffen genoeg aanwezig zodat je daaraan geen kosten hebt.
Ik weet niet hoe serieus die man is, maar een speedster wordt over het algemeen erg makkelijk gekeurd.
Als die op een rembank en natuurlijk de brug op gaat let er dan wel op of de auto het haalt qua rijhoogte, zonde om zo schade op te lopen

Oja, mochten ze hem opkrikken om de wielen (wiellagers) te controleren let erop waar ze de auto opkrikken waar het ook kan he

De 4 gas meting is bij mij nog nooit uitgevoerd. Die doek heb je niet nodig verwacht ik

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Stefan, waarom niet gewoon bij Jan of Jan? (vd kooi of zonneveld)
die kennen de auto en zijn in korte tijd klaar. Zonder rare fratsen als opkrikken, op verkeerde punten. Remproef op een bank waar je auto met de bodemplaat tegen de grond komt.
En ja. Alle verlichting moet het doen. Dus ook de stadslampjes.
Succes
die kennen de auto en zijn in korte tijd klaar. Zonder rare fratsen als opkrikken, op verkeerde punten. Remproef op een bank waar je auto met de bodemplaat tegen de grond komt.
En ja. Alle verlichting moet het doen. Dus ook de stadslampjes.
Succes
- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Normaal moet de uitlaat op zicht gecontroleerd worden, maar als daarvoor veel gedempnteerd moet worden hoeft dat alleen als er verdenking op lekkage is. Ze hoeven dus niet de bodumplaten te demonteren!
Lampje moet het inderdaad ook doen.
Chassisnummer/autopapieren hoeft tegenwoordig niet meer gecontroleerd te worden, meen ik.
Geen vocht in de lampen.
Lampje moet het inderdaad ook doen.
Chassisnummer/autopapieren hoeft tegenwoordig niet meer gecontroleerd te worden, meen ik.
Geen vocht in de lampen.