dream-car.tv event II

Aanstaande evenementen.
Plaats reactie
Blitz

dream-car.tv event II

Bericht door Blitz »

Afbeelding

aan de foto's en filmpjes van vorig jaar te zien is het wel eens de moeite om te gaan kijken. waren ook enkele speedsters aanwezig...
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

kwas er vorig jaar, en het was een super evenement (toen in antwerpen aan de haven). Lambo, aston, vanalles wa .....
Blitz

Bericht door Blitz »

is er eigelijk iemand van hier die er dit jaar naartoe gaat? is volgende week zondag he ;)
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

ik normaal gezien; ik was er vorig jaar ook bij in Antwerpen en er stonden toch knappe bolides te blinken.
Groot-bijgaarden is 20 minuten van mn deur dus ik zou zot zijn om niet te gaan. :D
Blitz

Bericht door Blitz »

alle, toch iemand bekend om ginder tegen te komen dan :) nu nog iemand vinden om samen te rijden, k neem aan dat jij niet ff naar een parking hier in de buurt komt om samen door te rijden he Andy ;)
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

Blitz schreef:alle, toch iemand bekend om ginder tegen te komen dan :) nu nog iemand vinden om samen te rijden, k neem aan dat jij niet ff naar een parking hier in de buurt komt om samen door te rijden he Andy ;)
nee toch nie :p
Gebruikersavatar
kzentekik_et
Actief lid
Berichten: 335
Lid geworden op: 08 feb 2009 19:51
Locatie: O-VL. België

Bericht door kzentekik_et »

ik zie da anders ook wel eens zitten :D
Blitz

Bericht door Blitz »

ole, nog ene, maar weeral van den andere kant van t land :? niemand van tussen Antwerpen en Breda om mee af te spreken?
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

Sorry Blitz, 'k heb iets anders te doen die dag, anders reed ik zeker mee :wink:
Einfach nur ein nackter Sportler
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

twas maar flauw deze editie; gert (Blitz) was naar het schijnt net 5minuten voor mij weg (ik was er rond 13u45 ofzo) + er reed net een rode lotus evora ook weg :p.
Geen Lamborghini's (zaten in oostenrijk op een meeting); chevrolet had ook iets anders gepland.

volgende editie zou het in Zolder zijn.
Blitz

Bericht door Blitz »

ik wilde al veel eerder doorrijden, maar ik heb nog ff op jou aan het wachten geweest, maar wist niet hoelaat je zou komen en die 25 auto's had ik ondertss al 25 keer gezien ook, dus na een babbeltje gedaan te hebben met de eigenaar van de Exige en die van de Evora ben ik maar weer naar huis gereden.
Volgend jaar hopelijk meer volk, nadeel als ze het in Zolder willen doen is wel dat de inkom duurder zal worden :(
nog een nadeel: de red-bull babes waren in mijn ogen geen babes :lol:
Plaats reactie