Foute demper heb ik Imhof Performance !

Alles wat met uitlaten te maken heeft.
rayz25

Foute demper heb ik Imhof Performance !

Bericht door rayz25 »

Ik ben toch zo stout geweest om een demper te kopen van imhof performance de foto zegt genoeg denk ik. :shock:

Afbeelding

Volgens mijn berekeningen is dit model het lichtst van alle dempers :lol:
Laatst gewijzigd door rayz25 op 10 aug 2010 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Leg hem eens op de weegschaal :thumbup:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Uhm Dit staat erbij als ik heb binnen krijg weeg ik hem even.

RVS uitlaat van uitvoering voor de Imhof

Speedster Turbo

Krachtig geluid

Super licht, weegt minder dan de helft van SERIES EXHAUST

TOP kwaliteit, volledig roestvrij staal, TIG gelast , gepolijst UITLAATDEMPER
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Bericht door jaydee »

De helft van het gewicht komt van de ophanghaken :shock:
Wàt een kleintje! Aangezien je ook demping hebt van de turbo zelf, zou het geluid mee kunnen vallen...
Jägertee
rayz25

Bericht door rayz25 »

jaydee schreef:De helft van het gewicht komt van de ophanghaken :shock:
Wàt een kleintje! Aangezien je ook demping hebt van de turbo zelf, zou het geluid mee kunnen vallen...
Ik rijdt nu zonder demper en dat valt ook mee is goed te doen je moet natuurlijk niet volgas gaan knetteren brullen knallen :shock:
heinz

geluid?

Bericht door heinz »

Respect voor fokking herrie!

en zo hoort het.
rayz25

Re: geluid?

Bericht door rayz25 »

heinz schreef:Respect voor fokking herrie!

en zo hoort het.
Dat valt wel mee hoor een honda met een sport demper maakt meer lawaai :lol:
Gebruikersavatar
Rene Turbo
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 09 dec 2007 20:41
Locatie: Noord-Limburg

Bericht door Rene Turbo »

Das toevallig Ray. Deze uitlaat heb ik enkele weken geleden ook gemonteerd, incl. 180 graden-boog.
Klinkt super, lekker laag geluid, en beetje blubberen bij gas-los. Geeft weer (even) een nieuwe dimensie aan t rijden !
Het gewicht van demper + boog + uitlaatklemmen is 6 kg. Het origineel weegt 12 kg.

Voor eventuele geinteresseerden:
De diameter is 2,5 inch (63,5 mm) en de eindpijpjes zijn 76 mm. Ik heb hem besteld via het Duitse forum (zie Sammelbestellungen) bij Neal Herwig. Hij is degene die de uitlaten voor Imhof Performance fabriceert, zowel Turbo-variant als 2.2.
Laswerk is erg netjes (voor zover ik kan beoordelen) en de pasvorm is perfect. Werd binnen 4 weken geleverd. Mocht iemand zijn mailadres willen, dan stuur me even een PM.
Bijlagen
IMG_2780 2.jpg
IMG_2780 2.jpg (71.77 KiB) 5995 keer bekeken
IMG_2781 2.jpg
IMG_2781 2.jpg (71.58 KiB) 5994 keer bekeken
IMG_2798 2.jpg
IMG_2798 2.jpg (86.97 KiB) 5997 keer bekeken
--- #4980 / 250 PK / 365 Nm ---
rayz25

Bericht door rayz25 »

Rene Turbo schreef:Das toevallig Ray. Deze uitlaat heb ik enkele weken geleden ook gemonteerd, incl. 180 graden-boog.
Klinkt super, lekker laag geluid, en beetje blubberen bij gas-los. Geeft weer (even) een nieuwe dimensie aan t rijden !
Het gewicht van demper + boog + uitlaatklemmen is 6 kg. Het origineel weegt 12 kg.

Voor eventuele geinteresseerden:
De diameter is 2,5 inch (63,5 mm) en de eindpijpjes zijn 76 mm. Ik heb hem besteld via het Duitse forum (zie Sammelbestellungen) bij Neal Herwig. Hij is degene die de uitlaten voor Imhof Performance fabriceert, zowel Turbo-variant als 2.2.
Laswerk is erg netjes (voor zover ik kan beoordelen) en de pasvorm is perfect. Werd binnen 4 weken geleverd. Mocht iemand zijn mailadres willen, dan stuur me even een PM.
Hoeveel kosten die van jou ?

Ik was 360 euro kwijt alleen demper en met dat bochtje komt er 120 euro bij vrij duur voor alleen een bochtje :?
Gebruikersavatar
Super7
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1119
Lid geworden op: 08 jan 2006 20:08

Bericht door Super7 »

Iemand een idee van het aantal Db dat die produceert?

Dit ivm LOT dagen op Zolder e.d.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Vindt het tot nu toe het leukste dempertje voor de speedster 8)

Ik zag de prijzen staan op het duitse forum van 369,- bij 10 stuks was dit inclusief de bocht ?

nealherwig@aol.com

Maakt de uitlaten
Gebruikersavatar
Rene Turbo
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 09 dec 2007 20:41
Locatie: Noord-Limburg

Bericht door Rene Turbo »

@Rayz: De prijzen van de Sammelbestellung waren exclusief bocht.

Weet niet of jij 'm nieuw of gebruikt hebt gekocht, maar als íe nieuw is, is 360,- voor alleen de demper zeker niet teveel. Waar heb jij 'm vandaan gehaald ?
Ik heb in ieder geval 525,- incl. bocht, uitlaatklemmen, en verzendkosten betaald.

Heb zelf zeker 'n jaar gezocht naar iets wat me aanstond qua prijs, kwaliteit, gewicht, geluidsnivo en leverbaarheid (geen zin in gedoe met Engelsen die uiteindelijk niet of pas na driekwart jaar kunnen leveren). De prijzen van meeste kwaliteitsdempers (in ieder geval voor de turbo)liggen in ieder geval 'n stuk hoger.

@Super7: ik ken de exacte decibels niet, maar ben afgegaan op wat ik in het topic van de sammelbestellung heb gelezen (zou net binnen diverse Duitse limieten vallen).
--- #4980 / 250 PK / 365 Nm ---
rayz25

Bericht door rayz25 »

Ja mijn demper is nieuw ik heb hem op ebay.de gehaald ik moet hem nog binnenkrijgen ik ben niet zo snel. De man vraagt 30 euro voor verzenden dus dit komt er nog bij maar dat is beter dan 10 uur rijden. En vraagt 120 euro voor de 180 graden bocht extra.

Ik zal dus ook op een 510 euro komen zoals jij hem heb als ik de bocht ook neem.
rayz25

Bericht door rayz25 »

De man waar ik hem gekocht is van Neal herwig verkoopt onder de naam omenffm1976 op ebay :lol: Zag ik later na bij een terug replay onder de naam neal herwig :lol:


Dat bochtje moet ik eerst even kijken mischien bestel ik die later.
rayz25

Bericht door rayz25 »

Zo systeem zit eronder precat vervanger, cat eruit gehaald geheeld open systeem alleen het mini dempertje...

Ja wat moet ik zeggen vlammen :shock:

Ik steek alles in de hens met deze pijp :twisted:
Plaats reactie