Lot 30 juli circuit Zolder

Na praten over een evenement.
Gebruikersavatar
martinb
Mega lid
Berichten: 794
Lid geworden op: 30 mar 2009 9:53

Bericht door martinb »

Alain,
ik heb je een paar keer voorbij zien komen, je reed ook zo soepel. Vandaar die tijd onder de 2 minuten. Geweldig hoor.

jammer van die Accord, weet je ook wat er gebeurd is met die elise? De achterkant zat aardig in de kreukels.

martin
alain schreef:Vorige donderdag op Zandvoort gereden met Bookatrack.com.
Vergelijkbare organisatie met Lotus on track met enkel links voorbijrijden toegelaten.

Ronde onder de 2 minuten gereden !

1min59.6 !! :D

(Zelfs een mooie 1.59.1 met de start finish te verplaatsen)

Mijn rondetijden verbeteren wordt steeds moeilijker.
De hele ochtend was verknald door een Honda Accord die al z'n olie kwijt speelde op de ideale lijn.
Dan maar rondjes gereden om mijn ideale lijn te verbeteren en rempuntjes te verleggen.
Ook wat zitten spelen met een GT3RS die enkel vanaf 180km/h op het recht stuk ietsje sneller was als ik. Mooi om te zien denk ik ?!


De terugreis was iets minder.
Heel veel gerammel op een zeker moment en tegen 80 Km/h naar huis gereden. Blijkt een cardanhoes kapot te zijn.
Lagers aandrijfas zal ook wel kapot zijn , hopelijk is er niets stuk in de versnellingsbak :(

Ook leuk om Gonzales,MartinB, Smiley ( en Denisz geloof ik ?) tegengekomen te zijn. ( naast het circuit dan wel :D )

Afbeelding

groetjes,
Alain
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Gebruikersavatar
Hans GP
Lid
Berichten: 79
Lid geworden op: 08 mar 2009 19:58

Bericht door Hans GP »

alain schreef:Herman: Zo te zien kan je met je auto zeker 2 à 3 sec van mijn tijd afsnoepen.

Volgende keer rij je maar achter mij is goed !

HansGP: Ik heb een Opel motortje getuned door Klasen-Motors 290Pk 400NM

290PK :shock: :shock: Nice 8) vandaar.. :P
skelters roeleren!!!
Gebruikersavatar
alain
Mega lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 04 jan 2006 12:07
Locatie: Antwerpen (Schilde)

Bericht door alain »

martinb schreef:Alain,
ik heb je een paar keer voorbij zien komen, je reed ook zo soepel. Vandaar die tijd onder de 2 minuten. Geweldig hoor.

jammer van die Accord, weet je ook wat er gebeurd is met die elise? De achterkant zat aardig in de kreukels.

martin
Die Elise had iets minder geluk.
Ik had die Accord net voorbijgestoken toen verloor ie al zijn olie vanaf het rempunt voor de S-bocht tot aan Khumobocht.
Die Elise reed als eerste achter die Accorden en heeft volgens mij zijn linker achterwiel geblokkeerd door de olie.
De vangrail heeft hem doen stoppen. :x
Gebruikersavatar
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1663
Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
Locatie: Noord Holland

Bericht door Dominique »

www.bookacrash.com? :P

Maar wat een nachtmerie voor de Elise chauffeur!
Als een auto voor je vloeistof verliest is er tenzij je het spot en direct kan reageren, eigenlijk geen ontkomen aan. vreselijk als dat gebeurd tijdens zo'n onschuldige trackday.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

Toen ik op Zolder reed had een 106-je al zijn koelvloeistof eruit gekotst net voor de Bianchibocht (op het rempunt)... das ook wel spannend kan ik je vertellen :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
alain
Mega lid
Berichten: 786
Lid geworden op: 04 jan 2006 12:07
Locatie: Antwerpen (Schilde)

Bericht door alain »

Dominique schreef:www.bookacrash.com? :P
die is goed !
Plaats reactie