advies

Stel jezelf en je auto voor.
ArtA5
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 sep 2010 9:30

advies

Bericht door ArtA5 »

Beste speedster-rijders,

al een tijdje ben ik op zoek naar een cabrio. het moet een bijzondere hobby-auto zijn. (dagelijk rijd ik in een Audi A5 coupe)
ik dacht aan de volgende autos:
Opel GT
Speedster
Porsche Boxster
Nissan 350Z.

graag jullie tips en advies.
michel
Actief lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 09 aug 2005 17:53

Bericht door michel »

Speedster past niet in je rijtjes, veels te minimalistisch t.o.v. de andere auto's.

Michel
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Bericht door Ruben »

Budget, wensen, wat verwacht je van de auto?
ArtA5
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 sep 2010 9:30

Bericht door ArtA5 »

20000euro.
Gebruikersavatar
Ruben
Actief lid
Berichten: 324
Lid geworden op: 25 aug 2009 5:51

Bericht door Ruben »

350Z
Gebruikersavatar
Ruud
Lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 16 feb 2009 18:24

Bericht door Ruud »

Yip, lijkt wel kwartetten. Is allemaal leuk maar zou Speedster niet in dat lijstje plaatsten, is 'n different league :lol:
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: advies

Bericht door Smiley »

ArtA5 schreef:het moet een bijzondere hobby-auto zijn.
Welkom.
Kun je "hobby" iets meer definieren?
"Bijzonder" als in weinig voorkomend (speedsters = 200 in NL), of gewoon iets mafs?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
ArtA5
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 sep 2010 9:30

Bericht door ArtA5 »

jongens toch,
waar is jullie enthousiasme?
Gebruikersavatar
Herman
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2481
Lid geworden op: 02 okt 2006 19:28
Locatie: Zeeland

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

ArtA5 schreef:20000euro.
dan heb je voor de speedster voldoende; bij die andere wagens zul je al 1 moeten nemen met aardig wat kilometers vrees ik. (+ de taksen zullen duurder uitvallen; toch in belgie)
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Je beschrijft 3 luxe GT's, en een puristisch auto'tje.
Dan creer je wel vragen ja. Er zijn mensen geweest die de speedster aangeschaft hebben, met de verkeerde insteek, en hem maanden later weer in de verkoop gooiden. Zonde gewoon.
Als je lijstje nu een elise/exige/speedster/meganeR26R/caterham was, was het allemaal beter te behappen voor ons :wink:
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

De A5 coupe is al een geweldige auto. Luxe en comfortabel. Ik zou naar iets Spartaans gaan kijken en dan is een Speedster een goede optie. Anders lijkt het teveel op je A5 en daar zit je al heel de dag in.
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Ik "vrees" dat ik nooit meer een andere auto dan de speedster of een Lotus wil hebben.
Ik kan me niet indenken om hoger te gaan zitten met benen gebogen. Onlangs nog eens met een skoda fabia gereden, het leek alsof ik in een vrachtwagen zat door de speedster gewoon te zijn. Je bent ook véél meer 1 met de weg als je in een speedster rijdt. Actief rijden ipv passief zoals bij de meeste auto's.
rayz25

Bericht door rayz25 »

de 350z is geen cent waard lelijke auto"s

Ik zal voor de opel Gt gaan vrij zeldzaam die zie je bijna nooit en blijft lekker waarde vast daardoor.
Blitz

Bericht door Blitz »

ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn speedster. het is echt 1 van de betere, goedkopere en tegelijk meest kwalitatieve sportauto's ter wereld, bovendien verbruikt hij in verhouding tot de prestaties 10 keer niks.
de enige reden waarom ik ooit een andere auto zou kopen is omdat ik vrees dat ik om gezondheidsproblemen binnen x aantal jaren waarschijnlijk niet meer in of uit mijn speedster geraak en dan zou die weggaan voor een Opel GT. die heeft veel meer luxe, maar heeft wel meer dan 100pk extra nodig om net ietsjes sneller te zijn.
Plaats reactie