Inderdaad Dennis, binnenkort de 2.2 er terug op denk ik, heb geen zin om nog een spruitstuk,sportcat en een dure remap aan te schaffen om enkele tienden van een seconde te winnen, (5.9 van Smiley)Dennizz schreef:Zo zie je maar net als ik word je gewoon langzamer met de 2.4 inlaat
Tussentijdse Driftbox meting zaterdag 9 oktober
- sooike
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1058
- Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
- Locatie: Noorderkempen (België)
Einfach nur ein nackter Sportler
- Zoefke
- Actief lid
- Berichten: 226
- Lid geworden op: 11 aug 2005 12:38
- Locatie: België - Aalst
- Contacteer:
Herman,
Bedankt voor dit uiterst geslaagt initiatief!
't was te verwachten dat ook bij de standaard turbo de Driftbox-resultaten wat tegenvallen Machtig dat je er met de Spexige nog zowat 2 sec naar 100 af krijgt
@Pascal: 't was een mooi ritje binnendoor naar Herman
En leuk om weer wat forumleden te ontmoeten!
Bedankt voor dit uiterst geslaagt initiatief!
't was te verwachten dat ook bij de standaard turbo de Driftbox-resultaten wat tegenvallen Machtig dat je er met de Spexige nog zowat 2 sec naar 100 af krijgt
@Pascal: 't was een mooi ritje binnendoor naar Herman
En leuk om weer wat forumleden te ontmoeten!
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7343
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
De remap optimaliseerd ook als je alleen de 2.4 hebt.sooike schreef:Inderdaad Dennis, binnenkort de 2.2 er terug op denk ik
Babbel eens met Spiky. Die heeft alles OEM op de 2.4 na, incl zijn precat nog, en sinds vorige week de remap.
Omdat je bij de remap ook de client software krijgt, kun je vanaf dan bij elke wijziging zelf de boel opnieuw optimaliseren. (want je hebt een schrijfbare ecu gekregen)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Rene Turbo
- Lid
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 09 dec 2007 20:41
- Locatie: Noord-Limburg
Twas een leuke dag,lekker weertje,mooie rit richting Brouwershaven.
Eindelijk wat mede speedster eigenaars leren kennen en mijn verlanglijstje is weer gegroeid!
Herman,bedankt voor de gastvrijheid en de me(e)ting.
Ik haalde met mijn standaard 2.2 6.46sec 0-100kmu waar ik tevreden mee ben.
Heb nog een leuke geluidsopname van Pascal in de tunnel,die zal ik later nog posten,wat klinkt het lekker!
Eindelijk wat mede speedster eigenaars leren kennen en mijn verlanglijstje is weer gegroeid!
Herman,bedankt voor de gastvrijheid en de me(e)ting.
Ik haalde met mijn standaard 2.2 6.46sec 0-100kmu waar ik tevreden mee ben.
Heb nog een leuke geluidsopname van Pascal in de tunnel,die zal ik later nog posten,wat klinkt het lekker!
- Bijlagen
-
- DSC01452 (Custom).JPG (96.68 KiB) 2428 keer bekeken
-
- DSC01463 (Custom).JPG (103.44 KiB) 2425 keer bekeken
-
- DSC01479 (Custom).JPG (82.75 KiB) 2433 keer bekeken
pascal sound
Hier is de tunnel herrie!
Je ziet Pascal niet maar je hoort hem wel
http://www.youtube.com/watch?v=zdtAuv2SyjQ
Je ziet Pascal niet maar je hoort hem wel
http://www.youtube.com/watch?v=zdtAuv2SyjQ
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1525
- Lid geworden op: 03 jan 2005 14:30
- Locatie: Hoogerheide
sooike schreef:Tony, tof dat je die herrie hebt gefilmd,
kan me na vanmiddag wel inbeelden wat het is geweest daar in die 7km lange tunnels bij de Speedstermeeting in Tirol
Blijft leuk tunnel scheuren.
Inderdaad 7km is wel lachen zeker als er meerdere van die brul pijpen op het gas gaan.
Tony nog bedankt voor het clipje
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7343
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Hier nog een samenvatting van alle tijden die ik uit dit soort topics verzameld heb.
En kwam nog een statement tegen van stev6, dat de rpm het beste tussen de 3500 en de 4000 moet liggen, voor je de koppeling losgooid.
En kwam nog een statement tegen van stev6, dat de rpm het beste tussen de 3500 en de 4000 moet liggen, voor je de koppeling losgooid.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7343
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Hier dan in makkelijker copy/paste formaat.
Drukvulling:
Rikster 3.5 (turbo 477 pk) Toyo R888
rapidos 3.9 (turbo 290 pk)
Herman 3.66 (turbo 405 pk) 048's
Alain 4.3 (turbo 283 pk)
Jans 4.41 (turbo 330 pk)
The Duke 4.46 (2.2 turbo 260pk) (Toyo T1r)
Spider 4.47 (2.2 turbo 300pk)
Maarten 4.8 (2.2 SC 245 pk)
MartinB 5.08 (2.2 trubo 265pk)
NA's:
Maik 5.7 (2.2 NA 200pk)
Smiley 5.9 (2.2 NA 192pk)
Sooike 6.14 (2.2 NA)
Stev6 6.18 (2.2, 147pk)
Tony 6.46 (2.2, 147pk)
Dennizz 6.7 (2.2, 147pk) (2 bar)
Drukvulling:
Rikster 3.5 (turbo 477 pk) Toyo R888
rapidos 3.9 (turbo 290 pk)
Herman 3.66 (turbo 405 pk) 048's
Alain 4.3 (turbo 283 pk)
Jans 4.41 (turbo 330 pk)
The Duke 4.46 (2.2 turbo 260pk) (Toyo T1r)
Spider 4.47 (2.2 turbo 300pk)
Maarten 4.8 (2.2 SC 245 pk)
MartinB 5.08 (2.2 trubo 265pk)
NA's:
Maik 5.7 (2.2 NA 200pk)
Smiley 5.9 (2.2 NA 192pk)
Sooike 6.14 (2.2 NA)
Stev6 6.18 (2.2, 147pk)
Tony 6.46 (2.2, 147pk)
Dennizz 6.7 (2.2, 147pk) (2 bar)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 6850
- Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
- Locatie: Zuid-Holland
Helahola, dat was een 5,5s he
Drukvulling:
Rikster 3.5 (turbo 477 pk) Toyo R888
rapidos 3.9 (turbo 290 pk)
Herman 3.66 (turbo 405 pk) 048's
Alain 4.3 (turbo 283 pk)
Jans 4.41 (turbo 330 pk)
The Duke 4.46 (2.2 turbo 260pk) (Toyo T1r)
Spider 4.47 (2.2 turbo 300pk)
Maarten 4.8 (2.2 SC 245 pk)
MartinB 5.08 (2.2 trubo 265pk)
NA's:
Maik 5.5 (2.2 NA 200pk) (Toyo T1r)
Smiley 5.9 (2.2 NA 192pk)
Sooike 6.14 (2.2 NA)
Stev6 6.18 (2.2, 147pk)
Tony 6.46 (2.2, 147pk)
Dennizz 6.7 (2.2, 147pk) (2 bar)[/quote]
En met de t1r dus.
Toerental hangt helemaal af van hoeveel koppel je op het wegdek kan loslaten voordat je teveel wielspin krijgt. Dus wegdek, type banden en weg- en bandentemperatuur afhankelijk... Klein beetje wielspin is wel nodig voor een toptijd is mijn mening. Bij een goede grip is daar bij mij dan wel ongeveet 5000rpm voor nodig. Daar zit bij de opgeporde 2.2's dan ook toevallig (?) het max koppel.
Drukvulling:
Rikster 3.5 (turbo 477 pk) Toyo R888
rapidos 3.9 (turbo 290 pk)
Herman 3.66 (turbo 405 pk) 048's
Alain 4.3 (turbo 283 pk)
Jans 4.41 (turbo 330 pk)
The Duke 4.46 (2.2 turbo 260pk) (Toyo T1r)
Spider 4.47 (2.2 turbo 300pk)
Maarten 4.8 (2.2 SC 245 pk)
MartinB 5.08 (2.2 trubo 265pk)
NA's:
Maik 5.5 (2.2 NA 200pk) (Toyo T1r)
Smiley 5.9 (2.2 NA 192pk)
Sooike 6.14 (2.2 NA)
Stev6 6.18 (2.2, 147pk)
Tony 6.46 (2.2, 147pk)
Dennizz 6.7 (2.2, 147pk) (2 bar)[/quote]
En met de t1r dus.
Toerental hangt helemaal af van hoeveel koppel je op het wegdek kan loslaten voordat je teveel wielspin krijgt. Dus wegdek, type banden en weg- en bandentemperatuur afhankelijk... Klein beetje wielspin is wel nodig voor een toptijd is mijn mening. Bij een goede grip is daar bij mij dan wel ongeveet 5000rpm voor nodig. Daar zit bij de opgeporde 2.2's dan ook toevallig (?) het max koppel.