Francorchamps 13 nov, Book-a-track.com
Geplaatst: 18 nov 2010 0:51
Thanx Alain, om de lovende woorden over BookaTrack.com in een van je posts. Deze organisatie is van gelijk niveau als LoT en mogelijk beter. Strikte regels die beslist nageleefd dienen te worden helpen mee om in je trotse bezit zonder schade weer huiswaards te keren. Een aanrader!
Eerst vrijdag de 12e een trackday op de ring gedaan met Driving Fun.

Leuk om hier eens te rijden zonder dat je om de motoren hoeft te slalommen!
ps. Steven, bedankt voor je waarschuwende woorden. Ben in Hatzenbach met slakkengang gespint, waar ik anders wellicht iets harder doorheen was gegaan.
Spiegelglad daar na een beetje regen!
De Ring is verraderlijk met regen: bochten die het ene rondje droog zijn, zijn het volgende nat (en glad).
De volgende dag van het hotelletje In Nurburg was het slechts een uurtje rijden naar Francorchamps.
Impressie van de day @ Spa:

Wie heeft het licht uit gedaan?!

Many rivers to cross...
Overigens hielden de R888's zich best goed. Aquaplannen ja, ongeveer een kwart van het circuit, maar de auto bleef goed controleerbaar.
Bij zoveel water heb je overigens in de buitenbochten vaak meer grip.

Spray! Even de overstuur inzetten om vervolgens Eau Rouge omhoog te driften!

Een natte trackday op een circuit met zoveel ruimte om de baan heen voor je schade rijdt is echt super om je auto beter te leren kennen: aanrader!
Eerst vrijdag de 12e een trackday op de ring gedaan met Driving Fun.

Leuk om hier eens te rijden zonder dat je om de motoren hoeft te slalommen!
ps. Steven, bedankt voor je waarschuwende woorden. Ben in Hatzenbach met slakkengang gespint, waar ik anders wellicht iets harder doorheen was gegaan.

De Ring is verraderlijk met regen: bochten die het ene rondje droog zijn, zijn het volgende nat (en glad).
De volgende dag van het hotelletje In Nurburg was het slechts een uurtje rijden naar Francorchamps.
Impressie van de day @ Spa:

Wie heeft het licht uit gedaan?!

Many rivers to cross...
Overigens hielden de R888's zich best goed. Aquaplannen ja, ongeveer een kwart van het circuit, maar de auto bleef goed controleerbaar.
Bij zoveel water heb je overigens in de buitenbochten vaak meer grip.

Spray! Even de overstuur inzetten om vervolgens Eau Rouge omhoog te driften!


Een natte trackday op een circuit met zoveel ruimte om de baan heen voor je schade rijdt is echt super om je auto beter te leren kennen: aanrader!