Ik heb het volgende probleem. Aan de binnezijde van de auto krijg ik vlekken op het aluminium daar waar je kuiten het aluminium raken. Niet zo'n fris praatje, maar volgens mij komt dit door inwerking van huidvet en zweet. Ik krijg deze vlekken er niet uit gepoetst. Is dit een bekend probleem, of ben ik de enige? Is er een oplossing zonder het aluminium te beschadigen
Gaarne hulp.
PS: Ik heb een Le Mans groene Speedster VX220 met nummer 4000.
Welkom op het forum
Wil je je óók nog even iets uitgebreider voorstellen
We willen namelijk alles van de nieuwe leden weten, en graag een foto
van jou bolide De tweede groene , zal wel héél mooi zijn
Wat het alu betreft, denk dat het van jou schoenen komt( heb ik óók)
Hier stoor ik me al lang niet meer, krijg je zó weer.
Verder wens ik je heel veel veilige km's
Je zou nog even van die babydoekjes kunnen proberen. Daar maak ik zelf het aluminium altijd mee schoon, werkt erg goed. Of je dit er ook mee weg krijgt weet ik niet, maar je kunt het even proberen.
Nee de vlekken zijn niet van mijn schoenen, want ik rijd altijd zonder (soort afwijking). Meestal rijd ik ook in een korte broek, dus de vlekken zijn echt van mijn benen.
Welke babydoekjes gerbuik je hiervoor?
En het verder voorstellen, doe ik dat hier of elders op het forum?
We hoeven niet ALLES van je te weten. Maar wel ALLES van je speedy
Wat je aangepast/verbeterd hebt bijvoorbeeld, en of je ingrijpende reparaties hebt gehad.
Voor de rest mag je ook een familiefoto neerzetten met omschrijvingen als je daar behoefte aan hebt .
Nee, ik heb stoffen bekleding, dat absorbeert beter .
Alle gekheid op een stokje, is er iemand die al eens met dit probleem te maken heeft gehad. Of in zijn algemeenheid, waar kun je het aluminium schade vrij mee schoonmaken. Ik heb ooit de rolbeugels van een Audi TT verziekt (die twee mega paperclips) door te hard poetsen, dit wil ik niet nogeens hebben met de Speedster. Bij de dealer wisten ze wat ik bedoelde, maar hadden ze geen oplossing. Ik heb bij een keukenboer een speciale aluminiumreiniger gehaald, maar ook dit bleek geen oplossing.
Je zou nog even van die babydoekjes kunnen proberen. Daar maak ik zelf het aluminium altijd mee schoon, werkt erg goed. Of je dit er ook mee weg krijgt weet ik niet, maar je kunt het even proberen.
je kan proberen bij de velgenboer voor vrachtwagens aluminiumpoets voor lichtmetalenvelgen te kopen. Het is special voor alumium. Verder weet ik geen oplossing
je kan proberen bij de velgenboer voor vrachtwagens aluminiumpoets voor lichtmetalenvelgen te kopen. Het is special voor alumium. Verder weet ik geen oplossing