Pagina 1 van 1

Loshangende stekker?

Geplaatst: 24 mar 2011 21:57
door aKra
Vandaag bij een inspectie kom ik ineens een los hangende stekker tegen in mijn Speedster Turbo? Komt uit de kabelboom die ook de vlotter van de remvloeistof voorziet van signaal.

Iemand enige idee waar deze voor zijn kan?

Afbeelding


Afbeelding

Geplaatst: 24 mar 2011 22:18
door Smiley
Heb jij de fan onder je radiator wel eens horen draaien in je speedster?

Geplaatst: 24 mar 2011 22:18
door aKra
Jep, bij 91C gaat ie loeien :)

Geplaatst: 24 mar 2011 23:28
door Exmantaa
Alarmschakelaar klepsluiting? (onderop dat rubber ding daar op de foto)

Geplaatst: 24 mar 2011 23:31
door aKra
Exmantaa schreef:Alarmschakelaar klepsluiting? (onderop dat rubber ding daar op de foto)
Kan je eventueel een Paint maken, ik kan het niet vinden :roll:

Geplaatst: 24 mar 2011 23:39
door Smiley
Afbeelding

Geplaatst: 25 mar 2011 0:36
door aKra
Ah! Dat zou het zeker nog wel eens kunnen zijn!

Ik heb er sowieso last van dat mijn voorkap niet echt makkelijk los schiet, die moet ik met twee personen open maken. Een die rustig aan de vergrendeling zit en de andere die het kapje heen en weer beweegt. Is hier nog wat aan te doen?

P.S., ik zie dat jouw vacuümkabel rode accenten heeft, is dit de nieuwe of nog de oude? (of eerder gezegd heb ik die recall gehad of niet ;))

-> http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4576

Ik heb dus blijkbaar de oude slang, tot nu toe met remmen niet gemerkt dat hij ineens onbekrachtigd is.

Geplaatst: 29 mar 2011 15:48
door aKra
Ik heb vandaag nog eens gekeken en inderdaad... :lol:

Geplaatst: 29 mar 2011 20:25
door Manta79
aKra schreef: Ik heb er sowieso last van dat mijn voorkap niet echt makkelijk los schiet, die moet ik met twee personen open maken. Een die rustig aan de vergrendeling zit en de andere die het kapje heen en weer beweegt. Is hier nog wat aan te doen?
Je zal mogelijk je sluiting op de auto moeten verplaatsen, dat is een lastig klusje, niet het werk zelf, maar de keren dat je het moet proberen of het dan wel gaat.

Als de klep in het slot ligt, even optillen en er met een zaklampje naar kijken en constateren dat je met je slot iets naar voor/achter/links/rechts moet. Dan kunnen de 3 bouten die je klep vasthouden ook verkeerd zitten.
Let op of rondom je voorklep netjes afsluit met even grote naden.

Suc6 !

Geplaatst: 29 mar 2011 20:28
door aKra
Manta79 schreef:
aKra schreef: Ik heb er sowieso last van dat mijn voorkap niet echt makkelijk los schiet, die moet ik met twee personen open maken. Een die rustig aan de vergrendeling zit en de andere die het kapje heen en weer beweegt. Is hier nog wat aan te doen?
Je zal mogelijk je sluiting op de auto moeten verplaatsen, dat is een lastig klusje, niet het werk zelf, maar de keren dat je het moet proberen of het dan wel gaat.

Als de klep in het slot ligt, even optillen en er met een zaklampje naar kijken en constateren dat je met je slot iets naar voor/achter/links/rechts moet. Dan kunnen de 3 bouten die je klep vasthouden ook verkeerd zitten.
Let op of rondom je voorklep netjes afsluit met even grote naden.

Suc6 !
De sluiting op de auto moeten verplaatsen? Je bedoelt stellen neem ik aan?

Geen naden, hij ligt er netjes in vind ik.

Geplaatst: 29 mar 2011 20:39
door Manta79
Yup, de sluiting op de auto, die moet je verplaatsen, het zou dan weer kunnen dat de klep niet zo netjes in clam ligt. Tis even stoeien.

Geplaatst: 29 mar 2011 20:57
door Smiley
Als je met de voorklep gaat stoeien altijd je slotbout er eerst uit halen.
Mocht het kreng om wat voor reden dan ook niet meer open gaan, moet je misschien door de wielkuip, en dan kan hij wel eens van pas komen.

Geplaatst: 29 mar 2011 21:34
door Manta79
hahaha, na wat pogingen ga je het kreng noemen, ik heb het ook nog wat andere namen gegeven.... maar het slotboutje is inderdaad dan wel makkelijk om bij de hand te hebben.