Hey,
Sinds vandaag heb ik mijn remblokken omgewisseld voor de RC5, het was hoognodig aangezien de huidige volledig opgebruikt zijn.
Een goede vriend heeft ze voor me vervangen. Linksachter dook echter onverwacht een probleem op. De remblokken zaten muurvast. Door een interne "ring" die was versprongen kregen we hem in geen mogelijkheid losgemaakt zodus hebben we hem moeten demonteren.
Nu blijkt de interne behuizing van de remklauw geheel beschadigd te zijn. Zodra ik op de rem druk spuit er remvloeistof uit de remklauw. (verschrikkelijk spul)
Ik ben dus zéér dringend op zoek naar een nieuwe remklauw voor linksachter aangezien ik mijn speedster voor al het dagdagelijkse gebruik.
Zodoende, wie heeft er een remklauw voor links achter nog liggen? Of wie weet een gecrashte speedster staan waarbij ik hem morgen eventueel zelf kan komen demonteren? Ik kan naar alle plekken in België/Nederland komen.
Dringend! Remklauw voor linksachter
- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Oei wat vervelend, als je niks in de buurt kan vinden moet je even contact opnemen met crafty-plates of hij nog iets kan demonteren van één van zijn auto's. Als je een dure shippingdienst neemt (FedEx/UPS) kan je ze morgen nog binnen hebben om ze van 't weekend te monteren.
Bedankt voor de link, die gaat zeker nog van pas komen in de toekomst!
Vanmorgen had ik naar Stefano en Opel gebeld om te informeren over een remklauw. Bij opel durven ze een schamelijke 1080 euro te vragen. Bovendien is hij nergens in stock en zou het maanden duren voor deze klaar zou zijn!! Vandaar zeg ik: behandel jullie remklauwen alsof de speedster zijn leven ervan af hangt!
Via marktplaats had ik een link gevonden van iemand die voorheen motorcross ofzo deed met zijn Speedster. Ik ben dus vanmorgen om 10u gelijk naar Eindhoven gereden. Hij was zelfs in het bezit van 2 remklauwen voor linksachter! Voor 150 euro heb ik die in mijn bezit gekregen. Als toemaatje heb ik gratis een voorste motorsteun gekregen. 1 van de 2 schroeven was blijkbaar afgebroken mij mijn ongeluk van 2 jaar geleden.
Ik ben er dus al bij al zéér goed van af gekomen. En ik ben ontzettend tevreden met de nieuwe remmen! Het lijkt alsof hij minder snel naar ABS overgaat. Gelukkig kan ik nu weer rondjes toeren, ik voelde me ontzettend eenzaam gisterenavond toen ik hem bij een vriend moest achterlaten
. Met een speedster dagelijks rijden maakt je dag ECHT wel goed en het komt mijn gemoedstoestand ten goede.
Vanmorgen had ik naar Stefano en Opel gebeld om te informeren over een remklauw. Bij opel durven ze een schamelijke 1080 euro te vragen. Bovendien is hij nergens in stock en zou het maanden duren voor deze klaar zou zijn!! Vandaar zeg ik: behandel jullie remklauwen alsof de speedster zijn leven ervan af hangt!
Via marktplaats had ik een link gevonden van iemand die voorheen motorcross ofzo deed met zijn Speedster. Ik ben dus vanmorgen om 10u gelijk naar Eindhoven gereden. Hij was zelfs in het bezit van 2 remklauwen voor linksachter! Voor 150 euro heb ik die in mijn bezit gekregen. Als toemaatje heb ik gratis een voorste motorsteun gekregen. 1 van de 2 schroeven was blijkbaar afgebroken mij mijn ongeluk van 2 jaar geleden.
Ik ben er dus al bij al zéér goed van af gekomen. En ik ben ontzettend tevreden met de nieuwe remmen! Het lijkt alsof hij minder snel naar ABS overgaat. Gelukkig kan ik nu weer rondjes toeren, ik voelde me ontzettend eenzaam gisterenavond toen ik hem bij een vriend moest achterlaten