Pagina 1 van 2

Vmax vs Vxperformance

Geplaatst: 01 mei 2011 20:09
door vauxhall
Ik twijfel bij welke ik een motortuning wil laten uitvoeren
ze doen allebei iets anders

http://www.vmax-performance.de/shop/pro ... 00-Nm.html
andere bougies en buis katalysator recht

http://www.vx-performance.de/catalog/pr ... ucts_id=30
luchtfilter en slang vervangen

zoek rond de 250pk en 400nm of meer

twijfel ook nog om ineens de koppeling naar organisch of sinter te wisselen
http://www.vx-performance.de/catalog/in ... Path=47_33


http://www.klasen-motors.com/shop/index ... rie&cat=69
klasen lijkt mij wat duurder voor hetzelfde
afspraak mei-juni maken

iemand die deze tuning heeft?

Geplaatst: 01 mei 2011 21:06
door terry
Ik heb met v-max goede ervaringen.
Op mijn 83er Kadett met c20let heb ik een V-max evo310 set zitten en heel erg tevreden over en heb een keer voor een klant een Speedster Turbo ook daar laten doen en ook deze was er erg over te spreken.

Groetjes Terry

Geplaatst: 01 mei 2011 23:07
door alain
Persoonlijk ben ik heel tevreden over Stephan Klasen.

Geplaatst: 02 mei 2011 12:16
door Neetmans
ik ben zelf erg tevreden over EDS.

Mijn astra c20let heb ik altijd met EDS phase3 gereden.

Ruim 315pk, en zeer tevreden.

Mijn Astra GTC Z19DTH is ook door EDS gechipt van 150pk naar 200pk (op de bank gemeten!!)

Rijdt ook al 130.000km probleemloos!

Voor mijn nieuwe c20let motor heb ik een VEMS (vrij programmeerbaar) gekocht bij de jongens van DP-Engineering (www.dp-engineering.nl)

Met hen heb ik werkelijk waar sublieme ervaringen!
Zeer goede hulp en ondersteuning.

Groeten,
Corne

Geplaatst: 02 mei 2011 19:31
door Herman
Deleted

Geplaatst: 03 mei 2011 7:25
door rayz25
Herman schreef:Ik heb prima ervaringen met Vmax mbt motortuning. Bijna alle stappen doorlopen 240 280 320 360 400 en nu 500+.
In de loop der jaren zijn ze professioneler geworden en hebben een hele goeie rollenbank.
Contact leggen is moeizaam, planning was niet geweldig maar kwaliteit is top.
Als je echt stappen wilt maken kun je overwegen wat van mn oude spullenboel te plaatsen (injectoren, turbo en spruitstuk, nokkenas etc.). Markus kan je adviseren hoe je het heel houdt. 8)
Contact leggen is zeker moeizaam zijn zeker een stell boeren daar :lol:
Daarom ga ik nooit naar vmax ze kunnen nog geen eens een email beantwoorden krijg je een antwoord na 6 maanden.

Geplaatst: 03 mei 2011 14:10
door Herman
Deleted

Geplaatst: 03 mei 2011 16:54
door Smiley
De beste tuners waren toch altijd degenen met de slechtste website, en de belabberste bereikbaarheid?

Geplaatst: 03 mei 2011 19:29
door sooike
Tuners die hun beloftes niet nakomen, zijn geen goeie tuners smiley :roll:

EVO 160 software voor de speedster: 160PK en een begrenzer op 7000tr/min.

Resultaat: 151PK en de originele begrenzer die zelfs de chef himself niet kan wijzigen? Om nog maar te zwijgen hoe ze omgaan met een afspraak daar. :evil:

Geplaatst: 03 mei 2011 19:49
door Smiley
Welke hardware mods had je gedaan, voor je de remap bent gaan halen?

Geplaatst: 03 mei 2011 20:00
door sooike
K&N open filter, Tullett 4 in 1 + 200 cell sportcat (2.5"), pipo demper zonder tegendruk.

Geplaatst: 03 mei 2011 20:10
door Smiley
Mooi specs, maar waarom het 2.4 inlaat spruitstuk niet ingebouwd?

Geplaatst: 04 mei 2011 5:51
door 911Speedster
Smiley schreef:Mooi specs, maar waarom het 2.4 inlaat spruitstuk niet ingebouwd?
Smiley, die 160PK zou uit een motor moeten komen zonder de aanpassingen die Sooike reeds had gedaan!

Dan is de 151PK toch wel wat slapjes als er al het een en ander aan is veranderd om de flow te verbeteren!

Geplaatst: 04 mei 2011 18:27
door Smiley
Het moet kunnen, ook zonder de 2.4 blijkbaar:
http://www.dyno-plot.co.uk/dyno/dynoplo ... -Sport.htm
vmax had niet zijn beste dag dus.

Geplaatst: 04 mei 2011 20:04
door jaydee
Smiley schreef: vmax had niet zijn beste dag dus.
Volgens mij gaan de meeste tuners nat op de zelflerende eigenschap van de z22se ECU... :roll: