Bedankt voor je tips!Welk onderstel had jij ookalweer? Nitron's? Met welke veersterktes dan? En welke dempersettings rij je mee?
En met welke rijhoogte zou je willen gaan rijden?
Allemaal vragen die de keuze van een geo setup zullen beinvloeden, samen met je "road use".
Heb je de harde veersetup, en flink harde dempersettings, dan zou ik niet te extreem gaan in je geo bv.
Die 340r track setup lijkt mij sowieso wat extreem voor jouw road use, vooral het camber aan de voorkant en toespoor achter.
-0,5 tot -1 graad camber voor en -2 tot -2,5 graad achter zou ik ongeveer gaan zitten. Sporing voor neutraal tot ietsje toe out, sporing achter medium uitspoor, met die 340r track setting zou je weleens banden voor ontbijt kunnen gaan vreten
Ik rijd met:
Nitrons
Veren standaard sterkte
Voor 16 clicks van hard
Achter 14 clicks van hard
De gewichtsverdeling: (er was 18 liter uit de tank en niemand in de auto)
LV 175 RV 173
LA 272 RA 272
Totaal 892 KG
Cross 49.7 %
Left 50 %
Rear 60.9 %
Ik weet niet met welke rij-hoogte ik zou willen rijden, ik weet niet wat het nu is, maar vind ik een prima hoogte praktisch gezien, zeker niet lager.
Een bandenvreter zit ik inderdaad niet op te wachten, dus zal waarschijnlijk Road versie worden dan.
Ik zal me ter plekke wel laten adviseren, maar hoe meer input van ervaringsdeskundigen hoe beter dacht ik zo..
Gr,
The Duke