Niet echt nee.....Tot nu toe 0 problemen gehad op 20000km. Mocht ik een bullitproof Speedster zoals Rikster gehad hebben reed ik nog altijd ermee... Jammer.
Rikster was voor mij dan ook 1 van m'n grote 'Speedster' voorbeelden....
Weazle schreef: ↑14 aug 2021 17:06
Rikster moet ik je een cursus schakelen leren
Het schakelen gaat mij weer best goed af, een sneller opspoelende turbo met een bredere powerband zou zeer welkom zijn
…en ook op straat al de eerste 10” gereden. Helaas niet het beste asfalt voor grip en voor het mooie net te weinig ruimte om de volledige 1/4 op het gas te blijven, maar het potentieel is duidelijk! De grote oude turbo maakt het lastig om in het juiste toerengebied te blijven, met name van 1 naar 2 en van 2 naar 3 valt hij nu net te ver terug.
Volgend seizoen met een G25-660 of G30-660 zal dat probleem verholpen zijn!
Bijlagen
92735BAA-95A7-45A5-9CA9-2A1941AFA401.png (185.5 KiB) 1082 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Rikster op 15 aug 2021 9:47, 1 keer totaal gewijzigd.