Hallo dan... (even voorstellen)

Stel jezelf en je auto voor.
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Toch best exclusief :wink:

Hier de NA kleuren in NL voor je beeldvorming:

72 x zilver
37 x blauw
25 x zwart
22 x rood
13 x oranje
10 x geel
8 x groen
2 x lichtblauw
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Ralph
Actief lid
Berichten: 114
Lid geworden op: 06 apr 2008 16:33
Locatie: Krommenie

Bericht door Ralph »

he RaceRookie... Die kleur moet je in het echt zien hoor :wink:
Valt allemaal reuze mee...

En je zou hem t.z.t. altijd in je eigen gewenste kleur kunnen overspuiten. Qua motoriseing hoef je in ieder geval niks meer te doen! PB me maar als je interesse hebt om eens te komen kijken/meerijden. grt Ralph
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Richard »

En voor 3k in elke gewenste kleur.
PB me maar voor details
CASSA uitdeuken zonder spuiten (cardetailer)
RaceRookie
Nieuw lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 mei 2011 7:42
Locatie: Enschede

Bericht door RaceRookie »

Ik heb het niet zo op overspuiten, vooral niet in een totaal andere kleur. Is het ongeveer het groen wat ik ken van de lotus (british racing green)?
Een keer rijden op een meeting lijkt me wel wat.

Gisteren nog even een BMW z3 2.0 v6 gereden (kennis van mij heeft een autobedrijf), man wat een ding! Te weinig power en de wegligging had ik een stuk beter verwacht.
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Richard »

Wat zijn je bezwaren tegen overspuiten?
Een polyester auto is zoiezo gevoeliger wat beschadigen van de lak betreft.
MartinB had ook zijn bedenkingen, maar weet dat als het goed gebeurt hier totaal geen bezwaar op hoeft te rusten.
CASSA uitdeuken zonder spuiten (cardetailer)
RaceRookie
Nieuw lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 24 mei 2011 7:42
Locatie: Enschede

Bericht door RaceRookie »

Bij mij rijst bij het kopen van een auto die gedeeltelijk of geheel is gespoten altijd het vermoeden van schade. Nu weet ik wel dat als de schade goed is herstelt er geen probleem hoeft te zijn, maar toch...

Ik kan me dan ook voorstellen dat een toekomstige koper er ook problemen mee zou kunnen hebben, vandaar dat ik zelden delen zou laten spuiten of het zou echt onoverkomelijk lelijk moeten zijn. Of natuurlijk bij een fikse schade.

Steenslag is een bekend probleem bij de Speedster. Zo was bij mijn Speedster de voorbumper gespoten.
Bleek i.p.v. Steenslag toch echt een inparkeerfoutje te zijn geweest van een oud vrouwtje die de afstand tussen haar auto en de Speedster die er achterstond verkeerd had ingeschat. De vorige eigenaar vertelde me dat het professioneel hersteld en gespoten was, maar toch zag ik langzamerhand wat blaasjes ontstaan dicht bij de naad bij het rechtervoorwiel. Vandaar mijn reservering bij spuitwerk.
Gebruikersavatar
Championmv6
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 07 apr 2011 21:31
Locatie: Geleen

Bericht door Championmv6 »

Het valt mij op dat heel veel mensen met restwaardes bezig zijn, en met wat iemand wel niet denkt als je hem wil verkopen... Maak hem zoals je zelf wil, spuit hem de kleur waar je van houdt en vooral : rijden met dat ding !!! Genieten en niet teveel denken !!! ;-)
Opel Addict ;-)

Opel Kadett GSi 3.0i-24v '90
Opel Omega B2 2.6i-24v '02
Vauxhall VX220 2.2i-16v '02
Gebruikersavatar
Richard
Mega lid
Berichten: 574
Lid geworden op: 13 feb 2005 13:06
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Bericht door Richard »

Het probleem is dat er veel fouten worden gemaakt met het herstel en spuitwerk van polyester.
Zo moet je na het spuiten van de auto deze niet op stoken zetten maar gewoon 's nachts of het allermooist is een weekend in de spuitcabine laten drogen.
CASSA uitdeuken zonder spuiten (cardetailer)
Gebruikersavatar
RaoulLauffer
Actief lid
Berichten: 433
Lid geworden op: 20 mei 2010 9:00
Locatie: Sittard

Bericht door RaoulLauffer »

Hey Lawrence,

ik zag je vanmiddag rijden met de Nederlandse platen! Dus jij durft het aan om met een kleine 'Amerikaanse' plaat voorop te rijden? Is wel prettiger zo'n kleine plaat voorop!
Speedster 2.2 #1123
Gebruikersavatar
Championmv6
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: 07 apr 2011 21:31
Locatie: Geleen

Bericht door Championmv6 »

@ Richard : daar heb je gelijk in! Ben zelf aan geel aan het denken, maar ben aant twijfelen geslagen toen ik gisteren een focus rs inhaalde.. In die mooie oranje parelmoer kleur. Echt fel en megavet!!! En dan met carbon delen gecombineerd... Hmmm.. Vakantiegeld... Maar ja eerst mijn omega.. Die hebben ze vh weekend van boven tot onder met een sleutel behandeld...
@ Raoul : heb ook illegaal een aantal weken op uk nummers gereden.. Dus dit valt dan mee.. Staat hem wel goed ! Vraag me soms af of jij of je speedy straatvrees hebben.. ;-) zie die auto nooit buiten. Staat ie met hardtop en al binnen? Hahaha

Grtz
Law
Opel Addict ;-)

Opel Kadett GSi 3.0i-24v '90
Opel Omega B2 2.6i-24v '02
Vauxhall VX220 2.2i-16v '02
Exmantaa
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2177
Lid geworden op: 06 dec 2006 20:14
Locatie: Alkmaar

Bericht door Exmantaa »

Richard schreef:Het probleem is dat er veel fouten worden gemaakt met het herstel en spuitwerk van polyester.
Zo moet je na het spuiten van de auto deze niet op stoken zetten maar gewoon 's nachts of het allermooist is een weekend in de spuitcabine laten drogen.
Hey, iemand met verstand van polyester spuiten... :shock:
Goed om te weten!

PS; groen kan best mooi zijn als er bv. goudkleurige velgen onder zitten...
Gebruikersavatar
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2473
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:22
Locatie: Twente

Bericht door SteV6 »

Exmantaa schreef:PS; groen kan best mooi zijn als er bv. goudkleurige velgen onder zitten...
:mrgreen:
S4 Avant
Gebruikersavatar
jaydee
Mega lid
Berichten: 780
Lid geworden op: 15 mei 2006 9:35
Locatie: Flevoland

Bericht door jaydee »

Exmantaa schreef: PS; groen kan best mooi zijn als er bv. goudkleurige velgen onder zitten...
Ja, maar het groen wat jij in gedachten hebt is een micalak. Die lijkt niet zo plastic als de groene kliko (niet beledigend bedoeld, Ralph).
Jägertee
Gebruikersavatar
S. Gonzales
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1924
Lid geworden op: 02 jun 2009 19:21
Locatie: Noord Holland

Hallo dan...

Bericht door S. Gonzales »

Toen ik nog zoekende was.....zag ik een foto van "Tor Beest" en toen wist ik het, ik word conduc....... oh nee.
Een speciale (Lotus)kleur oranje is daar voor gebruikt! Hoewel de Mandarin uitvoering ook erg mooi is in het zonnetje. Het plan was om dit te combineren met zwart suede/alcantara bekleding met oranje stiksels......zwarte velgen....
Helaas :lol: kwam ik een schitterend exemplaar in Europa blauw tegen en heb de "oranje plannen" laten varen. Maar mooi blijft het!
Tor Beest is helaas niet meer, of hij moet toch nog opgeknapt zijn... erg zonde.
Idee :idea: kijk of je er samen met Ralph uit kan komen en breng de auto naar Richard, wie weet doet Richard mee als "promo". Over het eindresultaat hoeft niemand zich zorgen te maken denk ik!
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7343
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Re: Hallo dan...

Bericht door Smiley »

S. Gonzales schreef:Toen ik nog zoekende was.....zag ik een foto van "Tor Beest" en toen wist ik het, ik word conduc....... oh nee.
Afbeelding
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Plaats reactie