Gisteren Donderdag Aangehouden door politie

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

Agenten hebben ook niet heel de dag tijd om op een speedsterforum te zitten he, niks voor smiley dus :lol:
Einfach nur ein nackter Sportler
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Ik ben al teveel aangehouden en altijd schudt ik de agenten keurig de hand en kunnen we rustig overleggen. Soms alsnog een boete, maar vaak een waarschuwing. Als je in elkaar gemept wordt of geswaffeld door hun gummiknuppel heb je je zonder twijfel gedragen als een randdebiel uit de oertijd, toen ze nog geen manieren hadden.
Best knap overigens dat je nog een opmerking durft te maken over die bepaalde moordzaak. :roll:
Caterham => Britse degelijkheid...
rayz25

Bericht door rayz25 »

Volgende keer zal ik met eigen uitrusten als de scarface bende met automatische wapens dan stoppen ze met achtervolgen en laten ze mij gaan. Hoe simpel kan het zijn hoe erger je bewapend ben des te eerder ze je laten gaan.
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Spider »

Moet het alleen niet regenen :cry:

Die audi hielden ze ook al niet op de weg.... :twisted:
¨speed is life, but control is everything...¨
Gebruikersavatar
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon
Berichten: 3048
Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
Locatie: Paleis 't Loo

Bericht door Hendrik-Jan »

rayz25 schreef:Volgende keer zal ik met eigen uitrusten als de scarface bende met automatische wapens dan stoppen ze met achtervolgen en laten ze mij gaan. Hoe simpel kan het zijn hoe erger je bewapend ben des te eerder ze je laten gaan.
Hoe simpel kan je zijn...
Lotus Elise S2
Gebruikersavatar
Maik
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 6850
Lid geworden op: 03 dec 2004 18:03
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik »

rayz25 schreef:Volgende keer zal ik met eigen uitrusten als de scarface bende met automatische wapens dan stoppen ze met achtervolgen en laten ze mij gaan. Hoe simpel kan het zijn hoe erger je bewapend ben des te eerder ze je laten gaan.
Onze Engelse vrienden hebben hier een mooi gezegde voor: "Engage brain before opening mouth".
Wat moeten onze politievrienden met hun proppenschieters nu uitrichten tegen dat soort maniakken met AK-47's? Waar dan ook nog eens veel burgers in de buurt zijn? Gewoon iedereen neer laten maaien en dan maar sorry zeggen tegen de familie van de omgekomen mensen? Niet voor die paar centen zou ik zeggen... Die gasten lopen nog weleens tegen de lamp, je ziet dat ze steeds verder gaan, en op een keer krijgen ze de special forces op hun dak en kunnen ze tandjes tuffen...
Afbeelding
ohjeetje..
Actief lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 12 jun 2007 18:48
Locatie: Huizen

Bericht door ohjeetje.. »

Waar komt het op neer?

Blijf beleefd tegen agenten, ook al voel je je gepakt om niets. Respecteer dat deze mensen voor een zeer laag loon in de weer zijn en hun bevrediging moeten halen uit hun machtspositie.

Liegen agenten? Ja, kennis uit eigen wetenschap. Sta daarin zeker niet alleen.

Vertrouwt een rechter de uitspraken van een opsporingsambtenaar? Ja, hij kan niet anders. Want dan blijft het een nee tegen een ja en daarom heeft de opsporingsambtenaar een voorsprong want hij heeft een ambtseed afgelegd, geldt als getraind en wordt dus geacht de waarheid te dienen.

Tenzij de verdediging in hun verklaringen heel grote gaten kan schieten, wat maar zelden lukt. Ambtenaren dekken elkaar onvoorwaardelijk. Is een heel aparte cultuur. De vooringenomenheid van opsporingsambtenaren wordt niet snel onderkend.

Zij bedienen zich ook van trucs om hun waarheid door te drukken bij de rechter. Eeen klein voorbeeld. De verdachte autobestuurder verklaart: "Ik zag hem plotseling oversteken". Weergave in het proces-verbaal: "Plotseling zag ik hem oversteken". In het eerste geval was de voetganger fout (keek niet goed) in het tweede geval de bestuurder (zag het te laat en keek dus niet goed).

Conclusie: enige achterdocht tegen opsporingsambtenearen is wel gewenst. Maar blijf vooral beleefd, want zij hebben boeien, cellen, dus de macht. Voor zolang het duurt natuurlijk, maar voorlopig ben je de lul.

Groeten,


Nico
Mijn zwarte engelen dus..
Speedster 2.2
Golf GTI
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Wordt wel erg langdradig.
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
rayz25

Bericht door rayz25 »

Van mij mag er een slot op of verwijderd worden zodat ik er niet meer aan herinnert wordt. :wink:
Gesloten