Pagina 1 van 1
Piper nokkenassen
Geplaatst: 06 jul 2011 19:06
door markv
Halverwege vorige maand hebben we andere nokkenassen in mijn motor geplaatst, een setje regrinds van Piper. Gelijk met de nokkenassen zijn er ook een set LSJ injectoren geplaatst. Hieronder is nog wat info te vinden over de installatie.
Meten en plaatsen van de LSJ injectoren:
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Meten en plaatsen van de Piper nokenassen:
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Afregelen van de ECU:
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
Mark
Geplaatst: 06 jul 2011 19:44
door Maik
Mooi en duidelijk verhaal weer Mark. Jij blijft ook maar doorknutselen he
Ga je binnenkort nog een tullet spruitstuk aanschaffen denk je?
De vermogenskrommes zijn zeker aan de wielen gegeven?
Ik ben benieuwd of je het zagende stationairgebeuren goed gaat krijgen. Heb je al geƫxperimenteerd met het toerental? Zou 900rpm bv voldoende kunnen zijn?
Geplaatst: 06 jul 2011 20:23
door the-duke
Prachtig gedocumenteerd en leuk dat je dat wilt doen, want moet een heel karwei zijn geweest
Ik heb het met veel plezier gelezen.
Echt mooi om te zien hoe je daarmee bezig bent, daar gaat het hart van een techneut harder van kloppen
Gr,
The Duke
Geplaatst: 06 jul 2011 21:16
door Smiley
Wat is het GM nummer van de lsj injectoren?
Geplaatst: 06 jul 2011 21:42
door Exmantaa
nummer geen idee (groene Siemens std LSJ), maar als je ze nodig hebt dan heb ik nog een set liggen.

Piper nokkenassen
Geplaatst: 07 jul 2011 6:43
door S. Gonzales
Een indrukwekkend verslag Mark! Mijn complimenten

Geplaatst: 07 jul 2011 8:34
door markv
Maik schreef:Mooi en duidelijk verhaal weer Mark. Jij blijft ook maar doorknutselen he
Maar natuurlijk

Kost alleen even tijd.
Maik schreef:
Ga je binnenkort nog een tullet spruitstuk aanschaffen denk je?
Liever een langere, ik vind de tullet eigenlijk veels te kort. Maarja, wie maakt er een langere? :/
Maik schreef:
De vermogenskrommes zijn zeker aan de wielen gegeven?
Nee, OBDTuner geeft vermogen teruggerekend aan de krukas.
Maik schreef:
Ik ben benieuwd of je het zagende stationairgebeuren goed gaat krijgen. Heb je al geƫxperimenteerd met het toerental? Zou 900rpm bv voldoende kunnen zijn?
900 was bij mij niet voldoende. Hoger heb ik overigens niet geprobeerd. Ik vond dat ie bij 800 rustiger loopt als ie warm is. We gaan zien of en wat er te fixen is
Smiley schreef:
Wat is het GM nummer van de lsj injectoren?
Misschien dat je hier wat aan hebt?
http://www.verboom.net/projects/speedst ... ex_nl.html
@the-duke en @S.Gonzales: Dank voor de complimenten!
Mark
Geplaatst: 07 jul 2011 12:59
door tibby
Waar heb ik die installatie nog gezien ?????
Grtz
Geplaatst: 07 jul 2011 18:38
door markv
tibby schreef:Waar heb ik die installatie nog gezien ?????
Grtz
Jij mag niet meer raden
