Help!
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Help!
Ik heb mijn Milltek binnen (eindelijk na 6 weken). Echter heeft de leverende dealer (Tuningparts) geen tijd om deze te monteren, Opelcentrum Oosterhout heeft pas over 2 weken tijd.
Weet iemand nog een goed adres in de regio Dordrecht die een uitlaat kunnen monteren?
Weet iemand nog een goed adres in de regio Dordrecht die een uitlaat kunnen monteren?
Lotus Elise S2
Re: Help!
Ha Hendrik-janHendrik-Jan schreef:Ik heb mijn Milltek binnen (eindelijk na 6 weken). Echter heeft de leverende dealer (Tuningparts) geen tijd om deze te monteren, Opelcentrum Oosterhout heeft pas over 2 weken tijd.
Als je er onder bij kunt komen, is het 2 uurtjes werk.
jans
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Sorry zou je graag helpen maar heb geen idee, misschien kan Peter (speedster) je helpen/tips geven.Hendrik-Jan schreef:Ik heb mijn Milltek binnen (eindelijk na 6 weken). Echter heeft de leverende dealer (Tuningparts) geen tijd om deze te monteren, Opelcentrum Oosterhout heeft pas over 2 weken tijd.
- speedster
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Ik heb helaas zelf geen tijd, want moet 4dagen naar school en zaterdag 2 examens. Probeer een brug te huren in de buurt en maak hem er zelf onder. Het is niet moeilijk om het zelf te doen.Marcel schreef:Sorry zou je graag helpen maar heb geen idee, misschien kan Peter (speedster) je helpen/tips geven.Hendrik-Jan schreef:Ik heb mijn Milltek binnen (eindelijk na 6 weken). Echter heeft de leverende dealer (Tuningparts) geen tijd om deze te monteren, Opelcentrum Oosterhout heeft pas over 2 weken tijd.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Hoi Maik,
Beschrijven gaat inderdaad heel erg moeilijk, ik heb een video/soundfile meegestuurd van een komo-tec onder een speedster die ik op het net had gevonden ( naar aanleiding van deze soundfile heb ik trouwens ook voor Komo-Tec gekozen )
Naar mijn mening komt die goed overeen met het geluid van mijn speedster.
Geluid zit tussen orgineel / Bastuck en Opel Cup / MCR in, redelijk diepe brom bij op het gas gaan en af en toe gepruttel bij gas loslaten.
Beschrijven gaat inderdaad heel erg moeilijk, ik heb een video/soundfile meegestuurd van een komo-tec onder een speedster die ik op het net had gevonden ( naar aanleiding van deze soundfile heb ik trouwens ook voor Komo-Tec gekozen )
Naar mijn mening komt die goed overeen met het geluid van mijn speedster.
Geluid zit tussen orgineel / Bastuck en Opel Cup / MCR in, redelijk diepe brom bij op het gas gaan en af en toe gepruttel bij gas loslaten.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon