stef666
Geplaatst: 08 jun 2005 20:21
Hallo allemaal,
Na een weekje of 2 gelezen te hebben op dit forum heb ik toch maar de stoute schoenen aangetrokken om mezelf voor te stellen.
Mijn naam is Stefan 32 jaar, Woonachtig in het Westland en werkzaam als (autocad) tekenaar.
Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen (jongens)
Na 5 jaar een Subaru Impreza gereden te hebben werd het tijd voor iets anders (een stapje verder) en voor een Subru rijder is er eigenlijk maar 1 logische stap als je aan een gezins auto gebonden bent (minimaal 4 zitplaatsen dus) En dat is een Mitsubishi Lancer EVO en in mijn geval een versie VI
De auto is voorzien van de volgende Optie's.
Motorisch:
-Ralliart ECU
-Ralliart sportluchtfilter
-Ralliart open downpipe
-Ralliart open (voorste) middenpijp (katvervanger)
-Blitz Nur Spec R open middenpijp )
-Blitz Nur Spec R achterdemper
-PACE intercooler met waterspray
-AP kopelling
-ARP drijfstangbouten
-Walbro benzinepomp
-Samco slangenset
-Apexi AVC-R electronic boostcontroler
Laatst gemeten vermogen 360 PK en 470 Nm.
Onderstel:
-Eibach verlagingsveren
-OZ Supertourismo 17´´ met Michelin Pilot SX
-Hittebehandelde Brembo remschijven
-Ferodo DS2500 remblokken
Exterieur:
-Witte zijknipperlichten
-PIAA mistlampen
-Rode achterlichtunits
-Deurstickers
-carbon luchtinlaat motorkap
Interieur:
-Evo VI GSR Recaro interieur in zwart leer en blauw alcantara
-Autometer Phantom turbodrukmeter in carbon A-stijl pod
-Autometer Phantom olietemperatuurmeter
-Poli 3 spaaks 350mm sportstuur
-Mitsubishi blauwe rally naaf
-Sparco carbon pookknop
-Sparco carbon pendalen
Beveiliging:
-Clifford Avantguard 4 alarm (turbotimer, intellilights, smartwindows, intellistart, trunk release)
verder de standaard RS2 uitrusting (Airco, 4 elektrische ramen, elektrische spiegels etc.)
Nu heb ik al een geruime tijd een voorliefde voor 2 zits (roadster) auto's. En meer nog voor echte rijders auto's. Na vorig jaar op een meeting geweest te zijn bij Lotus van Sten. was ik verliefd geworden op de Elise, Helaas is deze voor mij (nog) niet weggelegd. Simpelweg door geldgebrek voor een fatsoenlijke 2e auto waar de hele familie in kan (mijn vrouw stelt redelijk wat eisen aan een auto)
Na redelijk wat leeswerk in diverse autobladen en fora ben ik bij de Speedster beland. En onderhand ben ik wel een beetje verliefd geworden op de "Speedy"
Nu ben ik dus op gemak aan het proberen om de EVO te verkopen. Al zal dit waarschijnlijk nog wel enige tijd in beslag gaan nemen. (beperkte markt voor)
En als het zover is ga ik z.s.m. op zoek naar een mooie Speedster. In die tussentijd zou ik graag een aantal meetings willen bijwonen en graag eens meerijden in een Speedster.
Hier nog een paar foto's van de huidige auto.




Na sommige tochtjes ziet de auto er ook weleens zo uit.


Na een weekje of 2 gelezen te hebben op dit forum heb ik toch maar de stoute schoenen aangetrokken om mezelf voor te stellen.
Mijn naam is Stefan 32 jaar, Woonachtig in het Westland en werkzaam als (autocad) tekenaar.
Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen (jongens)
Na 5 jaar een Subaru Impreza gereden te hebben werd het tijd voor iets anders (een stapje verder) en voor een Subru rijder is er eigenlijk maar 1 logische stap als je aan een gezins auto gebonden bent (minimaal 4 zitplaatsen dus) En dat is een Mitsubishi Lancer EVO en in mijn geval een versie VI
De auto is voorzien van de volgende Optie's.
Motorisch:
-Ralliart ECU
-Ralliart sportluchtfilter
-Ralliart open downpipe
-Ralliart open (voorste) middenpijp (katvervanger)
-Blitz Nur Spec R open middenpijp )
-Blitz Nur Spec R achterdemper
-PACE intercooler met waterspray
-AP kopelling
-ARP drijfstangbouten
-Walbro benzinepomp
-Samco slangenset
-Apexi AVC-R electronic boostcontroler
Laatst gemeten vermogen 360 PK en 470 Nm.
Onderstel:
-Eibach verlagingsveren
-OZ Supertourismo 17´´ met Michelin Pilot SX
-Hittebehandelde Brembo remschijven
-Ferodo DS2500 remblokken
Exterieur:
-Witte zijknipperlichten
-PIAA mistlampen
-Rode achterlichtunits
-Deurstickers
-carbon luchtinlaat motorkap
Interieur:
-Evo VI GSR Recaro interieur in zwart leer en blauw alcantara
-Autometer Phantom turbodrukmeter in carbon A-stijl pod
-Autometer Phantom olietemperatuurmeter
-Poli 3 spaaks 350mm sportstuur
-Mitsubishi blauwe rally naaf
-Sparco carbon pookknop
-Sparco carbon pendalen
Beveiliging:
-Clifford Avantguard 4 alarm (turbotimer, intellilights, smartwindows, intellistart, trunk release)
verder de standaard RS2 uitrusting (Airco, 4 elektrische ramen, elektrische spiegels etc.)
Nu heb ik al een geruime tijd een voorliefde voor 2 zits (roadster) auto's. En meer nog voor echte rijders auto's. Na vorig jaar op een meeting geweest te zijn bij Lotus van Sten. was ik verliefd geworden op de Elise, Helaas is deze voor mij (nog) niet weggelegd. Simpelweg door geldgebrek voor een fatsoenlijke 2e auto waar de hele familie in kan (mijn vrouw stelt redelijk wat eisen aan een auto)
Na redelijk wat leeswerk in diverse autobladen en fora ben ik bij de Speedster beland. En onderhand ben ik wel een beetje verliefd geworden op de "Speedy"
Nu ben ik dus op gemak aan het proberen om de EVO te verkopen. Al zal dit waarschijnlijk nog wel enige tijd in beslag gaan nemen. (beperkte markt voor)
En als het zover is ga ik z.s.m. op zoek naar een mooie Speedster. In die tussentijd zou ik graag een aantal meetings willen bijwonen en graag eens meerijden in een Speedster.
Hier nog een paar foto's van de huidige auto.




Na sommige tochtjes ziet de auto er ook weleens zo uit.

