Speedster met strepen

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

inderdaad; wit! :D
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Ik vrees dat het wit niet lang zal overleven. Volgens mij zal het niet lang duren voor er tekeningen op staan. (staat dagelijks op werk). Bij zwart zal men minder snel geneigd zijn tot vandalisme. Ik hou ook iets meer van een duistere look zoals die van Martin. In mijn opzicht had hij nog steeds de allermooiste blauwe speedster. Ik wil in ieder geval 2 grote en 2 kleine stripes hebben voor meer detail.
Speedster 75
Gebruikersavatar
aKra
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1778
Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
Locatie: NH

Bericht door aKra »

Wit ziet er veel mooier uit, en het geluk heb je dat mocht er vandalisme plaatsvinden dat het een kwestie is van nieuwe opplakken :)
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Weet iemand een mooie foto van het achterste van een blauwe speedster met 2 dikke en 2 kleine witte viper stripes? Om me toch net te overhalen.... :)
Speedster 75
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Bij een zwarte softtop zullen de zwarte strepen wel beter uitkomen denk ik. Helaas is er bij mijn weten geen enkele blauwe speedster meer met zwarte striping, dan kon ik het eens in het echt aanschouwen.
Speedster 75
Gebruikersavatar
Sir_Bongiovi
Mega lid
Berichten: 986
Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

deze is zwart met grijs maar geeft toch al een idee
Afbeelding


http://www.lotuscars.se/type116/rbf/stripes2.php
Gebruikersavatar
martinb
Mega lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 30 mar 2009 9:53

Bericht door martinb »

Deze al eens gezien op het engelse forum?
http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... msearch__1
Afbeelding
En zoals al doorgegeven, hele goede ervaring met www.stickerland.nl voor de viperstrepen. kwaliteit en snelle levering. Ook kun je het volgens mij ophalen.
Succes, of het nu zwart geel of witt strepen worden.
Met de matte folie moet je wel opletten dat je niet alle autowas kunt gebruiken. Sommige laten was resten achter die je er niet of heel moelijk uit krijgt. (zijn wel middeltjes voor ;-) )
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
twinair
Actief lid
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2011 18:57

strepen

Bericht door twinair »

Voor de liefhebber:

Denk erom te vragen naar de foliesoort die weinig tot geen sporen achterlaten na verwijdering, voor een eventuele nieuwe eigenaar die toevallig niet van zebra's houdt.

Het gaat hierbij niet om lijmresten van goedkope folie of stickers, maar om de UV doorlaatbaarheid van de folie.
Als de zon een jaar inbrand op je watergedragen lak, maar niet op de plaats waar de folie zit, dan zul je het verschil kunnen zien.

Gebruik alleen de echte folie, en geen low-budget troep!

Bij Vermeulen&Vermeulen reclame in Drunen kosten Viper strepen, gesneden uit hoogwaardige 3M folie, waarvan hij groot afnemer is, omdat ie voor BMW Nederland alle nieuwe dikke BMW 's inpakt met matte folie, zo'n 160-170 euronen. Let wel: is een bijzonder werkje met al die vormen rond het remlicht, uitlaat en roosters voor en achter.....

Kijk eens op zijn site en op carwrapping.nl

Have fun!
Gebruikersavatar
Oblivion
Mega lid
Berichten: 779
Lid geworden op: 22 apr 2009 22:35

Bericht door Oblivion »

Even met wit geëxperimenteerd. Dit zal er waarschijnlijk ook dik over zijn. Let niet op kromme lijnen, snelle photoshop. Ook te dikke zwarte lijnen.

Afbeelding
Speedster 75
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

ik vind het wel mooi
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Gebruikersavatar
martinb
Mega lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 30 mar 2009 9:53

Bericht door martinb »

ziet er goed uit, ook onder de koplamp. (alleen het stukje achter de koplamp aan de zijkant zou ik persoonlijk niet doen).
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Gebruikersavatar
12Esc
Mega lid
Berichten: 767
Lid geworden op: 26 feb 2007 20:06

Bericht door 12Esc »

Ik heb er ook even zilveren strepen op gehad. Ik was echter niet geduldig genoeg om het er netjes op te plakken, dus maar weer eraf gehaald.
Bijlagen
achterkant (Custom).jpg
achterkant (Custom).jpg (137.14 KiB) 1680 keer bekeken
voorkant (Custom).jpg
voorkant (Custom).jpg (120.33 KiB) 1685 keer bekeken
Gebruikersavatar
gertje
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2358
Lid geworden op: 10 sep 2010 11:22
Locatie: kasterlee

Bericht door gertje »

ik zou 1 dike en en dunne willen maar niet in het midden van mijn auto. iets voor tegen de zomer zijn vandaag de steenslag folie van ms aangekregen zullen daar eerst mee beginnen
30/08/14 meet and greet.
Gebruikersavatar
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1576
Lid geworden op: 23 jan 2010 12:12
Locatie: noord brabant
Contacteer:

Bericht door speedokus »

Oblivion schreef:Ik vrees dat het wit niet lang zal overleven. Volgens mij zal het niet lang duren voor er tekeningen op staan. (staat dagelijks op werk). Bij zwart zal men minder snel geneigd zijn tot vandalisme. Ik hou ook iets meer van een duistere look zoals die van Martin. In mijn opzicht had hij nog steeds de allermooiste blauwe speedster. Ik wil in ieder geval 2 grote en 2 kleine stripes hebben voor meer detail.

Wij hebben hier ook elke dag een blauwe auto met witte strepen in gebruik,
Wordt ook overal neergezet en er is nog nooit iets op geschreven of getekend.
Grt Speedokus. :D
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Blitz

Bericht door Blitz »

een witte auto met blauwe strepen daartegen is dan weer vragen voor vandalisme :D
Plaats reactie